2025-11-12, 18:58
Medlem
Alltså fattar inte alls grejen med den där chattgruppen Anjo, Jocke mfl var med i, där sägs ju ingenting sensationellt alls?

"Avrätta henne" Alltså det är ju sånt folk bara säger, dom flesta har nog tänkt eller sagt det nångång efter att dom sett någon idiot göra något, vem bryr sig?

Det sjuka är ju också att i sammanhanget det skedde så verkade dom ju göra allt för att hjälpa Chrippa som satt häktad pga Linnea anmält honom, raderat kanalen osv... I samma veva talade Chrippa ut om hur hemsk psykopat Linnea var...
Senast redigerad av devaleva 2025-11-12 kl. 19:44.
Citera
2025-11-12, 18:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Vad är det för soldat som brinner på Flashback då?
Om det är någon han är arg på så kan han ju ta det här tycker jag..
Och inte hänga ut folk på andra plattformar.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-12 kl. 19:20.
Citera
2025-11-12, 19:11
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad är det du tror ihop nu, som sig bör så skrivs fantasier här och i diverse chatt grupper. Ge er bara och inse att Anjo är otroligt mycket värre och hemskare än någon annan inblandad i detta drama.
Anjo själv gick bestämt ut med detta i sin video igår, där han förklarar noggrant vilket svin han är och vilka otroliga lögner han hittat på i framförallt Chrippa dramat.

Vad var så hemskt i det som Anjo visade i sin video? Om något korthus ska falla så antar jag att det finns något värre som han inte visade.
Citera
2025-11-12, 20:14
Medlem
Som att inte Linnea med vänner osv snackat massa skit och hemska saker om Jocke och anjo.

Komedi!!! Och sprida en chattgrupp från 2024 när de var som värst mellan C och L och allt om Chloe .

Säger bara en sak: KOMEDI! Varken J eller A karriärer är slut den kommer snarare stegra efter detta
Citera
2025-11-12, 20:22
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Alltså fattar inte alls grejen med den där chattgruppen Anjo, Jocke mfl var med i, där sägs ju ingenting sensationellt alls?

"Avrätta henne" Alltså det är ju sånt folk bara säger, dom flesta har nog tänkt eller sagt det nångång efter att dom sett någon idiot göra något, vem bryr sig?

Det sjuka är ju också att i sammanhanget det skedde så verkade dom ju göra allt för att hjälpa Chrippa som satt häktad pga Linnea anmält honom, raderat kanalen osv... I samma veva talade Chrippa ut om hur hemsk psykopat Linnea var...

Det är relevant när man ser till ord Sekten-sidan sagt som ledde till DERAS övriga oemotsagda sanningar på youtube.

"Han ska mörda mina barn" så polisen utreder stämpling till mord. Vilket har ÄLTATS i ett år som en sanning som enligt Anjo lades ner ENBART för att Chrippa blev åtalad för ekobrott.

Det som VERKAR ha hänt, är att Chrippa i ett väntrum när SOC ska utreda om hans dotter ska omhändertas, har sagt något i stil med "om Anjo skadar mig genom att se till att jag förlorat vådnaden om min dotter har jag saker att säga om honom med".

Jocke och Jonna polisanmäler det som ett uttalat MORDFÖRSÖK från Chippa på Anjos barn. Samma Jocke som hatar drama.

Det spelades in. Och lades ner. På grund av trams, ett aktivt försök förvränga arga ord till ett konkret hot. Trams, sade polisen TROTS inspelning och vittnen efter utredningen.
Citera
2025-11-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
I Fupen framkommer att dem hittat en nyckel, kan det vara till ett bankfack tro?

Är inte säker men som jag förstått det kunde utredarna fastställa var de två nycklarna passade; det var till två traditionella förråd i Linköping. Däri fann de en tom rolexask, dopningspreparat och injektionsredskap inuti ett par resväskor. Nån klocka ska inte ha funnits där.
Senast redigerad av banal 2025-11-12 kl. 20:38.
Citera
2025-11-12, 21:04
Medlem
En stor skillnad mellan crirstophers påstådda stämpling och Lisens frustration i en intern chat är ju att crirstopher påstods vända sig till en mångkriminell för att få misshandeln utförd. Det är just därför det rubricerades som just stämpling.
https://ibb.co/jZyf1BMm

Lisens frustration i den interna chatten har långt mer gemensamt med Linneas tankar om knivar i halsen på den där Skuldrådgivaren än med stämplingsärendet. Är den där chatten är allt som finns så är bevisläget för stämpling tämligen magert.
Citera
2025-11-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Chrippa ska avslöja mig?.
På riktigt stackars kille han skyller på!

Kan admin börja radera chrippas konton här inne? Då han bryter mot lagar Flashback har 😂

Jag och tråden skulle nog uppskatta - och paret Lundström hata - om du delade kreditupplysningen här.
Citera
2025-11-12, 21:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
En stor skillnad mellan crirstophers påstådda stämpling och Lisens frustration i en intern chat är ju att crirstopher påstods vända sig till en mångkriminell för att få misshandeln utförd. Det är just därför det rubricerades som just stämpling.
https://ibb.co/jZyf1BMm

Lisens frustration i den interna chatten har långt mer gemensamt med Linneas tankar om knivar i halsen på den där Skuldrådgivaren än med stämplingsärendet. Är den där chatten är allt som finns så är bevisläget för stämpling tämligen magert.

Är det en gammal chatt eller någon nyligen?
Jag trodde Snean hade blivit påhoppad på Ica eller något likn.
Och så var det bara detta.
Citera
2025-11-12, 21:10
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Det måste väl vara från chatten Jacke släppte? Anjo sa väl att hon var i den med. Så snart två år sedan? Löjligaste jag hört, trodde det skulle vara något riktigt 😅😅😅😅
Citera
2025-11-12, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det måste väl vara från chatten Jacke släppte? Anjo sa väl att hon var i den med. Så snart två år sedan? Löjligaste jag hört, trodde det skulle vara något riktigt 😅😅😅😅
Har man inget annat att komma med så får man komma med smulor. Patetiska kräk är vad dvärgarna är.
Citera
2025-11-12, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Det är väl antagligen samma chat igen, den som Jacke överlämnat till SvT...? Det vill säga intern kommunikation som inte var ämnad andras öron eller ögon.

(Sen är förstås Lisen tragisk som vill leka lika G som fru Lundström gör på Tiktok, men hon har liksom inte letat utförare bland Vivallas gängungar. Låt dem boka en match i ringen så blir det underhållning av det istället för att uppta myndigheternas uppmärksamhet. )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in