2025-11-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Kan någon dela Linneas inlägg/stories från igår kväll för oss som inte har IG...?

Vad är det för chattar? Hur har hon fått tillgång till dem?

Har det framkommit vem "trebarnsmamman" är än?

Jag såg inte att hon delade några chattar.

Nej, inget om trebarnsmamman ännu.
2025-11-12, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är inte vårdnadshavare så därför kan inte det brottet komma ifråga - däremot är det umgängessabotage, vilket gör att hon kan förlora vårdnaden om rätten går på Chrippas linje.

crirstopher yrkar på gemensam vårdnad. Han vill inte längre ha enskild vårdnad utan önskar numera att Julia ska ha vårdnaden tillsammans med honom. Han menar endast att Julia är olämplig som enskild vårdnadshavare.
2025-11-12, 13:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Ja det sa ju Linnea i sitt förhör. Allt är fake.
Har du läst FUP?
Jag har inte läst hennes förhör - och det hade ingen annan heller när det genom tråden hävdats att allt han har är fake.

Så varför drar du in hennes förhör?
2025-11-12, 13:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
crirstopher yrkar på gemensam vårdnad. Han vill inte längre ha enskild vårdnad utan önskar numera att Julia ska ha vårdnaden tillsammans med honom. Han menar endast att Julia är olämplig som enskild vårdnadshavare.
Tack för info.
Det kan jag tänka mig för han har hela tiden uttryckt att barnet har rätt till båda föräldrarna och att han vill att det ska fungera.
2025-11-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det minskar iaf skulden i slutändan.
Absolut men dessvärre har Kräftish inte tänkt till det var viktigare att spela nåt han inte är med klockor än att betala in dom tidigare och deklarera som hans bror ville hjälpa han med. Då hande han kanske varit när 0 i skulder nu och inte suttit åtalad... Snacka om felprioriteringar. Sen kommer dessa bara vara ränta med tanke om han (när han ) blir fälld och det summeras på ....
2025-11-12, 14:25
Medlem
Citat:
Jag såg inte att hon delade några chattar.

Nej, inget om trebarnsmamman ännu.

Jo, det verkar ha laddats upp igår. Fick dessa på PM: Lisen, Jocke och Anjo pratar bl a om att de mår dåligt.
https://ibb.co/4gnDdTy0
https://ibb.co/xSDPFrbC

Varifrån kan meddelandena komma...?
2025-11-12, 14:31
Medlem
Citat:
Tack för info.
Det kan jag tänka mig för han har hela tiden uttryckt att barnet har rätt till båda föräldrarna och att han vill att det ska fungera.

Jag tycker nog att hans position varit väldigt hattig.

Vid årsskiftet gick han på socs linje och ville att barnet skulle omhändertas, sen tvärvände han och gav Julia enskild vårdnad i mars, för att därefter vilja ha enskild vårdnad själv i september -till dagens position där han menar att han och Julia kan samarbeta tillräckligt för gemensam vårdnad.
2025-11-12, 14:36
Medlem
Citat:
Jo, det verkar ha laddats upp igår. Fick dessa på PM: Lisen, Jocke och Anjo pratar bl a om att de mår dåligt.
https://ibb.co/4gnDdTy0
https://ibb.co/xSDPFrbC

Varifrån kan meddelandena komma...?

I en grupp där Jacke var med?
2025-11-12, 14:37
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag var ironisk.
Det är inte jag som behöver bortförklara beslaget - det är de i tråden som hävdat att allt han har är kopior..

Han har själv sagt att han aldrig ägt en rolex, så är det fel att folk trott han nu? Menar du att han ljugit när han sagt att han inte har någon Rolex? Han blir ju inte mer trovärdig så att säga 😅
2025-11-12, 14:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag tycker nog att hans position varit väldigt hattig.

Vid årsskiftet gick han på socs linje och ville att barnet skulle omhändertas, sen tvärvände han och gav Julia enskild vårdnad i mars, för att därefter vilja ha enskild vårdnad själv i september -till dagens position där han menar att han och Julia kan samarbeta tillräckligt för gemensam vårdnad.
Det han har svajat är ju när hon har jävlats och hindrat honom från att träffa barnet. Han är den av de två som hela tiden hävdat att han vill att barnet ska ha kontakt med båda sina föräldrar.
2025-11-12, 14:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det minskar iaf skulden i slutändan.

Det är jättebra. Synd att han inte aktivt jobbat för att sänka skulden på egen hand utan att myndigheter lär fixa det åt han.
2025-11-12, 14:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han har själv sagt att han aldrig ägt en rolex, så är det fel att folk trott han nu? Menar du att han ljugit när han sagt att han inte har någon Rolex? Han blir ju inte mer trovärdig så att säga 😅
Han har drivit med stollar som dig i omgångar - ja. Vad har det med saken att göra.

Det är ett gäng som påstod att han bara hade fejk ... det måste ju vara surt när det ännu en gång blev motbevisat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in