2025-11-12, 12:02
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Inte letat och tänker inte bemöda mig med det.

Var det inte du så var det någon av alla dina polare här.

Men då kan vi komma överens om att du slutar anta saker och anklaga folk för saker som inte gjort innan du är helt säker på samt sitter på bevis att det hänt? Bra, tack!
2025-11-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Men då kan vi komma överens om att du slutar anta saker och anklaga folk för saker som inte gjort innan du är helt säker på samt sitter på bevis att det hänt? Bra, tack!

Det brukar vara din hobby att anklaga folk och gruppera dem för att skriva "ni" när du anklagar.

Så då har du per automatik godtagit att du får anklagas för något som någon i "din" grupp skriver.
2025-11-12, 12:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Samma människor som bölade och skrek att "Ni kan inte yttra er, för ni har inte sett dokumentären!!!
Ja precis - men det tycks ju vara dubbla måttstockar med det mesta när det gäller deras följare och hundar.

Citat:
Så man får inte säga sina åsikter här tänker du? Baserar det på Anjos video du bad mig tro på och om det han säger är sant är det sjukt.

Du är helt tappad, förstår inte att jag ens försöker….
Om du får sitta och grotta i fantasier eller inte avgör inte jag - det är moderatorerna som gör den bedömningen
Jag avgör däremot om jag har någon lust att diskutera kring dina ihopgrottade fantasier - det har jag inte.
2025-11-12, 12:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du får sitta och grotta i fantasier eller inte avgör inte jag - det är moderatorerna som gör den bedömningen
Jag avgör däremot om jag har någon lust att diskutera kring dina ihopgrottade fantasier - det har jag inte.

Jag har som sagt ingen aning om vad dokumentären kommer handla om i slutskedet. Jag går på det som sagt hittills, och mina tankar är att OM infon som gått ut om den hittills skulle vara sant. Litar inte på något helt förrän den är skapad och klar och kan precis som er andra endast diskutera vad som sagt hittills om den.
2025-11-12, 12:35
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Irrelevant? Alla på hans sida skrek sig hesa om att INGEN får säga något om hans dokumentär, för ingen hade sett den. Men nu sitter samma människor, inkl lasanjo. Och skriker att allt är vinklar och detta är bara för att misskreditera dom inblandade.
Och DU är en av dom som nu sitter och försvare han.

Så om jag säger att jag inte sett den då jag anser att offret bör lämnas ifred och att en dom är lags och hej och hå och att det förmodligen inte är det smartaste Anjo gjort. Försvarar jag han i det då? Allt jag hoppas är att dokumentären med C kommer visa båda sidor och deras brister, inte en och hur den andra är oskyldig, för då blir det helt fel när ingen ör oskyldig.
2025-11-12, 13:19
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/ostgotsk-influencer-blir-av-med-lyxklockor-for-en-halv-miljon
2025-11-12, 13:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/ostgotsk-influencer-blir-av-med-lyxklockor-for-en-halv-miljon
Det kan ju inte handla om Chrippa - för det har vi ju hört i parti och minut att han äger inga äkta Rolex.
2025-11-12, 13:35
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Det kan ju inte handla om Chrippa - för det har vi ju hört i parti och minut att han äger inga äkta Rolex.

Bilden är ju hans och samma som Expressen använde för dom även namngav idioten. Hur bortförklarar du det?

https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-berg-blir-av-med-lyxklockor-for-en-halv-miljon/

Edit. Inser nu att du förmodligen är ironisk, men faktum är ju att han själv påstår att han aldrig ägt en rolex.
2025-11-12, 13:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bilden är ju hans och samma som Expressen använde för dom även namngav idioten. Hur bortförklarar du det?

https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-berg-blir-av-med-lyxklockor-for-en-halv-miljon/
Jag var ironisk.
Det är inte jag som behöver bortförklara beslaget - det är de i tråden som hävdat att allt han har är kopior..
2025-11-12, 13:39
Avstängd
Citat:

Ja det sa ju Linnea i sitt förhör. Allt är fake.
Har du läst FUP?
2025-11-12, 13:40
Medlem
Citat:

Edit. Inser nu att du förmodligen är ironisk, men faktum är ju att han själv påstår att han aldrig ägt en rolex.

Det minskar iaf skulden i slutändan.
2025-11-12, 13:44
Medlem
Kan någon dela Linneas inlägg/stories från igår kväll för oss som inte har IG...?

Vad är det för chattar? Hur har hon fått tillgång till dem?

Har det framkommit vem "trebarnsmamman" är än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in