2025-10-07, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
om man inte är frisk i huvudet som du säger så är det väl professionell hjälp som behövs, inte att bli uthängd i tv så att folk kan sitta och gotta sig åt andras olycka.
Alla får gratis hjälp i programmet tack för tittare
Citera
2025-10-07, 20:11
Medlem
Gick på tv3 idag.

Citat:
S33:A4 - Småbarnsföräldrarna Tobias och Cecilia har under en lång tid kämpat för att få vardagen att gå ihop samtidigt som plånböckerna ekar tomt och krediterna tornar sig på hög.

Kollade inte hela. Fick de sälja huset och flytta in i hyresrätt?
Citera
2025-10-07, 20:52
Medlem
De sålde huset, fick tag på en lägenhet (med låg hyra) nära hennes jobb så de kunde sälja ena bilen. Stugan skulle de avvakta med, så det löste sig bra.
Citera
2025-10-08, 12:34
Medlem
discofunks avatar
Någon vet när säsong 37 kommer?
Jag har googlat runt men inte hittat någon info.
De brukar väl köra en säsong på våren och en på hösten?
Börjar bli dags nu i sånt fall tycker man ju.
Citera
2025-10-08, 17:40
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
hur kan det här pissprogrammet och förnedrings tv få fortsätta sändas år efter år

är det för folk är så förbannad glada över andras olycka?

vet inte vilka människor som är värst, dom som gör programmet eller dom som tittar
Jag tror att många tittar som har det "lite" dåligt, och hoppas få tips av programmet. Sen finns det nog andra som vet att de är på fallrepet, som tänker att "Jag har det iallafall inte så dj-gt som dem!" och får lite mer råg i ryggen och känner sig duktiga.

Citat:
om man inte är frisk i huvudet som du säger så är det väl professionell hjälp som behövs, inte att bli uthängd i tv så att folk kan sitta och gotta sig åt andras olycka.
I det fallet håller jag med dig. Man förstår att vissa deltagare hade behövt en god man snarare än att sanera ekonomin, som funkar ett par månader innan de satt sig i skiten igen.
Citera
2025-10-16, 15:38
Medlem
toxicitys avatar
Hej.
Jag letar efter ett avsnitt säsong 25 avsnitt 3.
Om en Josefin som är spelmissbrukare och shopaholic.
Kan inte hitta det avsnittet någonstans?
Citera
2025-10-21, 14:41
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Vad är det för jävla kille som låter sin brud arbeta och betala för allt?
Hade jag varit psykologen hade jag fan örfilat honom och sagt han ska börja bete sig som en man.
Citera
2025-10-21, 15:01
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vad är det för jävla kille som låter sin brud arbeta och betala för allt?
Hade jag varit psykologen hade jag fan örfilat honom och sagt han ska börja bete sig som en man.
Bra om du skriver vilket säsong och avsnitt du talar om. Liknande scenarion är inte precis ovanliga i Lyxfällans historia.
Citera
2025-10-21, 15:21
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Bra om du skriver vilket säsong och avsnitt du talar om. Liknande scenarion är inte precis ovanliga i Lyxfällans historia.

Vet inte, det gick för 1 timme sedan på tv3.
Var ett ungt par från skåne
Citera
2025-10-25, 17:54
Medlem
Såg ett gammalt avsnitt igår av Lyxfällan med den där Natalie som bodde med sin chef Pierre. Hon hoppade av i sista minuten. Vet någon hur det har gått för henne? Hon var otroligt osympatisk på alla sätt.
Citera
2025-11-12, 13:02
Medlem
Hur gick det för skridskoåkerskan med familj? Har för mig hon började plugga nåt med spel?
Citera
2025-11-12, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalend
Hur gick det för skridskoåkerskan med familj? Har för mig hon började plugga nåt med spel?

Hon bor numera i villa i Virsbo, Västmanland med man och 4 barn. Mannen Peter har sin byggfirma men uppenbarligen inga jobb. Enl skvallret så har inte heller "isprinsessan" något jobb men hon försvinner av och till från villan i husbil. Villan ägs av hennes mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in