Citat:
Ursprungligen postat av
Andreas-yi
Det här inlägget har stannat kvar i mig för det är så gulligt på något vis. Jag har skrivit 85 inlägg i tråden med långt över 85 olika faktauttalanden.
Vill du berätta, med hänsyn att tråden från början och i tre dygn låg i psykologi, varför du väljer att komma med ett så ospecifikt uttalande?
Du bara ger flummiga ointetsägande oreringar
Och inte något nedslag på något av mina 100+ faktauttalanden? Är det någon som var dum mot dig under din barndom som jag påminner dig om?
Det är skillnad på vad du skriver själv och kallar ”fakta” och vad du skriver som svar på frågor och invändningar. Det du skriver som svar är oftast helt tomt på fakta och helt ovidkommande.
Alltså, jag skrev ”Kan du verkligen aldrig svara sakligt och verkligt faktabaserat på någon som helst fråga?”
Ska vi gå igenom ett par exempel?
AbortRetryIgnore frågade till exempel den relevanta frågan ”Vad innebär det att vara känslostyrd?” och gav en del andra kommentarer, men du ignorerade totalt allt han skrev och skrev om något helt annat istället.
Sedan skrev Upplyften ”Synar man svaren från gudsmänniskorna är de minst lika känslodrivna, och därför annullerar T.S. påstående.” Varpå du i stort sett bara skrev ”Har du citerat mig och svarat på något av mina ämnesrelevanta inlägg?” och en massa om att huvuddelen av alla inlägg var OT och att du rapporterat dem, utan effekt. Inte ett svar i sig, du hänvisade ju inte ens till ett specifikt inlägg som du skulle ha skrivit som faktiskt var ett sorts svar. Om du vill hänvisa till andra tidigare svar så gör det, men inte bara genom ett vagt påstående om tidigare inlägg.
Och du svarade inte på PeterSoderqvists frågor heller, bara samma vaga ”titta på mina andra inlägg”, som om det faktiskt skulle svara på hans specifika frågor (vilket faktiskt inget av dina inlägg i denna tråd har gjort, även om du tydligen verkade tro det). När han påpekar det så upprepar du bara ”klickar på mitt namn, klickar "visa fler inlägg av Andreas-yi i detta ämne". Alltså bara mer av samma icke-svar.
Och både Upplyften och EnCarte började tro att du bara trollar eftersom dina svar var så helt förvirrade och irrelevanta.
Så, jo, det är bara att titta tillbaka i tråden så ser man tydligt att dina svar på faktiska frågor oftast är i stil med Goddag, Yxskaft, så jag förstår frustrationen, men det gör tydligen inte du.