2025-11-11, 17:41
Medlem
AktuellaBellas avatar
Hej på er.

Jag hittade hit av en slum faktiskt, och blev orolig och nyfiken på samma gång.
Jag har aldrig tagit några Steroids själv, är kvinna men skulle aldrig göra något sånt, jag hade varit livrädd att jag kommer dö.
Jag önskar verkligen att ni tänkte om och slutade ta Steroids, jag läste lite här https://www.antidoping.se/ och dom säger ju att de e jättefarligt.
Följande citat är DIREKT kopierat från deras egna hemsida, så det är inte som jag hittar på å så, så här står det under kategorin Fakta om doping.
"Det är farligt att dopa sig. Det strider mot medicinsk etik och är förenat med stora hälsorisker för individen."
En kan ju råka illa ut!!!! och skadas för resten av sitt liv ju, jag har även läst att penisen krymper, och hur förklarar en det för sin partner, hen hade ju märkt det så klart.

Styrkekram till er alla🫶
Citera
2025-11-11, 17:53
Medlem
fittfrossas avatar
Åh va bra att du kunde dela med dig av detta, hade ingen aning om att det e jättefarligt. Nu blev jag så inspirerad av din rädsla och ska sluta med det direkt!

Vi tar risker vad vi än gör, föda barn, köra bil, käka ssri, osv. Folk bedömer olika vilka risker som är värda att ta.
Citera
2025-11-11, 17:59
Medlem
jesussugers avatar
Mat tar steroider för att man är misslyckad i gymmet
Jag fattar att dom som tävlar tar då dom andra tar
Men tävlar man inte så är man en riktigt jävla loser
Citera
2025-11-11, 18:17
Medlem
HBTKuks avatar
De har liten snorre och behöver fylla hålet i själen med allt utom personlighet. Osäkra individer som sätter "skönhet" före hälsa.

Sen ser de oftast löjliga ut med sin lilla russinpung och bitchtits. "Män ja har stoja mukkler jallafall".
Citera
2025-11-11, 18:20
Medlem
Gorbis avatar
För att kunna gå omkring i samhället och passivaggressivt hota andra män.

Vi har ju väldigt hårda vapenlagar och knivlagen som bara bedöms hårdare och hårdare, skall man då ändå kunna gå omkring och passivt dominera och hota andra män så tar de som tvunget skall passivt hota andra dopingpreparat.

Mycket bra att det nu satsas på att fängsla dessa passivt hotande idioter, samma typ av drägg som skaffar en livsfarlig kamphund för att hota andra utan att åka i fängelse.

Det enda bra polisen gjort de senaste åren. Mer insatser mot steroidknarkande fjollor.

Spräng alla hemliga dopinglabb som töntarna skapar i gamla ödehus.
Citera
2025-11-11, 18:28
Medlem
Låg självkänsla ligger förstås i botten. Den måste kompenseras med någonting. Muskler är lösningen för vissa. Och de upptäcker snabbt att steroider ger dem större muskler snabbt. Att de kan ta livet av en är inte så noga i sammanhanget. De är ju unga och därmed odödliga.
Citera
2025-11-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AktuellaBella

Jag har aldrig tagit några Steroids själv, är kvinna men skulle aldrig göra något sånt, jag hade varit livrädd att jag kommer dö.

Du lär säkert få östrogen av farbror doktorn när du kommer i klimakteriet. Kvinnor är nog de som tar mest steroider i Sverige med ganska stor marginal. Även om det minskat en hel del med åren.

Sen har du säkert tagit många steroider genom åren du inte vet om. Du har säker använt kortison någon gång mot nått eksem.
Citera
2025-11-11, 18:53
Medlem
tnems avatar
Citat:
Hej på er.

Jag önskar verkligen att ni tänkte om och slutade ta Steroids, jag läste lite här https://www.antidoping.se/ och dom säger ju att de e jättefarligt.
Följande citat är DIREKT kopierat från deras egna hemsida, så det är inte som jag hittar på å så, så här står det under kategorin Fakta om doping.
"Det är farligt att dopa sig. Det strider mot medicinsk etik och är förenat med stora hälsorisker för individen."
En kan ju råka illa ut!!!! och skadas för resten av sitt liv ju, jag har även läst att penisen krymper, och hur förklarar en det för sin partner, hen hade ju märkt det så klart.

Styrkekram till er alla🫶

Penis krymper inte, men testiklarna blir mindre, återgår till normal storlek.

Lågt testosteron finns det koppling till aggressivitet.
Har du använt anabola steroider och sluta så är din egen produktion av testosteron nerstängd.

Har observerat att om man är en skitstövel eller bråkstake så blir man en ännu större skitstövel på anabola.
Är man en normal snäll kille så har jag inte sett att de skulle vara mer aggressiva.

Potensproblem hänger ihop med vilket preparat du tar, viss anabola ger inte potensproblem.

Antidoping har klumpat ihop alla möjliga biverkningar.

Kan rekommendera dig att läsa följande tråd för mer information om olika steroider.
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Senast redigerad av tnem 2025-11-11 kl. 19:04.
Citera
2025-11-11, 19:59
Avslutad
Många som tar anabola verkar lida av Napoleonkomplex.
Citera
2025-11-11, 20:15
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Många som tar anabola verkar lida av Napoleonkomplex.
Vanligare är nog bigorexi.
Citera
2025-11-11, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Vanligare är nog bigorexi.

Det stämmer nog.

De verkar vara en följd av att ta anabola att de får bigorexia.

Alltså ett problem de får under bruket.

Om man kollar checklista på 1177 om varningssignaler för anaobla så går det att checka i princip alla på random fitnessinfluencer på instagram eller youtube.
Citera
2025-11-11, 21:26
Medlem
Citat:
Hej på er.

Styrkekram till er alla🫶

Jag är mer förvånad över att deras flickvänner väljer att stanna med dom som tar den skiten.
Eller att ens gå in i en ny relation med någon som brukar det? Nej, skulle inte tro det.
Hade tom. varit jävligt skeptisk ifall det var något som låg i historien.

Hur kan stora muskler gå före allmänhälsa?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in