Citat:
Ursprungligen postat av
Dagdrivarn91
Nä, men det krävs två för att dansa tango. Vill kvinnan ha ett bra förhållande i ett heterosexuellt par så ska hon vara den kvinnliga parten och vara kvinnlig helt enkelt. I gengäld ger mannen sin åtrå och uppskattning till henne. Hon känner sig uppskattad och speciell och blir glad och därmed också kåt så då har man naturligt också mycket sex som gör båda parter glada och limmar ihop varandra i ett stadigt förhållande.
Jag förstår inte varför jämlikhet skulle vara en motsättning för detta!?
Både jag och min make har chefstjänster. Vi delar alla hushållsuppgifter lika.
När någon har ett nytt jobb eller en tung börda i sin arbetssituation täcker den andra upp för att stötta.
Vi har varit ihop i över 20 år och vi är båda kåta och glada och vi har ett fantastiskt sexliv.
Jag känner att min man uppskattar och åtrår mig och han känner detsamma tillbaka.
Klarar inte alla män av att hjälpa till i hemmet samtidigt som de uppskattar och åtrår sin partner?
Han är maskulin och jag är feminin. När vi knullar är han drivande och dominant. Jag gillar att underkasta mig sexuellt.
Känns som att diskussionen snabbt blir väldigt förenklad och fördummar människor till att inte kunna ha mer än en tanke i huvudet samtidigt.
Som par bör man väl ändå vilja varandra väl och hjälpas åt så mycket som det är möjligt med det mesta eller?