2025-11-10, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ännu ett domstolsdatum har bokats: den 19 december kl 10 är det muntlig förberedelse vid Örebro tingsrätt ang Julias stämning om umgängesrätten.

Dyker crirstopher upp denna gång...?
Kan du lägga ut alla handlingarna om detta?
Citera
2025-11-10, 15:51
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hade dom inte råd att operera in silicone in linneas hängtuttar? Nu har det gått ett tag och fortf ingen operation har skett som skulle ha ägt rum i oktober

Han vill nog inte att L ska springa runt med silikon när han sitter inne
Senast redigerad av EnLitenkille 2025-11-10 kl. 16:34.
Citera
2025-11-10, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför säger du att barnet springer runt och "gapar hela tiden". Har hon börjat med det så måste det vara en protest mot den otrygga situation hon befinner sig i när Julia och Jocke använder henne som trasdocka.

Det är Chrippa som vill att de gör allt tillsammans. Inte Linnea. Så snarare att han inte skulle åka utan henne och det kanske var därför det var så viktigt för kontrollfreak-Jocke att hon skulle med.

Att jag missade en punkt kan till och med du förstå hoppas jag? Du tror hans barn hade haft det bättre i en miljö fyllt med droger?
Citera
2025-11-10, 15:56
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Varför säger du att barnet springer runt och "gapar hela tiden". Har hon börjat med det så måste det vara en protest mot den otrygga situation hon befinner sig i när Julia och Jocke använder henne som trasdocka.

Det är Chrippa som vill att de gör allt tillsammans. Inte Linnea. Så snarare att han inte skulle åka utan henne och det kanske var därför det var så viktigt för kontrollfreak-Jocke att hon skulle med.

Att Jocke ville att hon skulle med vart? Jocke är ju inte direkt beroende av att Chrippa åker med dem överallt de åker..
Senast redigerad av Summer24 2025-11-10 kl. 16:04.
Citera
2025-11-10, 16:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Att jag missade en punkt kan till och med du förstå hoppas jag? Du tror hans barn hade haft det bättre i en miljö fyllt med droger?
Nej, jag tror hon hade haft det bättre med sin pappa.
Citera
2025-11-10, 16:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Att Jocke ville att hon skulle med vart? Jocke är ju inte direkt beroende av att Chrippa åker med dem överallt de åker..
Uppenbarligen var han beroende eftersom han inte kunde acceptera ett nej.
Citera
2025-11-10, 16:31
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Hade jag varit tjej och tvingades välja hade jag valt Chrippa alla gånger över gamnacken.

Chrippa har har åtminstone humor och vett att träna.

Kan slå vad om att en studie skulle visa att fler kvinnor väljer en person som Jocke i både utseende och personlighet än Chrippa med sin.
Citera
2025-11-10, 16:32
Avslutad
Citat:
Nej, jag tror hon hade haft det bättre med sin pappa.

Blir svårt att ta hand om ett barn från fängelset
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Är blockad på Chrippas och Linnéas kanaler så jag hörde det bara från Anjo 😅

Vad har du hittat på som gjorde att de blockerat dig?
Citera
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Hon behöver ingen silikon - så det är väl bra att det dröjer eller ännu bättre om de avstår.

Hon ville ju tydligen göra det så då är det väl väldigt tråkigt att det blev inställt för henne?
Citera
2025-11-10, 16:55
Medlem
Deimos01s avatar
Det påstås att Anneli, som inte har någon formell utbildning, fungerar som ombud för Linnea.

Stämmer det att hon är Linneas ombud i förtalsutredningen?
Var har uppgiften om att Anneli är Linneas ombud sin källa?
Citera
2025-11-10, 17:03
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Genom sig själv känner man andra, kan man säga här.

Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Exakt!
Det är bara Anjo och Jocke som vill få alla att tro att dom är några gudar som har sista ordet i allt 😂😂😂
Anjo sitter påtänd i varenda video, han är nog ganska nära att ramla utför stupet nu…
Men det vägrar han ju erkänna, enligt han själv har han ju inte gjort ett enda fel sen start.
Som ett stort dagisbarn är han tamefan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in