2025-11-10, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Linnea uppenbarligen 🤷🏻‍♀️

Hade absolut valt Jocke över kräftan. Har du sett hur kräftan ser ut? Han ser så löjligt att man vill spy.

Hade jag varit tjej och tvingades välja hade jag valt Chrippa alla gånger över gamnacken.

Chrippa har har åtminstone humor och vett att träna.
Citera
2025-11-10, 12:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Hade jag varit tjej och tvingades välja hade jag valt Chrippa alla gånger över gamnacken.

Chrippa har har åtminstone humor och vett att träna.
Ja, det är nog ganska få kvinnor som har en fetisch för taniga pojkkroppar ...
Citera
2025-11-10, 12:11
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I ord. Hon uttryckte mycket tydligt att hon inte vill följa med.
Det gällde både Cypern och Sälen (om jag minns rätt) ...

Du vet mycket väl att vår diskussion inte är om resor hjärtat. Utan om att hon ringer Jocke i utsatta situationer om hjälp trots att hon avskyr honom.
Citera
2025-11-10, 12:14
Avslutad
Citat:
Det enda gårdagens video bevisar är hur störd Anjo är. Och han är uppenbart stressad över att inte ha koll på vad dokumentärens huvudspår kommer att vara och VISA.

Haha stressad ni är så löjliga men kämpa på.
Du får ha den åsikten kunde inte bry mig mindre då du är så full av skit.
Citera
2025-11-10, 12:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du vet mycket väl att vår diskussion inte är om resor hjärtat. Utan om att hon ringer Jocke i utsatta situationer om hjälp trots att hon avskyr honom.
Nej, jag vet att du vill framhäva det så utan att ha en aning om vilka påtryckningar som varit eller hur han framställt saker.

Ändå var det han som promt ville ha henne med på resor - inte hon som valde hans sällskap.
Senast redigerad av micro113 2025-11-10 kl. 12:21.
Citera
2025-11-10, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Anjos video med Ls förhör är ju guld. Hur jävla korkade är alla i denna härva som sitter i förhör? Helt jävla slut.

Högst ordinärt förhör. Du kan inte ha läst många fupar i ditt liv om du reagerade på det här.
Citera
2025-11-10, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag ska kolla på hennes video för det är ju där det lär finnas i så fall.
Haha men man kan inte tvinga en vuxen människa att åka vad skulle hända?
som sagt så tror jag J & J hade tyckt att det var skönt om hon inte följde med Chrippa hade ju berättat hur dåligt han mådde osv.
Men jag ska kolla på ”min sanning” så får vi se om det finns såna konversationer och ljudfiler.

Tror det var på IG storys men du har väl någon polare som sparat på allt.
Citera
2025-11-10, 12:26
Medlem
Citat:
Ja jag tror dig. Det fanns inget skäl alls för honom att lyfta A.H:s inlägg eller dra fram gamla PM om han inte var rädd för vad som skulle kunna komma fram.
Det är lite bortgjort också när man svarar på ett inlägg om uthängningar för att pressa folk genom att hänga ut den om skrivit inlägget. Det är ju knappast så att han lyfte fram det för att hjälpa till att sprida budskapet.

Håller med.

Han var så uppstressad att han satt och skrek.

Btw, hans dåliga insikt i de skyldigheter han har enligt GDPR är riktigt roande. Tar han inte bort Linneas uppgifter som hon begär så lär han få med IMY att göra.
Citera
2025-11-10, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nea är precis den psykiskt stabila, trygga, oegoistiska och kärleksfulla extramamman Lillen behöver.

Ehh Nej. Den enda psykiskt stabila i den här ligan är Julia. Det hör och ser du i deras förhör.
Hoppas aldrig lilla C kommer i närheten av den där bruden.
Hon är liten, hon kommer glömma. Nej, allt finns kvar. Dom är offentliga. Som barn.. så söker man efter det man inte vet. Hon kommer söka & hon kommer finna.

Jag tror att det är just det, dvs att Julia är den som är mest stabil, som retar gallfeber på några.

Ja tyvärr kommer det att finnas kvar. Tiden går fort, rätt som det är sitter hon och läser 😳
Just nu kan Julia skydda henne, men en dag kan hon inte det längre.
Citera
2025-11-10, 13:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Nej, jag vet att du vill framhäva det så utan att ha en aning om vilka påtryckningar som varit eller hur han framställt saker.

Ändå var det han som promt ville ha henne med på resor - inte hon som valde hans sällskap.

Okej, så därför - för att hon blev tvingad att åka med på resor var Jocke iallafall den personen hon ringde, trots avskyn hon känner mot han, när hon var i situationer där hennes man var våldsam enligt henne?
Citera
2025-11-10, 13:16
Medlem
Citat:
Anser du verkligen att Julia framstår som smart i förhören?

Då är du mindre smart än Julia vilket jag inte trodde var möjligt.

Ja det anser jag. Hon svarade på frågorna. Linnéa blandade tex in Jocke flera gånger vilket FL struntade i.
Linnéa var långt ifrån smart vilket FL upptäckte.
Citera
2025-11-10, 13:18
Avslutad
Citat:
Nja, inte trevligt om enbart pedofiler tänder på ens pojkkropp. Fast det är klart - peddo för ett peddo.

Jag skulle föredra muskler och humor före en gamnacke med pojkkropp om jag vore tjej.

Humor? Du menar en 36 åring som inte får träffa sitt egna barn som springer runt och gapar hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in