2025-11-10, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det anser jag. Hon svarade på frågorna. Linnéa blandade tex in Jocke flera gånger vilket FL struntade i.
Linnéa var långt ifrån smart vilket FL upptäckte.

När jag ändå har dig "på tråden".

Varför skulle någon skicka bevis på hot/påtryckningar till Anjo?

Det är inte hos honom det hör hemma.
Citera
2025-11-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Humor? Du menar en 36 åring som inte får träffa sitt egna barn som springer runt och gapar hela tiden?

Jämför du Chrippa med Jocke så vinner Chrippa alla gånger.
Citera
2025-11-10, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jämför du Chrippa med Jocke så vinner Chrippa alla gånger.

Hur vinner han? Att han ska sitta på kåken? Att han inte får träffa sitt barn? Att han inte kan äga en bostad? Att han har miljonskulder och KFM efter sig? Tillåt mig att le.
Citera
2025-11-10, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har inte sett att han pressat henne jag har tagit del av att C säger att man inte säger nej till hans bror så snarare Chrippas ord inte Jockes.
Kan du visa mig vart jag kan se att han pressar henne?
Jag kan ändå tycka att hon kunde vägrat så kunde C åkt själv.

Alltså jag tror ingen kan pressa Linnéa att göra något hon inte vill. Hon skulle inte för allt smör i Småland låtit Chrippa åka iväg utan henne.
Citera
2025-11-10, 13:30
Medlem
Citat:
Hur vinner han? Att han ska sitta på kåken? Att han inte får träffa sitt barn? Att han inte kan äga en bostad? Att han har miljonskulder och KFM efter sig? Tillåt mig att le.

Nu var frågan om vem man fann mest attraktiv om man var tjej och tvingades välja.

Kort minne?
Citera
2025-11-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du vet mycket väl att vår diskussion inte är om resor hjärtat. Utan om att hon ringer Jocke i utsatta situationer om hjälp trots att hon avskyr honom.

Just det och sedan neka in till dumhet.
Der beteendet sprider sig tydligen.
Citera
2025-11-10, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nu var frågan om vem man fann mest attraktiv om man var tjej och tvingades välja.

Kort minne?

Helt ärligt ser jocke bättre ut, inte många tjejer som diggar en anabolapumpad dvärg med dålig hårväxt.
Citera
2025-11-10, 13:35
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Ja, det är kanske knte det optimala. Men skillnaden är att Chripöa kan göra nånting ån sina skulder. Medan jockiboooi ( så som Olof K säger det) står kvar och trampar avföring och fortsätter skrika om sin barndom, hur äcklig hans mamma är och det är så synd om honom om.
Vilket han har gjort dom sista 10 åren.
Citera
2025-11-10, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja, det är kanske knte det optimala. Men skillnaden är att Chripöa kan göra nånting ån sina skulder. Medan jockiboooi ( så som Olof K säger det) står kvar och trampar avföring och fortsätter skrika om sin barndom, hur äcklig hans mamma är och det är så synd om honom om.

Då hans bolag gjorde 16 mille i vinst 2024 så verkar det funka rätt bra skulle jag säga.
Citera
2025-11-10, 14:07
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Då hans bolag gjorde 16 mille i vinst 2024 så verkar det funka rätt bra skulle jag säga.

Vad har hans bolag med saken att göra?
Citera
2025-11-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Idiotjävel, när din idol Chrippa tidigast städat upp sitt liv så är han runt 70 år....Nu kommer han inte klara det, men om han hade varit normal och försökt.

Och du lille vän, ha inte influencers eller annat kriminellt skräp som förebild, försök göra något med ditt liv. Jävla idiot!!
Citera
2025-11-10, 14:34
Medlem
Han visade ju deras konversation för att visa hennes dubbelmoral, men sånt begriper väl inte du.

Och Linneas meddelande visar ju vem det är som skickar DM och tror sig bestämma över vad någon annan ska göra.

Edit: Detta är svar på ett av Micro’s, som verkar försvunnit..
Senast redigerad av Urtavlan 2025-11-10 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in