2025-11-10, 11:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså detta är så komiskt måste jag säga Anjos video igår visar hur stört detta är först vill man ha hans hjälp och nu ska han sättas dit, men jag tycker man ska ta chansen nu och visa Anjo vad han har hotat med och även Jocke, Rask & Motvikt eller så är det så att det inte finns några hot från dom?
Nu är hon knappast intresserad av vad du tycker -- men det framgår väl rätt klart att tanken är att om det inkommer bevis mot olika aktörer så kommer de att redovisas i någon form.
Vad tusan skulle det annars vara för idé.

Jag tycker det är konstigt att Anjo blev så upprörd och skärrad om han nu är övertygad om att han inte hemfallit åt sådana påtryckningar. Finns inget så behöver han ju inte heller oroa sig.
Senast redigerad av micro113 2025-11-10 kl. 11:51.
Citera
2025-11-10, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Varför följde hon med då?
Och varför skulle hon med på resan?
Har han ingen kontroll på Chrippa om hon stannar hemma?

Asså.. du e ju...

Alltså detta börjar bli så satans larvigt om Chrippa inte ville bo där kunde han ju fixat en lägenhet själv han är väl en vuxen människa att säga att Jocke tvingade honom är bara patetiskt.

Samma sak ang Sälen resan Linnea kunde ha stannat hemma hon är också en vuxen människa helt orimligt att hon inte skulle kunna vara hemma eller var hon rädd för C? för helt ärligt tror jag J & J hade tyckt det varit skönt om hon inte var där när C hade berätta så mycket historier om vad hon utsatte honom & barnet för.
Citera
2025-11-10, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nu är hon knappast intresserad av vad du tycker -- men det framgår väl rätt klart att tanken är att om de inkommer bevis mot olika aktörer så kommer de att redovisas i någon form.
Vad tusan skulle det annars vara för idé.

Jag tycker det är konstigt att Anjo blev så upprörd och skärrad om han nu är övertygad om att han inte hemfallit åt sådana påtryckningar. Finns inget så behöver han ju inte heller oroa sig.

Haha skärrad ja du är väl för rolig ändå 😂
Citera
2025-11-10, 11:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Alltså detta börjar bli så satans larvigt om Chrippa inte ville bo där kunde han ju fixat en lägenhet själv han är väl en vuxen människa att säga att Jocke tvingade honom är bara patetiskt.

Samma sak ang Sälen resan Linnea kunde ha stannat hemma hon är också en vuxen människa helt orimligt att hon inte skulle kunna vara hemma eller var hon rädd för C? för helt ärligt tror jag J & J hade tyckt det varit skönt om hon inte var där när C hade berätta så mycket historier om vad hon utsatte honom & barnet för.
Om Jocke inte ville ha henne med varför pressade han henne då?
Citera
2025-11-10, 11:53
Avslutad
Anjos video med Ls förhör är ju guld. Hur jävla korkade är alla i denna härva som sitter i förhör? Helt jävla slut.
Citera
2025-11-10, 11:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Haha skärrad ja du är väl för rolig ändå 😂
Vad skulle poängen med att tillägna en stor del av liven till ett inlägg vara om han inte var skärrad?
Oberörd var han uppenbarligen inte givet att han gjorde just en uthängning av en gammal konversation dem emellan...
Lite patetiskt faktiskt med hänsyn till vad hon skrivit i sitt inlägg/efterlysning.

Det blev ju inte heller bättre av det där försöket till försvarstal som han höll gällande sina uthängningar och trakasserier av Chrippa och Linnea.
Citera
2025-11-10, 11:56
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Varför fortsätter du fantisera?
Hon var tydlig redan under 2023 om att hon inte ville vara i närheten av Jocke.
Svälj det och sluta bete dig som om du blivit ratad by proxy.

Hur var hon tydlig? I ord? Eller i actions? Som att tex ringa Jocke för knappt ett år sedan när hon påstod att hon blev slängd i väggen av sin man? Är det att vara tydlig med att man inte vill vara nära en person?
Citera
2025-11-10, 11:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hur var hon tydlig? I ord? Eller i actions?
I ord. Hon uttryckte mycket tydligt att hon inte vill följa med.
Det gällde både Cypern och Sälen (om jag minns rätt) ...
Citera
2025-11-10, 11:59
Avslutad
Citat:
Om Jocke inte ville ha henne med varför pressade han henne då?

Jag har inte sett att han pressat henne jag har tagit del av att C säger att man inte säger nej till hans bror så snarare Chrippas ord inte Jockes.
Kan du visa mig vart jag kan se att han pressar henne?
Jag kan ändå tycka att hon kunde vägrat så kunde C åkt själv.
Citera
2025-11-10, 12:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har inte sett att han pressat henne jag har tagit del av att C säger att man inte säger nej till hans bror så snarare Chrippas ord inte Jockes.
Kan du visa mig vart jag kan se att han pressar henne?
Jag kan ändå tycka att hon kunde vägrat så kunde C åkt själv.
Nej, det är printar och ljudfiler och sånt som lagts ut tidigare - jag tänker inte ta mig tiden att leta faktiskt.
Han accepterade inte att hon inte ville resa med dem, jag vet det och alla som har brytt sig om att ta del av något istället för att lapa Jocke vet det.
Citera
2025-11-10, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hur var hon tydlig? I ord? Eller i actions? Som att tex ringa Jocke för knappt ett år sedan när hon påstod att hon blev slängd i väggen av sin man? Är det att vara tydlig med att man inte vill vara nära en person?

Den där historien är verkligen märklig att av alla människor väljer hon att ringa den person hon hatar mest.
Hon ringde ju även till Cluee och berättade såna här saker vid ett annat tillfälle men dom kanske bara hittade på detta vem vet.
Citera
2025-11-10, 12:06
Avslutad
Citat:
Nej, det är printar och ljudfiler och sånt som lagts ut tidigare - jag tänker inte ta mig tiden att leta faktiskt.
Han accepterade inte att hon inte ville resa med dem, jag vet det och alla som har brytt sig om att ta del av något istället för att lapa Jocke vet det.

Jag ska kolla på hennes video för det är ju där det lär finnas i så fall.
Haha men man kan inte tvinga en vuxen människa att åka vad skulle hända?
som sagt så tror jag J & J hade tyckt att det var skönt om hon inte följde med Chrippa hade ju berättat hur dåligt han mådde osv.
Men jag ska kolla på ”min sanning” så får vi se om det finns såna konversationer och ljudfiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in