Citat:
Ursprungligen postat av
dressingdress
Håller med, även på semester lika färglös och tråkig. Deras unge får leka m småbarn, samma kalorisnåla måltider & trist text. Sedan det ICKE blåa rummet, herregud får ungen inte bestämma ngt själv, färgen är soft soft grå med litet inslag av ljusblå. Inget julpynt heller fast hon har barn, föraktar personer som tycker att det bara skall vara vuxet o beige trots jultider!!!min åsikt mina tankar!
Lol, ”jultider”. Det är mitten av november. Först om två veckor är det första advent. Om sex veckor är det jul.
Skulle vara skönt om folk slutade med det jäkla ”novent” och påhittet att julen ska börja efter höstlovet. Riktiga julen blir ju helt förstörd för den är helt utarmad av gåpåiga julhetsare som totalt dödar stämningen. Varför inte börja hetsa om midsommar vid påsk också?
Men Elsa är ju en av dem. Julinlägg publicerades i går så Lynn får nog sitt julpynt får du se.
Ja, stackars Lynn som fick tillbringa höstlovet på Mallorca fastän de andra barnen inte matchade i ålder…
Jag kan också störa mig rejält på vissa saker hos Elsa men hon verkar vara en riktigt fin och bra mamma och Lynn ser harmonisk, glad och trygg ut. Elsa verkar också vara genuint snäll. …och det är det verkligen inte alla som är. Att hon stundom är fånigt tillgjord och smalposerar (vilket hon uppenbarligen gör även om cockatrise vill lägga skulden på oss även om det är Elsa som influencer som är en bärande del av hetsen för alla andra) är mindre bra sidor, ja. Men att vara en genuint snäll person tycker jag väger upp det med råge. Fattar inte hur du kan hata henne så mycket.