Hur kan någon normalbegåvad människa ha något intresse av att titta på detta. Fruktansvärt dåligt program.
Har tillbringat många vinterveckor på Gran Canarias sydkust under många år men kan tyvärr av diverse skäl inte åka dit längre. Skiter fullkomligt i de personer som medverkar i programmet men det är väldigt trevligt att kunna uppleva platserna och minnena via TV-rutan.
Senast redigerad av Challe321 2025-10-29 kl. 12:42.
HUR kan karaokekungen Anders ha barn? Jag var helt säker på att han hade en intellektuell funktionsnedsättning.
Hur det gick till kan jag väl lista ut men hur fan ska han klara av att ta hand om och uppfostra en unge.. vad är det för tjej som gått med på det?
HUR kan karaokekungen Anders ha barn? Jag var helt säker på att han hade en intellektuell funktionsnedsättning.
Hur det gick till kan jag väl lista ut men hur fan ska han klara av att ta hand om och uppfostra en unge.. vad är det för tjej som gått med på det?
Alltså funderar på detta...Får dom betalt att jobba som karaokevärdar ? Jobbar dom som det hemma i Sverige ?
Programmet dog ut totalt när Åke och Ros-Mari åkte hem, när han kladdade med brun utan sol är legendariskt, fick mig ett rejält skratt
Slutade se programmet efter dom åkte hem.
Jag åkte till Gran Canaria själv på semester och var lite orolig det skulle kännas ensamt, men efter sett Charterfeber och den bittra gotlänningen är jag glad jag åkte ensam. Åker hellre själv än har någon som är sur med sig.
I kvällens avsnitt så är det några som gör en musikinspelning. Det är en grymt snygg tjej med blå klänning som heter Louise(?). Någon som vet mer om henne?
Programmet dog ut totalt när Åke och Ros-Mari åkte hem, när han kladdade med brun utan sol är legendariskt, fick mig ett rejält skratt
Slutade se programmet efter dom åkte hem.
Ullared-Åke och Rose-Marie är fantastiska karaktärer och borde ha ett eget program. Man kanske skrattar lite åt dem men samtidigt blir jag alltid på fruktansvärt bra humör av att titta på Åke, han är så genomsnäll och alltid på bra humör och vill alltid alla väl, även om ingen fattar vad han vill. Otroligt roligt när han exempelvis var och klippte sig och står kvar utanför frisörsalongen efteråt och vinkar åt frisören och skrattar utan anledning.