2025-11-08, 19:38
Medlem
therealcosmokramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Full incel-fantasi? Jag är själv en kvinna och det är självklart för mig att vilja ha en man som är svartsjuk och inte vill att jag ska gå runt med kläder som inte lämnar något åt fantasin. Vilken tur att jag slipper vara tillsammans med dig!
Inget fel med att täcka sina mest privata kroppsdelar när man valt att bjuda in våldtäktsmän från hela världen.

Om din definition av kärlek är svartsjuka och kontroll, hoppas jag att du en dag upptäcker hur det känns att bli älskad – inte ägd.
Citera
2025-11-08, 22:53
Medlem
Majsmannen2s avatar
Tights är ju bara ett tunt lager av fantasi mellan dig och hennes nakna underdel.

Uppskattar man den delen av kvinnans kropp så ser jag inte ett problem med detta lilla hinder mellan dig och hon.
Citera
2025-11-09, 01:22
Medlem
nikithas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Det är väl som med magtröjor. Vissa tror att de har mer att visa upp än vad de egentligen har. Vissa modeller av tajts har tydligen någon funktion som liknar push up BH.

Om du har missat det så bär inte unga tjejer tajts. Det är nästan ett tantplagg nu för tiden. Som TS säger så verkar gränsen gå någonstans runt 30 år.

Konstigt! I Stockholm har alla mellan 10-25år Lululemon tights men kanske är annorlunda på landsbygden eller i orten, vad vet jag!
Citera
2025-11-09, 01:33
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag bor i Sthlm och har i flera år noterat att många kvinnor, oftast 35-50 år, går runt i träningstights trots att de inte tränar. Det ser anskrämligt ut. Tror de att de ser attraktiva ut? Varför gör de så här? Träningstights tar man på sig när man tränar, inte när man går ut på stan.

Därför det visar upp deras vackra kroppar. Är du bög eller muslim?
Citera
2025-11-09, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pompombitch
Folk är upptagna med sitt eget, de tittar inte på dig. Ha dina mjukisbyxor till vardags om du nu egentligen vill det, ingen kommer att bry sig. Livet är för kort att gå i obekväma jeans bara för att nån eventuellt kommer att tycka att du är "tacky". Det är bara losers som har för tråkiga liv som dömer andra efter vad de har för kläder så dessa åsikter är inget att bry sig om.

hajar vad du menar, men man har ett ansvar gentemot sig själv att hålla saker på en viss nivå. också därför jag duschar varje dag, även om jag tar en lugn vecka då jag knappt lämnar lägenheten.

gäller att ha lite stil, och jag är bara på alla plan en mer kapabel människa än gemene bärare av mjukisbyxor. aldrig i helvete att jag vill förknippas med dessa. det är skillnad i att skita i vad folk tycker och att skita i vad man själv tycker. den förstnämnde är stark, den andra har antingen låg självkänsla eller är besegrad och nedslagen, och antagligen deprimerad.

psykologen har talat.
Citera
2025-11-09, 18:13
Medlem
Tightsen håller ihop de enorma fläskskinkorna så de inte flaxar runt och skaver mot varandra, blir typ skavsår annars i skinkklyftan.

Typ som tjejer med stora bröst, de utan BH brukar tejpa bröstvårtorna så de inte skaver mot insidan på tröjan när pattarna dansar runt.
Citera
2025-11-09, 18:24
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Därför det visar upp deras vackra kroppar. Är du bög eller muslim?

Långt ifrån alla av dessa kvinnor som har kropp för att bära detta plagg. Tittar dom sig inte i spegeln innan dom går ut??
Citera
2025-11-09, 19:28
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Det gör inte kvinnor heller. När såg du en naken kvinna gå runt på stan senast?

Kvinnor går omkring på stan klädda såhär:

https://shapeit.se/cdn/shop/articles/tights-korte-bein-blogg-banner.webp?v=1727485201&width=1500

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcT-P9H7VqHqeMjVjGqKMF9pAfbN-EesjaqxMIKXvvy8HKl1Yy_KSNfIbyr9BV6XMyr6jndortd42ej xC Q9CAxcQORkK5Np9LgHXG6h5g4ymtoIMMYxvjo-WdiM&usqp=CAc

Detta är samma sak som att vara naken. Jag kan i princip se deras livmoder.
Citera
2025-11-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Kvinnor går omkring på stan klädda såhär:

https://shapeit.se/cdn/shop/articles/tights-korte-bein-blogg-banner.webp?v=1727485201&width=1500

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcT-P9H7VqHqeMjVjGqKMF9pAfbN-EesjaqxMIKXvvy8HKl1Yy_KSNfIbyr9BV6XMyr6jndortd42ej xC Q9CAxcQORkK5Np9LgHXG6h5g4ymtoIMMYxvjo-WdiM&usqp=CAc

Detta är samma sak som att vara naken. Jag kan i princip se deras livmoder.
Tror att det mesta sitter i din fantasi. Finns inget naket i dom bilderna däremot kläder som framhäver kroppen
Citera
2025-11-09, 22:37
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Långt ifrån alla av dessa kvinnor som har kropp för att bära detta plagg. Tittar dom sig inte i spegeln innan dom går ut??

Många har det, en del inte. Men låt bli att titta pä dom du inte gilllar bara.

String och tights är det bästa klädesplaggen som har skapats.
Citera
2025-11-10, 11:44
Medlem
brianmolkos avatar
Ja det är skönt...
Varför har män chinos, när de inte är påväg ut i krig t ex..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in