2025-11-09, 16:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
För jag vet att det är så, men som ni brukar säga till mig den som säger något har bevisbördan så nu är det upp till offerkofta bevisa det han säger.
Ja på samma sätt har ju du bevisbörda när du tvärsäkert säger att det inte är så.
Citera
2025-11-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja på samma sätt har ju du bevisbörda när du tvärsäkert säger att det inte är så.

Fast nu var det ju inte jag som tog upp det men visst nästa gång ni kräver bevis så ska jag säga att ni måste bevisa att det inte är som jag säger.
Citera
2025-11-09, 16:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det är absolut inget påhitt att Mr400 erhållit ekonomiskt understöd från Jocke. Fråga Ebbe040 så får du veta.

Inte tagit emot en krona av Jocke. Langa gärna bevis isf. Eller tipsa gärna Soc. Ni har ingenting. Bara lögner.

Så vad ska MuteMute123 fråga? Jag förnekar det ju.
Citera
2025-11-09, 16:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast nu var det ju inte jag som tog upp det men visst nästa gång ni kräver bevis så ska jag säga att ni måste bevisa att det inte är som jag säger.
Nej, om du säger något kan andra kräva bevis - men du kan inte kräva bevis från någon som ifrågasätter det du själv säger men inte kommer med ett eget påstående.
Så där som ni brukar göra mot mig alltså - kräva att jag motbevisar fast jag ifrågasätter utan att påstå någon ... och ni aldrig visar bevis för någonting, trots att ni gör påståenden.
Citera
2025-11-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Dessutom så gillar inte Joakim när riktiga journalister kritiserar honom eller ställer frågor heller. När reporter Terje Classon ställde frågor om hur Joz framställdes i D-play serien och användandet av en ambulans för att konfrontera honom kallade Joakim honom för en "äckligt liten råtta som försvarar en förövare" istället för att svara på frågorna.

Här är det verkligen peak dubbelmoral. Joz har aldrig blivit dömd för något sexuellt övergrepp och när någon ställer frågor om hur han framställs i deras kanaler så är de "äckliga råttor" men när Anjo framställer Antonio som oskyldigt dömd så tycker Joakim att det är något bra.
Hur kommer det sig att inte Anjo är en äcklig liten råtta då?

Man kan undra varför Anjo tog ner alla avsnitt om Joz när Axel skulle kolla på dom.
Sen började skicka copystrikes.
Jocke tog ner ngn gammal live som Joz i samma veva.

Vad är man oroliga för?
Citera
2025-11-09, 16:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Inte tagit emot en krona av Jocke. Langa gärna bevis isf. Eller tipsa gärna Soc. Ni har ingenting. Bara lögner.

Så vad ska MuteMute123 fråga? Jag förnekar det ju.
Vem har inte tagit emot en krona?
Hur vet du det?
Citera
2025-11-09, 16:50
Avstängd
Citat:

Ska du skrika om bevis för att Jocke även bidragit med pengar till Julia för att få henne att fortsätta hålla dottern från sin far?

Jocke köper den lojalitet han inte får på naturlig väg.
Citera
2025-11-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Man kan undra varför Anjo tog ner alla avsnitt om Joz när Axel skulle kolla på dom.

Vad är man oroliga för?

För att man vet att man betett sig klandervärt och försöker få bort spåren av det såklart. Kommer njuta otroligt mycket av att se en av Sveriges bästa grävande journalister granska dom här pojkarna. Vad ska han göra åt det sen? Skicka ut Anjo på youtube för att försöka motbevisa?
Citera
2025-11-09, 16:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Spelar ingen roll om Flashbackare skulle betalas eller ej, frågan är snarare varför Joakim har kontakt med människor på flashback när han inte vill ha någonting med drama att göra.

För hans maniska och ohälsosama jakt efter hämnd, och folk som inte tycker om han eller hans agerande. Hur han framställer sig som en mysig hemmapappa som sätter familjen först. Det är hans skenhelighet och osunda förhållande till någon som t.ex inte håller med han i sakfrågor. Då väcks hans ilska. Och VE den som kommer i hans väg. Och han drar sig inte från något. Även betalar folk för sitta på fb och försvara honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, om du säger något kan andra kräva bevis - men du kan inte kräva bevis från någon som ifrågasätter det du själv säger men inte kommer med ett eget påstående.
Så där som ni brukar göra mot mig alltså - kräva att jag motbevisar fast jag ifrågasätter utan att påstå någon ... och ni aldrig visar bevis för någonting, trots att ni gör påståenden.

Ja babbla bort det du jag har lagt upp bevis mer än vad du har åstadkommit.
Spelar ingen roll egentligen bara fel att hitta på såna saker tycker jag.
Senast redigerad av mutemute123 2025-11-09 kl. 16:54.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86

Vad är man oroliga för?

Att journalister ska koppla ihop tillvägagångssättet i drevet mot Joz och det i drevet mot Chrippa kanske?
Citera
2025-11-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ska du skrika om bevis för att Jocke även bidragit med pengar till Julia för att få henne att fortsätta hålla dottern från sin far?

Jocke köper den lojalitet han inte får på naturlig väg.

Varför svarar du inte med bevis istället?
Alltså du är lite sjuk men fortsätt mata du ☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in