2025-11-09, 13:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det går inte att diskutera något som framkommit i fupen som påvisar tex lögner som sprids här av några till Chrippas fördel.

Jag påstår att Linnéa slänger Chrippa under bussen I hennes förhör samt att hon inte framstår så intelligent som det görs gällande här.

Hon slänger han inte bara under bussen. Hon KÖR bussen. Hon kör över honom, backar och kör över honom igen
Citera
2025-11-09, 13:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså, snälla ta dig tid att ögna igenom den.
Blir ju bara pinsamt när du ska uttala dig utan att läst vad som står där. Herregud

Man kan ju undra varför de inte läser FHUP Kanske deras världsbild rasar samman då. De har skrivit så mycket skit som FHUP motbevisar.

En annan teori kan vara att de helt enkelt inte kan läsa. Att skydda Christopher och inte kunna läsa korrekt verkar gå väldigt nära hand i hand. Vi har fått se i denna tråden också många gånger bevis på hur svårt de har att läsa.
Citera
2025-11-09, 13:43
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är självklart valfritt om du vill anse att en fullt utblommad mytoman som ljuger i varje andetag har trovärdighet.
Jag delar inte den uppfattningen.

Nej jag tror alla förstått att du tror mer på paret Lundström. Det är okej hjärtat, alla kan inte ha alla hästar hemma och se det uppenbara.
Citera
2025-11-09, 13:43
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag såg den inte igår. Jag gjorde dumheten att välja den för att se film, vilket förstörde kvällen.
Den är verkligen inte bra - den till och med så usel så story och klippning går inte ihop.
Som skräcksfilmsälskare så tillhör den filmen bottennappen. Det finns en och annan som är sämre - men många är det inte.

Tänk att det viktigaste för en vuxen människa ändå är att framförallt få visa sitt hat.
Charmigt och rakryggat
Senast redigerad av Kloroformtrasan 2025-11-09 kl. 13:52.
Citera
2025-11-09, 13:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Hur har Julia förändrats?

Hon samarbetar med polis.
Hon går till psykolog.
Hon har börjat plugga.
Hon är en mycket bättre mamma idag.
Citera
2025-11-09, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag påstår att Linnéa slänger Chrippa under bussen I hennes förhör samt att hon inte framstår så intelligent som det görs gällande här.

Ja det går verkligen inte att göra en annan bedömning.
Citera
2025-11-09, 14:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Hon samarbetar med polis.
Hon går till psykolog.
Hon har börjat plugga.
Hon är en mycket bättre mamma idag.

Jag kan inte se något som räknas som samarbete med polis. Det som finns är regelrätta polisförhör.

Hur har psykologbesöken förändrat Julia?

Har hon återupptagit studierna mitt under terminen?

Hur vet du hur Julia är som mamma?
Citera
2025-11-09, 14:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Jag kan inte se något som räknas som samarbete med polis. Det som finns är regelrätta polisförhör.

Hur har psykologbesöken förändrat Julia?

Har hon återupptagit studierna mitt under terminen?

Hur vet du hur Julia är som mamma?

1. Läs FHUPen då. Åklagarens egna ord.

2. Jag tänker inte bryta mot nån sekretess.

3. Mitt under termin? Sade inte hon började igår sedan på NTI är kursstart var 5e måndag.

4. Jag vet det. Tro mig bror.
Citera
2025-11-09, 14:12
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Alltså, snälla ta dig tid att ögna igenom den.
Blir ju bara pinsamt när du ska uttala dig utan att läst vad som står där. Herregud

Ok men då är det ju bevisat, Pallal spottar ur sig trådsanningar och har inte läst FUP, dags att börja anmäla och städa undan.
Citera
2025-11-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är bevisat att han ljuger i den så du tror fel.

Hur är det bevisat?! Att HAN säger att han ljög? Det bevisar ingenting!
Citera
2025-11-09, 15:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag har svar på det, men eftersom det här gänget ändå filtrerar allting genom sin redan bestämda verklighetsbild så sparar jag min energi.

Jag funderar mest på var du hämtat informationen för jämförelse mellan dåtid och nutid?
Citera
2025-11-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag har svar på det, men eftersom det här gänget ändå filtrerar allting genom sin redan bestämda verklighetsbild så sparar jag min energi.

Ja, det är inte lönt att ens försöka. De är så inställda på att alla, bortsett paret, inte är rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in