Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Du kan bara gissa. För er som inte vet är det 50/50 ifall Chrippa gjort det eller Anjo eller Jocke.
Jag tror att Jocke är inblandad i planeringen av det, men vi får väl se. Jag vet att han är inblandad i falska rykten och har inkommit med falska utsagor och anmälningar till flera olika myndigheter.
Cluee var inte glad på sekten. Han hade fått se nåt som gjorde att han aldrig i hela sitt liv kommer svara nån av dom igen. Han som nästan förlåtit trots allt dom gjort honom. Vad kan göra att Cluee reagerade så starkt, vad kan vara allvarligare än en tröja på hans son?
Jocke tog tillbax telefonen, frågan är ifall telefonen fanns i Sverige när Chrippa var i Dubai.
Kommer den informationen fram kan vi få veta vem som skrev. Anjo sa att allt skrevs från telefonen han fick av Jocke.
i Chrippas lägenhet.
Du tror att du vet allt du och vi andra gissar..... det måste vara du som är spöket hos familjen Lundell, som ser och hör allt? Senast igår frågade du
mig om Jocke fått tillbaka telefonen, idag VET du att han tog den tillbaka....
Lägg upp bevis för att Jocke har gjort falska utsagor anmälningar till flera olika myndigheter!
Nu tack!
Clownen, jag menar Ormen Cluee..... nästan förlåtit? Då vet du inte vem Cluee är, haha. Han behöver gå i terapi för den där tröjan. Den största Antagonisten på internet, Axel Bölman eldar på hela Temu-gänget, dit Cluee också sällat sig, och försöker hajpa för att folk ska titta på honom och resten av dessa utvecklingsstörda människor.
Jag lutar mig tillbaka, poppar lite popcorn och tar en fika och ser på medan han sänker sin kanal.