2025-11-09, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det bevisar att Anjo, Jocke och Chrippa medvetet ljuger om Linnea.

Varför sa Chrippa att Linnéa har borderline? Varför sa Chrippa att Linnéa är med i en sekt? Varför sa Chrippa att Linnéa inte ska vara i närheten av barn?
Osv.
Det är trots allt Chrippa som sa det.

Varför påstår Chrippa att det är Linnéa som raderade Chrippas kanal?

Varför ljuger Chrippa om det enligt dig?
Citera
2025-11-09, 08:49
Medlem
Ingen idé diskutera med dom som
Inte läst fupen!
Citera
2025-11-09, 08:49
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Håller med. Julia har blivit tilltuffsad och agerat konstigt ibland.
Men hon är inte i närheten av det Linnéa gör.
Jag tror inte att någon av de som skriver mest om Linnéas förträfflighet har läst förhören. Vare sig när hon ville kasta Chrippa i fängelse eller de i fupen.
Vi får se vad det sägs sedan. Det börjar snart. Tiden går fort.

Efter att ha levt med C under så lång tid och formats av han och hans beteende för att sedan hamna i klorna på en annan idiot förstår jag absolut att hon blivit messed up. Men jag blir så stolt över henne att hon verkligen visar att hon vill och är beredd att förändras för flickans skull.

Spänningen är oliiiiiiiidlig för vad som snart börjar. Undrar hur många minuter det tar för underbarnet Linnea att slänga sin make under den berömda bussen, ska bli kul att höra dom båda kraxa sig igenom allt.
Citera
2025-11-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Efter att ha levt med C under så lång tid och formats av han och hans beteende för att sedan hamna i klorna på en annan idiot förstår jag absolut att hon blivit messed up. Men jag blir så stolt över henne att hon verkligen visar att hon vill och är beredd att förändras för flickans skull.

Spänningen är oliiiiiiiidlig för vad som snart börjar. Undrar hur många minuter det tar för underbarnet Linnea att slänga sin make under den berömda bussen, ska bli kul att höra dom båda kraxa sig igenom allt.

Ja skulle inte han ha flickan väldigt snart skrev han med..
Citera
2025-11-09, 11:27
Medlem
Citat:
Jag läser inte fupen och det gör förmodligen knappt nån annan heller.

Alltså, snälla ta dig tid att ögna igenom den.
Blir ju bara pinsamt när du ska uttala dig utan att läst vad som står där. Herregud
Citera
2025-11-09, 11:55
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Det skulle underlättat ifall du som skrev inlägget förklarade varför du är övertygad om att hon inte avslutat relationen med den efterhängsna.

Det är orimligt. Jag skulle aldrig påstå som exempel att Lisen är labil och farlig och det märks i fupen utan att säga hur man kan hitta det.

Jag läser inte fupen och det gör förmodligen knappt nån annan heller.

Det jag försöker få fram är inte att Chrippa inte har varit otrogen, utan att det är som så att Julia ofta ljuger när det ger henne fördelar. Julia är inte trovärdig när hon ändrar till det som gynnar henne för stunden.

Tro mig, det gör vi!
Citera
2025-11-09, 12:04
Avstängd
Citat:

Hur har Julia förändrats?
Citera
2025-11-09, 12:20
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Du kan bara gissa. För er som inte vet är det 50/50 ifall Chrippa gjort det eller Anjo eller Jocke.

Jag tror att Jocke är inblandad i planeringen av det, men vi får väl se. Jag vet att han är inblandad i falska rykten och har inkommit med falska utsagor och anmälningar till flera olika myndigheter.

Cluee var inte glad på sekten. Han hade fått se nåt som gjorde att han aldrig i hela sitt liv kommer svara nån av dom igen. Han som nästan förlåtit trots allt dom gjort honom. Vad kan göra att Cluee reagerade så starkt, vad kan vara allvarligare än en tröja på hans son?

Jocke tog tillbax telefonen, frågan är ifall telefonen fanns i Sverige när Chrippa var i Dubai.

Kommer den informationen fram kan vi få veta vem som skrev. Anjo sa att allt skrevs från telefonen han fick av Jocke.
i Chrippas lägenhet.

Du tror att du vet allt du och vi andra gissar..... det måste vara du som är spöket hos familjen Lundell, som ser och hör allt? Senast igår frågade du mig om Jocke fått tillbaka telefonen, idag VET du att han tog den tillbaka....

Lägg upp bevis för att Jocke har gjort falska utsagor anmälningar till flera olika myndigheter! Nu tack!

Clownen, jag menar Ormen Cluee..... nästan förlåtit? Då vet du inte vem Cluee är, haha. Han behöver gå i terapi för den där tröjan. Den största Antagonisten på internet, Axel Bölman eldar på hela Temu-gänget, dit Cluee också sällat sig, och försöker hajpa för att folk ska titta på honom och resten av dessa utvecklingsstörda människor.
Jag lutar mig tillbaka, poppar lite popcorn och tar en fika och ser på medan han sänker sin kanal.
Citera
2025-11-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Tro mig, det gör vi!

Det går inte att diskutera något som framkommit i fupen som påvisar tex lögner som sprids här av några till Chrippas fördel.

Jag påstår att Linnéa slänger Chrippa under bussen I hennes förhör samt att hon inte framstår så intelligent som det görs gällande här.
Citera
2025-11-09, 12:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Det bevisar att Anjo, Jocke och Chrippa medvetet ljuger om Linnea.

Det är Chrippa vi ser i videon. Det är Chrippas mun som rör sig.
Hur kan du se och höra så fel?
Citera
2025-11-09, 12:50
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det går inte att diskutera något som framkommit i fupen som påvisar tex lögner som sprids här av några till Chrippas fördel.

Jag påstår att Linnéa slänger Chrippa under bussen I hennes förhör samt att hon inte framstår så intelligent som det görs gällande här.

Du har så rätt! Så sjukt fascinerande hur en del här låst sig. Spelar ingen roll att bevisen finns svart på vitt och bokstavligen hoppar upp och biter dom i häcken.
Citera
2025-11-09, 13:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tror inte hon är fläckfri. Men hon har definitivt mer trovärdighet än dina kära lundströms.
Det är självklart valfritt om du vill anse att en fullt utblommad mytoman som ljuger i varje andetag har trovärdighet.
Jag delar inte den uppfattningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in