2025-11-08, 15:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Håller med men han är ju överkänslig så han kommer väl att överreagera genom någon annan.

Njah han svara ju själv. Han skrev till Medvikt.
Rask lär väl göra en 2 timmars video om det
Citera
2025-11-09, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vad lustigt..... Jag har hört att det är precis tvärtom. 400Ben är bara en av dem.
Ja, det har jag också blivit, av en "Chrippa-lover". Jag möter upp med "ett varmt mottagande", anyday.
Och det betyder förstås att det är sant?
Jag är övertygad om att det endast är i din värld.
Newsflash: "Pallal" sekten finns inte. På riktigt.
Vad är precis tvärt om? Säger du att en utpressad person sagt vad hen utpressats att säga? Det kan väl inte stämma.

Försvara inte hot, trakasserier, utpressning och mutor.

Hur kan det vara bara i min värld när en motaktion av en utsatt efterfrågar exakt det jag beskrivit?

Har ”Temu” gjort nån liknande systematisk eftersökning och utpressat eller köpt kritiker ska det upp till ytan det också.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag visste vem Jockefjant var innan han blev känd. Bara 20 % av allt skit om honom har kommit ut. En sorglig människa Folk skrattade åt han redan 2009 runt om i Östergötland.
Citera
2025-11-09, 02:18
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Bra skräckis av Lundell på 4an idag!
Citera
2025-11-09, 03:05
Medlem
llundberg57s avatar
Varför är ni intresserade av den här töntiga personen? Ge honom ingen uppmärksamhet så försvinner han snart.
Citera
2025-11-09, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Varför är ni intresserade av den här töntiga personen? Ge honom ingen uppmärksamhet så försvinner han snart.

Skulle inte jockiboi få någon uppmärksamhet i media skulle han bli galen, OBS: inte på ett friskt sätt, och ställa till ett sjujävla helvetes liv med påhittade draman, upplevda personliga oförätter och snyfthistorier på internet.

Jåckes hela identitet är byggd på uppmärksamhet. Om ingen SER honom är han ingenting.
Citera
2025-11-09, 06:48
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det var en riktig KÄNGA 👞 och han har ju rätt.
Jocke får också tåla att folk tycker & tänker.

Reagerade på just detta i texten Medvikt delade. Nu skrev ju Jocke till Medvikt, men texten är ju en klockren beskrivning av det Anjo gör. Ändå är Anjo Jockes "bästa vän". Nån som får ihop hur han resonerar där?

(hela texten från pmet finns att se i Medvikts video, jag försöker inte mörka något, jag klippte det som var relevant.)
Senast redigerad av miapetter 2025-11-09 kl. 06:50.
Citera
2025-11-09, 10:21
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Och lika galna blir ni mindre framgångsrika av hans succé. Vuxna människor som tjuter som avundsjuka barn av avund. Charmigt

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Skulle inte jockiboi få någon uppmärksamhet i media skulle han bli galen, OBS: inte på ett friskt sätt, och ställa till ett sjujävla helvetes liv med påhittade draman, upplevda personliga oförätter och snyfthistorier på internet.

Jåckes hela identitet är byggd på uppmärksamhet. Om ingen SER honom är han ingenting.
Citera
2025-11-09, 10:59
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Bra skräckis av Lundell på 4an idag!

Blev riktigt förbannad när den skit filmen spelades upp direkt efter idol. Satt vid matbordet och höll på med småpill på ett projekt så kunde inte avbryta och stänga av filmen.
Citera
2025-11-09, 12:03
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad är precis tvärt om? Säger du att en utpressad person sagt vad hen utpressats att säga? Det kan väl inte stämma.

Försvara inte hot, trakasserier, utpressning och mutor.

Hur kan det vara bara i min värld när en motaktion av en utsatt efterfrågar exakt det jag beskrivit?

Har ”Temu” gjort nån liknande systematisk eftersökning och utpressat eller köpt kritiker ska det upp till ytan det också.

Vad menar du med 400Ben inlägg? Jag sa att han/hon var en av dom som blivit hotad. Det finns inget hot i inlägget du la upp heller...... så vad vill du med det inlägget?

Det står bl a du för varje gång du försvarar C och L.
Citera
2025-11-09, 12:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Vad menar du med 400Ben inlägg? Jag sa att han/hon var en av dom som blivit hotad. Det finns inget hot i inlägget du la upp heller...... så vad vill du med det inlägget?

Det står bl a du för varje gång du försvarar C och L.

Helt rätt.

Jocke hotade honom vid årsskiftet 23/24 och fick honom att skriva de inlägg Jocke ansåg att han skulle skriva. Senare skickade han till Mr400 lite småsummor då och då för att få honom att fortsätta.

Riktigt vidrigt gjort av Jocke.
Citera
2025-11-09, 12:21
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Medvikt talar om Jocke:

https://youtu.be/iMBC6tzjvxs?si=9OrKE3dl3Bp54yJl

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det var en riktig KÄNGA 👞 och han har ju rätt.
Jocke får också tåla att folk tycker & tänker.

Nä, han anser sig vara imun mot kritik. Han har en otroligt störd och skev hjärna.
Medviktarna ska ifrågasättas om en journalistist utbildning. Medans Lasanjos "dokumentär" fick en tumme upp av jockiboooi ( så som Olof K säger det), innan folk börjar reagera negativt på den. Då tog han bort den. Han ska bara hålla käften och gurgla bajs!
Citera
2025-11-09, 13:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Och lika galna blir ni mindre framgångsrika av hans succé. Vuxna människor som tjuter som avundsjuka barn av avund. Charmigt

Varför skulle Jocke väcka avund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in