Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Lutar efter lång betänketid åt tidigt trauma. Extremt attraktiva kvinnor. Och vi pratar om decennier av galna val. Jag är ingen bebis och inte de vänninor jag åsyftar heller. Och de har säkerligen pepprats av samtal kring detta i åratal. Ingen bättring.
Det är en anledning till att jag startade denna tråd. Hur lyckas jag välja sunda och bra killar när andra konstant lyckas med motsatsen?
Du tänder på sunda friska män och dom tänder på skadade män dom vill ”laga”. Precis som vissa män vill vara hjälten till kvinnan. Man är det man ville att någon skulle vara för en? Tror jag
Kvinnor har modersinstinkter och ser ett skadat barn i sin man. Sedan upptäcker hon att denna mannen är inget skadat barn, utan en förövare. Problemet är att det oftast brukar vara sent när dom upptäcker det.
Sedan ska man vara väldigt försiktig med ”perfekta” män, han är med stor sannolikhet inte sig själv, han har läst av henne och ger henne det hon söker.. ”söker”.
Hade en vän som letade efter en perfekt kille, han var för bra för att vara sann, det tyckte hon. Det kom senare fram att det var en notorisk mytoman till psykopat hon gått och blivit tillsammans med. Alla sjuka saker som kom fram i efterhand, usch. Dina vänner bör låta dig träffa deras snubbe, oftast upptäcker vi deras röda flaggor innan dom sett någonting eftersom dom är kära. Men det är tyvärr inte alltid dom lyssnar. Men då har du i alla fall gett en varning.