Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2025-11-08, 21:15
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Varningsflaggorna har alltid vajat högt, tro mig. Och nej; de lyssnar på ingen.
Men det är egentligen inte mitt problem.

Jag har aldrig letat efter perfekta killar. Jag gillar imperfekta killar. Men rejäla sådana. Har överseende med mycket men jag vet vad. Exakt vad.
Skönt! Det är viktigt att veta vad man vill ha men ännu viktigare att veta vad man inte vill ha!

Och sänk aldrig era krav och tänk men kanske? Det blir inte bra. Hellre ensam än med en idiot, alla dagar i veckan.
2025-11-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det var väldigt fattiga egenskaper dina ex hade. Ge massage är liksom en självklarhet. Tråden frågade mer vad din gamla pojkvän typ lärde dig i livet/gjorde för dig som förändrade dig till det bättre eller något du kommer vara evigt tacksam för..men om det var en svettig massage så oki
Jag har aldrig frågat vad en värdelös borderline narcissist som dig tycker om mina förhållanden eller mina inlägg .Men tack för din "värdefulla" åsikt antar jag.

Jag tror vidare inte på ett ord från dig och är ganska så nöjd med just den biten med avslappning eftersom massage är nåt jag älskar och det är även intimt och inte alla håller på med. Hm vad du blir avundsjuk av minsta lilla.

Spring iväg nu och förminska någon annan.
2025-11-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Skönt! Det är viktigt att veta vad man vill ha men ännu viktigare att veta vad man inte vill ha!

Och sänk aldrig era krav och tänk men kanske? Det blir inte bra. Hellre ensam än med en idiot, alla dagar i veckan.
Hellre ensam varje dag i veckan, året runt.
2025-11-08, 21:37
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jag har aldrig frågat vad en värdelös borderline narcissist som dig tycker om mina förhållanden eller mina inlägg .Men tack för din "värdefulla" åsikt antar jag.

Jag tror vidare inte på ett ord från dig och är ganska så nöjd med just den biten med avslappning eftersom massage är nåt jag älskar och det är även intimt och inte alla håller på med. Hm vad du blir avundsjuk av minsta lilla.

Spring iväg nu och förminska någon annan.
Dom flesta är nog överens om att massage hör till ett förhållande, att du tycker att det var något extra visar ju egentligen att du fick the bare minimum

Du verkar ju ha en historia av att dra till dig riktigt dåliga män efter alla trådar du medverkat i, tror du att det kan bero på din personlighet? Du känns ju inte så söt om man säger så Men jag känner ju inte dig, du kanske är en helt fantastisk människa? Vad tycker du? Hade du velat vara tillsammans med någon som var som du? Det är ju någonting du kan reflektera över så kanske det blir lite bättre i framtiden?
2025-11-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Mitt ex räddade mig genom att ifrågasätta massa märkliga beteenden jag hade. Jag tog inte alltid emot synpunkterna med glädje. Men visste innerst inne att hon hade rätt.

Jag har tyvärr aldrig kunnat tacka henne för hjälpen.
Fan vad fint ändå.
2025-11-08, 22:00
Medlem
Jag har en som betyder lite extra ur mitt förflutna men det var egentligen hans vän som sedan blev min vän som var den som aktivt bara fatttade något beslut för mig och som han sa efteråt och hade fullständigt rätt i att om jag inte träffat dem när jag gjorde, hade jag med största sannolikhet dött.

Det var det med att upptäcka mig när jag verkligen var i botten och besluta sig för att gå in i mitt liv helt enkelt och ta mig ifrån mitt dåvarande ex som släppte mig en gång för alla, samtidigt som man inte heller skickade iväg mig med kriminella utan såg till att jag som ensam kvinna kom hem till mig igen. Sedan höll de kontakten i många år och stöttade mig i ur och skur.

Jag visste redan när den ena sa det att jag antagligen inte levt lång tid om jag inte råkat på dem, att det var en ganska säker och korrekt uppskattning av mitt liv men det var ändå flera år efteråt när jag saktade ner som jag faktiskt tog in mer av mitt förflutna och (o)möjligheter till vad få människor gjprt för mig.
2025-11-09, 07:59
Moderator
pbos avatar
Listtråd. Låses.

/mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem