2025-11-08, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Flane! Du har ramlat samma goja i 10 inlägg nu!

Du är bara ett upprepande skal utan en tillstymmelse till kunskap.

Sluta skriv samma dynga i varje inlägg lilla flicka!

Och vad har du sakligt motargument då istället för att bara kalla mig "flane", "ett upprepande skal utan en tillstymmelse till kunskap" och "liten flicka"? Förklara. Eller försvinn ur min synrand och hörselgång.
Citera
2025-11-08, 17:24
Medlem
scoremaxs avatar
Ja det hade ju bara varit bra om dom kom fram.

Antingen så har det förekommit saker som borde belysas, och om då skall naturligtvis Trump ha all tänkbar skit (eller fängelse) gör det, eller så har det INTE det, och då hjälper det inte hur jävla gärna vissa här på forumet önskar det.
Citera
2025-11-08, 17:31
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Så är det. Taco Boy vet att när kongressen öppnar, så blir det majoritet för släppa Epstein filerna.

Men, dra ut på det tills usa havererar har han nog inga problem med.

Rena cirkusen i det landet numera.

Du tänker att Trump under sitt presidentskap vill köra landet i botten för att dölja filerna, när dom ändå blir offentliggjorda senare?
Vad skulle han tjäna på det?
Citera
2025-11-08, 17:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vashego
Men det är ändå DOJ som har bollen i sina händer oavsett hur det röstas för syns skull i kongressen.

Du är fortfarande inte genuin. Du säger dig bara anse än det ena än det andra för syns skull. Du är fullkomligt genomskinlig för mig.
Jo, donalds som sååå gääärna ville släppa dokumenten kommer GARANTERAT sitta i HD och gråta över att de ska släppas.
Dock kan inte DOj stoppa det om HD säger det inte finns hinder lagligt att detta görs.

Hur mer genuint är det att ingen pedofil ska undgå?
Det är lugnt, förstår vi detta laget att det är något som stör dig med ett JA.
Citera
2025-11-08, 17:34
Medlem
Vad bryr sig hans väljare om det? Han är anklagad för ett antal våldtäkter, dömd för brott, har konkurser i bagaget och mycket annat. Så varför skulle just Epstein vara det som fäller honom? Det ligger ju dessutom många år bakåt i tiden.
Citera
2025-11-08, 17:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Flane! Du har ramlat samma goja i 10 inlägg nu!

Du är bara ett upprepande skal utan en tillstymmelse till kunskap.

Sluta skriv samma dynga i varje inlägg lilla flicka!
Det intressanta jag ser här, det är att det finns ett motstånd med argument och ursäkter som leder till något som som ser ut som att någon ska skyddas.

Och när frågan är otroligt simpel och få klarhet i denna pedofili/sex med minderåriga.
Tydligen är det genuint med att D röstar NEJ och för de inte ska vara "goda".

Du ser mönstret och man undrar verkligen undrar varför det finns på något så simpelt, ge dokumenten.
Citera
2025-11-08, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, donalds som sååå gääärna ville släppa dokumenten kommer GARANTERAT sitta i HD och gråta över att de ska släppas.

Har jag sagt något till Trumps försvar här? Nej. Det har jag inte. Tänker jag aldrig göra heller. Jag anser själv att han beter så pass skyldigt någon bara kan kring detta.

Citat:
Det är lugnt, förstår vi detta laget att det är något som stör dig med ett JA.

Det stör mig inte ett dugg. Det som stör mig är falskheten på både ja och nej och hur detta plötsligt blivit något det aldrig skulle ha blivit nämligen partipolitik. Och det är både Republikanerna och Demokraternas fel. Trumps egna fel först och först och främst. Och det menar jag själv genuint att det är.
Senast redigerad av Vashego 2025-11-08 kl. 17:50.
Citera
2025-11-08, 17:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Har jag sagt något till Trumps försvar här? Nej. Det har jag inte. Tänker jag aldrig göra heller. Jag anser själv att han beter så pass skyldigt någon bara kan kring detta.

Det stör mig inte ett dugg. Det stör mig är falskheten på både ja och nej och hur detta plötsligt blivit något det aldrig skulle ha blivit nämligen partipolitik. Och det är både Republikanerna och Demokraternas fel. Trumps egna fel först och först och främst. Och det menar jag själv genuint att det är.
Vad beror då ditt motstånd på att D och R i huset låter som de vill släppa dokumenten, och att en "godhet" är ett skäl att det är bättre med ett NEJ?

Finns ingen falskhet med att avslöja oavsett vem det är som är i dess dokument.
Riktig falskhet är typ att D ska rösta NEJ pga du tycker att utnyttja situation för politiska fördelar är bättre och istället rösta NEJ än få reda på mer.
En perfekt definition av falskhet du ger där.

Jag är solklar, ge alla helvete som innefattas i Epstein gate och oavsett om de är D eller R.
Citera
2025-11-08, 17:49
Avslutad
Citat:
Vad beror då ditt motstånd på att D och R i huset låter som de vill släppa dokumenten, och att en "godhet" är ett skäl att det är bättre med ett NEJ?

Återigen vantolkar du medvetet vad jag säger. Tänker inte ta det för femtioelvte gången med dig längre.

Citat:
Finns ingen falskhet med att avslöja oavsett vem det är som är i dess dokument.
Riktig falskhet är typ att D ska rösta NEJ pga du tycker att utnyttja situation för politiska fördelar är bättre och istället rösta NEJ än få reda på mer.
En perfekt definition av falskhet du ger där.

Kommer aldrig finnas full transparens och uppriktighet från amerikanskt regeringshåll eller massmedialt kring Epstein. Det är hela min poäng. Du cirkelresonerar bara.

Citat:
Jag är solklar, ge alla helvete som innefattas i Epstein gate och oavsett om de är D eller R.

Du menar enbart slänga vissa under bussen för att blidka så att de mer vidomfattande implikationerna kring Epsteins och Maxwells hela operation sedan för evigt kan förpassas till "konspirationsteorier"? Retorisk fråga förresten. För jag vet redan att det är det långa spelet här.
Senast redigerad av Vashego 2025-11-08 kl. 17:51.
Citera
2025-11-08, 17:59
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Du tänker att Trump under sitt presidentskap vill köra landet i botten för att dölja filerna, när dom ändå blir offentliggjorda senare?
Vad skulle han tjäna på det?

Han ser ju till att berika sig max under tiden. Sedan tror ju narcissister aldrig de har fel.

25 tillägget i konstitutionen kommer nog R och D enas kring. Att skicka Taco Boy i fängelse till slut.

Usa förtjänar bättre, än en dåre vid rodret.
Citera
2025-11-08, 17:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Återigen vantolkar du medvetet vad jag säger. Tänker inte ta det för femtioelvte gången med dig längre.

Kommer aldrig finnas full transparens och uppriktighet från amerikanskt regeringshåll eller massmedialt kring Epstein. Det är hela min poäng. Du cirkelresonerar bara.

Du menar enbart slänga vissa under bussen för att blidka så att de mer vidomfattande implikationerna kring Epsteins och Maxwells hela operation sedan för evigt kan förpassas till "konspirationsteorier"? Retorisk fråga förresten. För jag vet redan att det är det långa spelet här.
SÅ du säger nu att det är okey att D röstar JA oavsett deras godhet?

Jag menar alla ska slängas under bussen som är pedofiler och/eller har övergrepp mot minderåriga.
Det är här jag börjar undra om du är retarded som missat detta och med tanken på så många ggr jag säger just detta.
Citera
2025-11-08, 18:02
Avslutad
Citat:
SÅ du säger nu att det är okey att D röstar JA oavsett deras godhet?

Jag menar alla ska slängas under bussen som är pedofiler och/eller har övergrepp mot minderåriga.
Det är här jag börjar undra om du är retarded som missat detta och med tanken på så många ggr jag säger just detta.

Det är som sagt bara du som spelar dum mellan oss två. Du begriper egentligen vad jag menar.

Min ultimata poäng är att varken demokrater eller republikaner någonsin kommer gå hela vägen ner till botten med vad Epstein och Maxwell egentligen höll på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in