Citat:
Så Demokraterna ska rösta nej då?
De få Republikaner som Massie vilka röstar för har ett rent uppsåt. Men det demokratiska blocket gör det för att godhetssignalera.
Hade det varit mestadels Republikaner i en Demokratiskt dominerad kongress som just nu röstat för att släppa Epstein filerna för att det hade implikerat en Demokratisk sittande president hade det låtit väldigt annorlunda från ditt. Då hade du själv låtit som Trump för just nu kring detta. För att du är en hycklare med dubbla måttstockar kring sånt här. Det är inte jag.
Jag anser att det ska vara tortyrdödsstraff på alla pedofiler. Det är vad jag anser.
Hade det varit mestadels Republikaner i en Demokratiskt dominerad kongress som just nu röstat för att släppa Epstein filerna för att det hade implikerat en Demokratisk sittande president hade det låtit väldigt annorlunda från ditt. Då hade du själv låtit som Trump för just nu kring detta. För att du är en hycklare med dubbla måttstockar kring sånt här. Det är inte jag.
Jag anser att det ska vara tortyrdödsstraff på alla pedofiler. Det är vad jag anser.
Undrar då det är ett binärt val, skydda eller inte skydda.
Vet inte vad du riktigt menar med Demokratisk dominerad kongress.
Är det en referens till att det aldrig skedde en omröstning innan när D hade majoritet?
För svaret är i så fall även denna gång, dokumenten var låsta av domstolen pga en aktiv process var pågående.
Du får säga vad du vill, men ropa att D är goda låter tyvärr som att det är dåligt de rösta ja.
Kanske man är god om man röstar JA, men man är definitivt ond om man röstar NEJ och då skyddar pedofiler och övergrepp på minderåriga.
SÅ du måste förstå jag blir väldigt delad av att rösta JA är dåligt pga de är goda, så även Republikaner är där goda som röstar JA.
För i mina öron låter det som en attack mot D och för de gör det som är bra, vad är allternativt då, jo, det är rösta nej, men det är ju x1000 värre.
Varför inte bara sitta lugnt ned och invänta öppningen(Och under förutsättningen den kommer innan 2029.), och sen ser vi de som försöker ursäkta pedofili och övergrepp på minderåriga.
För mig alla dessa kräk som röstar nej, och det vet vi redan nu kommer bli en hel del republikaner, men kanske någon demokrat.
Att ta kredd för rösta JA, förväntar jag mig bägge sidor kommer göra, det är ju trots allt politik