2025-11-08, 02:11
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vashego
Bland annat Donald John Trump. Han var registrerad Demokrat åren 2001 till 2009.

Jo men är något fler än så...
Citera
2025-11-08, 10:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kan ju även bli vittnesförhör av någon av de utsatta tjejerna. Pekas Taco Boy ut då blir det nog svettigt för honom. Sedan är Andrew inkallad till Washington för redogöra om sina förehavanden… Trump lär svettas floder.
Hehe, helt säkert, men sen pedofiler brukar hålla varandra om ryggen.
Så jag kommer inte ha för stora förhoppningar, utan väldigt få förhoppningar.

Dock en fördel här(tror jag.) och det är att det inte är som med Ghislaine Maxwell och där man har makt över förhöret och en belöning om hon spelade boll.
Och som vi såg hon fick, och en gigantiskt belöning också.

Vad ska dom ge Andrew?
Enda jag kan tänka mig är pengar, och det kanske han tar med tanke på han blivit strippad på sina titlar.
Citera
2025-11-08, 10:36
Medlem
zergrushs avatar
Tja de har ju stängt ner hela statsapparaten i sin "Epstein shutdown" för att kunna hemlighålla dem, så det är väl inte särskilt förvänande?
Citera
2025-11-08, 11:21
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tja de har ju stängt ner hela statsapparaten i sin "Epstein shutdown" för att kunna hemlighålla dem, så det är väl inte särskilt förvänande?

Så är det. Taco Boy vet att när kongressen öppnar, så blir det majoritet för släppa Epstein filerna.

Men, dra ut på det tills usa havererar har han nog inga problem med.

Rena cirkusen i det landet numera.
Citera
2025-11-08, 12:20
Medlem
klybans avatar
Vad för maktmedel finns det för donalds att försöka stoppa Epstein-filerna hen så gärna ville släppa?
Ska vi anta att donalds involverar HD igen om saker hen så gärna vill ge och sitta och gråta där om det igen?

För är de så förödande som en del påstår, så kommer donalds gå över lik och vägra dela med sig dessa filer.
Citera
2025-11-08, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Kan ju även bli vittnesförhör av någon av de utsatta tjejerna. Pekas Taco Boy ut då blir det nog svettigt för honom. Sedan är Andrew inkallad till Washington för redogöra om sina förehavanden… Trump lär svettas floder.

Att mycket fokus läggs på Andrew tyder på att ingen av er egentligen tar helheten kring det här på särskilt stort allvar.
Citera
2025-11-08, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo men är något fler än så...

Epstein donerade även till Demokrater som just nu låtsas att de vill offentliggöra allt såsom Chuck Schumer.
Citera
2025-11-08, 13:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Att mycket fokus läggs på Andrew tyder på att ingen av er egentligen tar helheten kring det här på särskilt stort allvar.
Andrew får fokus pga de vill prata med honom, och visst är pedofili/sex med minderåriga allvarligt.
Dock är het helt omöjligt att förstå att inte tas på särskilt stort allvar och bara för man pratar även om Andrew:
För det går att gå och tugga tuggummi samtidigt, så väl att prata om en annan pedofil och eller sex med minderåriga.

Dock tror jag inget kommer falla ur detta trädet, för pedofiler håller varandra om ryggen.
Citat:
Epstein donerade även till Demokrater som just nu låtsas att de vill offentliggöra allt såsom Chuck Schumer.
Svaret på om de låtsas eller inte, det ser du på omröstningen resultat, och vilka som är för pedofili/sex med minderåriga och de som inte är.

Så varför inte vänta tills vi ser vilka de är först?
Och inga demokrater som pedofilat är off limits på från mig, sätt dit dom är min uppmaning istället.

Det är här hyckleriet kommer, för vi ser idag hur större delen av donalds fansen här håller onalds bakom ryggen, för lite pedofili/sex med minderåriga är tydligen inget att tala om då.
Citera
2025-11-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goynald
Vad anser ni? Kommer justitiedepartementets avslöjande att förinta Trumps/republikanernas midterm
Jag tror det. Säkra källor gör gällande att ledningen för GOP redan nu i helgen kommer ta beslut om att partiet inte ens ställer upp i midterms, vilket då sannolikt innebär att samtliga platser kommer tillfalla demokraterna. Trump själv befinner sig just nu på Air Force One på väg mot hemlig ort, och JD Vance kommer att svära presidenteden redan senare idag.
Citera
2025-11-08, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Andrew får fokus pga de vill prata med honom, och visst är pedofili/sex med minderåriga allvarligt.
Dock är het helt omöjligt att förstå att inte tas på särskilt stort allvar och bara för man pratar även om Andrew:
För det går att gå och tugga tuggummi samtidigt, så väl att prata om en annan pedofil och eller sex med minderåriga.

Dock tror jag inget kommer falla ur detta trädet, för pedofiler håller varandra om ryggen.

Svaret på om de låtsas eller inte, det ser du på omröstningen resultat, och vilka som är för pedofili/sex med minderåriga och de som inte är.

Så varför inte vänta tills vi ser vilka de är först?
Och inga demokrater som pedofilat är off limits på från mig, sätt dit dom är min uppmaning istället.

Det är här hyckleriet kommer, för vi ser idag hur större delen av donalds fansen här håller onalds bakom ryggen, för lite pedofili/sex med minderåriga är tydligen inget att tala om då.

Demokraterna röstar bara för att släppa materialet just nu för att GOP dominerar kongressen fram tills åtminstone Januari 2027. Det är ju ett nollsummespel där Demokraterna just nu godhetssignalerar kring det hela för syns skull. Republikanerna gjorde likadant kring Epstein förr då de hycklande bara ville fokusera på Demokrater kring honom. Uniparty håller varandra om ryggen även när det låtsas vara osams med sig självt. Det begriper du egentligen. Du spelar bara dum.
Citera
2025-11-08, 13:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Demokraterna röstar bara för att släppa materialet just nu för att GOP dominerar kongressen fram tills åtminstone Januari 2027. Det är ju ett nollsummespel där Demokraterna just nu godhetssignalerar kring det hela för syns skull. Republikanerna gjorde likadant kring Epstein förr då de hycklande bara ville fokusera på Demokrater kring honom. Uniparty håller varandra om ryggen även när det låtsas vara osams med sig självt. Det begriper du egentligen. Du spelar bara dum.
Det gick inte släppa material innan när D hade makten och på grund av att de var låsta i domstolen.

De som röstar ja är goda, så väl D som R, de som röstar nej försöker skydda pedofiler o0pch de som förgripit sig på minderåriga.

Jag bryr mig inte om en enda pedofil välmående, gör du?
För det betyder att parti är BETYDELSELÖST.

Och har du inte glömt hur gärna donalds ville lämna ut dessa filer, och nu ser jag istället att donalds sen sitter i HD och gråter över att de ska släppas.
Ska donalds hållas utanför Epstein gate och pedofili/sex med minderåriga, är detta något som du står bakom?
Anledningen jag undrar är att det du lägger en stor fokus på demokrater.

Så varför inte invänta de som röstar nej först?
För dom är inte goda alls, resten är, så väl republikaner som demokrater.
Citera
2025-11-08, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det gick inte släppa material innan när D hade makten och på grund av att de var låsta i domstolen.

De som röstar ja är goda, så väl D som R, de som röstar nej försöker skydda pedofiler o0pch de som förgripit sig på minderåriga.

Jag bryr mig inte om en enda pedofil välmående, gör du?
För det betyder att parti är BETYDELSELÖST.

Och har du inte glömt hur gärna donalds ville lämna ut dessa filer, och nu ser jag istället att donalds sen sitter i HD och gråter över att de ska släppas.
Ska donalds hållas utanför Epstein gate och pedofili/sex med minderåriga, är detta något som du står bakom?
Anledningen jag undrar är att det du lägger en stor fokus på demokrater.

Så varför inte invänta de som röstar nej först?
För dom är inte goda alls, resten är, så väl republikaner som demokrater.

De få Republikaner som Massie vilka röstar för har ett rent uppsåt. Men det demokratiska blocket gör det för att godhetssignalera.

Hade det varit mestadels Republikaner i en Demokratiskt dominerad kongress som just nu röstat för att släppa Epstein filerna för att det hade implikerat en Demokratisk sittande president hade det låtit väldigt annorlunda från ditt håll. Då hade du själv låtit som Trump gör just nu kring detta. För att du är en hycklare med dubbla måttstockar kring sånt här. Det är inte jag.

Jag anser att det ska vara tortyrdödsstraff på alla pedofiler. Det är vad jag anser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in