2025-11-08, 08:08
Medlem
Handen på hjärtan hur ofta kollar du igenom din partners telefon?

Varför gör du det?

Kommer du sluta göra det?

Även du som litar på din partner och har ett tryggt stabilt förhållande så har du någon gång självklart snokat i din partners mobil av ren nyfikenhet

Hur många har tillgång till sin partners lösenord, hur vanligt är detta att man delar med sig med detta?
Citera
2025-11-08, 08:20
Avslutad
Tanken har aldrig slagit mig, tillgång till koden har jag väl och hon också då vi har samma. Har väl någon gång av misstag sett en novell till meddelande dimpa ner från hennes väninnor där de snackar skit om mig när jag haft telefonen i näven, inget jag bryr mig om eller är rädd för. Inga problem och inget att dölja/smyga med om hon skulle få för sig att vilja låna min telefon och hon hade haft betydligt tråkigare över att läsa mina torra SMS konversationer än hennes egna..
Citera
2025-11-08, 08:22
Medlem
tilsammansnus avatar
Enbart kontrollbehovstyper gör sånt/tycker det är OK, toxiska relationer som är på väg åt ett håll endast.
Citera
2025-11-08, 08:27
Medlem
Aldrig

Varför gör du det?
Ingen anledning

Även du som litar på din partner och har ett tryggt stabilt förhållande så har du någon gång självklart snokat i din partners mobil av ren nyfikenhet
Inte vad jag kan minnas, vad skulle jag leta efter?

Hur många har tillgång till sin partners lösenord, hur vanligt är detta att man delar med sig med detta?

Klart jag vet koden, man använder ju ibland varandras telefoner av olika anledningar.
Citera
2025-11-08, 08:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det har jag aldrig gjort. Ett varaktigt förhållande bygger på förtroende.

Citat:
Varför gör du det?
Jag gör det som sagt inte.

Citat:
Man kan inte sluta med något man aldrig gjort.

Citat:
Även du som litar på din partner och har ett tryggt stabilt förhållande så har du någon gång självklart snokat i din partners mobil av ren nyfikenhet:
Nej, det har jag aldrig gjort. Då vore jag inte mycket till man.

Citat:
Ja, jag vet frugans lösenord till allt.
Citera
2025-11-08, 08:45
Avslutad
Citat:

Hur ofta vet jag inte men, klart jag kollar igenom telefonen, inte fan kan man lita på den slynan.
Citera
2025-11-08, 08:47
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z9fdzzzfff
Hur ofta vet jag inte men, klart jag kollar igenom telefonen, inte fan kan man lita på den slynan.

Varför är Du ihop med henne då?
Du låter som en obehaglig partner.
Citera
2025-11-08, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Varför är Du ihop med henne då?
Du låter som en obehaglig partner.

Vadå varför, vi bara är ihop så är det
Citera
2025-11-08, 09:14
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Har gjort en gång, ett ex. Men det är bara för att han sökte igenom min före.
Citera
2025-11-08, 09:18
Avslutad
Aldrig någonsin. Jag är inte den snokande misstänksamma typen. Knappt jag vill plocka upp hennes telefon ur hennes handväska då det känns konstigt att leta runt i hennes väska. Hon vägrar ta pengar själv ur min plånbok fastän vi har delad ekonomi och rätt gott ställt. Hon vägrar.
Tillit och förtroende kallas det. Respekt och integritet är också 2 ord som man bör ha i ett förhållande.
Citera
2025-11-08, 09:26
Medlem
triptykens avatar
Nej. Aldrig någonsin. För min del känns det totalt främmande.

Har vart ihop och gifta i 18 år och tanken att smyga runt och spionera på honom känns ... Absurd.
Han berättar om nåt spännande har hänt.
Citera
2025-11-08, 09:32
Medlem
Citat:

Varför gör du det?

Det har väl hänt någon enstaka gång under de 20+ åren vi varit tillsammans, att man varit lite nyfiken på hennes sms. Inte för att jag trott att hon är otrogen utan mer att jag blir nyfiken på vad hon egentligen skriver om med sina väninnor och kollegor. Akademiskt intresse, skulle man kunna säga.

Jag vet att hon mååånga gånger kollat min telefon genom åren, så där ligger jag i lä Hon har dock inte hittat annat än torrt och tråkigt.

En närbesläktade sak som jag märkt:
Har egentligen bara haft två förhållanden i livet, min fru och en annan tjej för många år sedan. Båda två snokade i min dator och kollade upp vilken porr jag hade tittat på. Yes, båda två gjorde detta - de gick in på historiken i webbläsaren och gick igenom den. Det tyckte jag var lite intressant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in