Citat:
Ursprungligen postat av
Alba007
det är pga bevis som man inte kunnat sätta dit ngn för vare sej brott eller stöld. Hoppas någon kollar upp i askan där hon skulle ha bränts upp kanske finns ngt kvar som bevis. Ev också kulan den är väl svårsmält. Redan ifrån början har man trott familjen ligger bakom försvinnandet. Det finns för många bevis på hur man vill skjuta ifrån sej skulden på andra. Allt ifrån kameror till TV framträdanden. Skylla på personalen och påstå att allt är lögn när man nämner familjen och sedan spelas det på deras utsatthet. Detta kan inte frånta ngn skulden gäller att komma med bevisen. För polisen har inte fördjupat sej i försvinnandet. Man har inte ens bemödat sej att kolla upp familjen själva. Man var där och kollade upp bilspår. Sen la man ner direkt om stöld. Sen öppnades det igen när det hittades på om en assistent som ville hämnas då hon fick sparken. Det lades också ner direkt. Hoppas det kommer fram snart vem som är den skyldige till Essies försvinnande. De flesta har säkert en teori.
Det var jag som sa det..
Jag är jägare och det som blir över går den vägen..
Askan i vedpannan töms med jämna mellanrum..
Vad är det för kula du pratar om förstår jag inte överhuvudtaget..
A har väldigt starka mediciner och är väl inte så svårt att söva Essie med detta, eftersom Polisens hundar inte hittade något spår efter Essie överhuvudtaget..
Det ni håller på med är allt som inte gäller Essie i sin helhet, utan dravel runt omkring som är betydelselöst...
Liknar mest dravel som inte gäller Essie överhuvudtaget 😡
Ni borde skapa en ny tråd om omgivningen runt Essie än att diskutera era påståenden här..