2025-11-05, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Observera orden "meningsfullt för dem".

4b har bara olycka att erbjuda. Det enda som inte går emot kvinnligt driv är dramat av att dra 4b-kortet...sedan är det över.
Jag är helt för att de rakar av sig håret, gör sig feta och fula. Det är perfekt!!!
Ingen pöjk kommer att ens titta åt dem.

Pojkarna som spelar istället, de tjänar inte som Elon. Elon är en person och ha vill ha sitt eget harem, så han har sitt eget harem.
De kvinnor som försöker hora ut honom, de åker ut på gatan direkt. Med all rätt. De bryter mot kontraktet och tillför bara skapade problem.

Du kan ju försöka fostra multimiljardärer i kubik, så kan de ha 10-20 kvinnor under sina tak.
Jag är bara en multimoljonär och skulle inte lägga en krona på en date. Men vad vet jag om pojkar?
Bara Metoo som närtida historia...det finns fler multimiljardärer än Musk, de kör inte haremrejset... just sayin. De har kanske annat som känns mer meningsfullt än golddiggers.

Nu skall jag ut och köra ett pass i mörkret igen. Det kan inte era flickor sedan feminiseringen...den tilltagande tryggheten. Det är pojkarnas och männens värld ute! Utan kvinnor ivägen eller med sina jävla behov.

Det finns alla fall en svart kvinna som tycker 4 B är bullshit. Nuvarande kampanjen bland feministerna som har fått ett enormt gensvar: Having a Boyfriend Is Embarrassing

https://www.youtube.com/watch?v=wBDoYsAp_io

"Seeing the same feminist BS"

Hon tycker vänstern och feministerna skadar kvinnor. Hon tror att det är en del av en strategi att minska befolkningen i USA och därför ska man få alla kvinnor hata män och inte vilja vara med dem.Också det stöds verkar det som av många rika män som tycker det är en bra ide.
Citera
2025-11-07, 09:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det finns alla fall en svart kvinna som tycker 4 B är bullshit. Nuvarande kampanjen bland feministerna som har fått ett enormt gensvar: Having a Boyfriend Is Embarrassing

https://www.youtube.com/watch?v=wBDoYsAp_io

"Seeing the same feminist BS"

Hon tycker vänstern och feministerna skadar kvinnor. Hon tror att det är en del av en strategi att minska befolkningen i USA och därför ska man få alla kvinnor hata män och inte vilja vara med dem.Också det stöds verkar det som av många rika män som tycker det är en bra ide.

4b är inte ens bullshit. Tjurskit kan användas som gödsel.

Hur mycket vikt drog de före 4b??? Inte ens sin egen och de bidrar aldrig positivt/konstruktivt.

Zoomar vi då ut och tittar betydelsen för t.ex. USA. Dessa parasiter hade ändå inte producerat något av nytta i sina genomwokefierade skithål.
Samtidigt har de traditionella delarna av USA ett fantastiskt uppsving. De med resurser lämnar CA, BC mm. De lämnar dem för att bosätta sig i de traditionella/starka delarna av USA.
Texas är en sådan delstat och den är styrd av traditionella "democrats"... Texasborna är redan trött på liberala delstatsflyktingar.

Så... 4b är bara en gudagåva för dess fiender och en större last för sina allierade
4b garanterar att den som är dum nog att bli feminist inte kommer att kunna föröka sig.
Ponera att en student som är dum i huvudet går 4b. Låt säga att det varar i bara 10 år. Då kommer "hens"(könslöst mähä) prime vara förbrukad. Antagligen kommer det förvirrade mähäts broar till förökningen att vara helt och totalt brännda.
Så under återstoden av hens liv kommer hen alltid att ligga fel till i livet, gå på psykofarmaka, lådvin mm. mm.
Hen är självbekämpad och har under hela sitt liv varit en last för sin omgivning.

4b kommer inte att flytta till TX, FL, AZ el. OH.
Dessa delstater har ett uppsving vars fortsättning är garanterad p.g.a. just hens som 4b.
Uppsvinget började före 4b, U-haul statistiken är hysteriskt stark och det är de med resurser som driver den.
Citera
2025-11-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
4b är inte ens bullshit. Tjurskit kan användas som gödsel.

Hur mycket vikt drog de före 4b??? Inte ens sin egen och de bidrar aldrig positivt/konstruktivt.

Zoomar vi då ut och tittar betydelsen för t.ex. USA. Dessa parasiter hade ändå inte producerat något av nytta i sina genomwokefierade skithål.
Samtidigt har de traditionella delarna av USA ett fantastiskt uppsving. De med resurser lämnar CA, BC mm. De lämnar dem för att bosätta sig i de traditionella/starka delarna av USA.
Texas är en sådan delstat och den är styrd av traditionella "democrats"... Texasborna är redan trött på liberala delstatsflyktingar.

Så... 4b är bara en gudagåva för dess fiender och en större last för sina allierade
4b garanterar att den som är dum nog att bli feminist inte kommer att kunna föröka sig.
Ponera att en student som är dum i huvudet går 4b. Låt säga att det varar i bara 10 år. Då kommer "hens"(könslöst mähä) prime vara förbrukad. Antagligen kommer det förvirrade mähäts broar till förökningen att vara helt och totalt brännda.
Så under återstoden av hens liv kommer hen alltid att ligga fel till i livet, gå på psykofarmaka, lådvin mm. mm.
Hen är självbekämpad och har under hela sitt liv varit en last för sin omgivning.

4b kommer inte att flytta till TX, FL, AZ el. OH.
Dessa delstater har ett uppsving vars fortsättning är garanterad p.g.a. just hens som 4b.
Uppsvinget började före 4b, U-haul statistiken är hysteriskt stark och det är de med resurser som driver den.

Jo Demokratiska områden går sämre.

Det är just propagandan av feministerna som gör att män och kvinnor varken umgås eller bildar par.

Till slut kommer inga inte ens kvinnor vilja vara i de Liberala områdena.

Det är så mycket hat mellan män och kvinnor inget fungerar. Kommer se att New York kommer gå sämre och fler män kommer flytta på sig till konservativa områden.

Jag tror att det bästa vore att Liberalerna hade sin media och Konservativa områden hade sin då skulle inte konservativa kvinnor gå i 4 B riktning lika mycket. Man skulle kunna bygga upp ett gillande mellan könen.

Här skriver en kvinna rätt ärligt hur det är.

" Om något har det blivit mer av en statussymbol att utropa sig som singel”, skriver hon. Sociala medier-spanaren Saskia Cort tror samtidigt att trenden är en del av en större jargong. I P1 Morgon säger hon att det på senare år har blivit mer okej, till och med lite inne, att ”dissa” sin pojkvän och se ner på killar i största allmänhet."

https://www.svd.se/kompakt/a/1MQPzJ/ar-det-cringe-att-ha-pojkvan

4B blir allt mer utbrett eftersom det krävs en viss grad av gillande för att det ska bli några relationer och barn.

Jag tror att det skulle vara en stor nackdel i Sverige om S .MP .V och C skulle få makten ,då skulle de öka hatet mot män ytterligare. Bäst vore om Tidö fick fortsätta 4 år till.
Citera
2025-11-07, 22:30
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AborteraPojkfoster
Tankar om 4B?

Med tanke på mycket fokus legat på incelkulturen under senare år d.v.s. de misslyckade männen i patriarkatet och deras asociala tendenser är det självklart att kvinnorna ska ha något liknande, allt för jämställdheten!
Pluralism är bra, mångfald är nyttigt.
Citera
2025-11-08, 09:49
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo Demokratiska områden går sämre.

Det är just propagandan av feministerna som gör att män och kvinnor varken umgås eller bildar par.

Till slut kommer inga inte ens kvinnor vilja vara i de Liberala områdena.

Det är så mycket hat mellan män och kvinnor inget fungerar. Kommer se att New York kommer gå sämre och fler män kommer flytta på sig till konservativa områden.

Jag tror att det bästa vore att Liberalerna hade sin media och Konservativa områden hade sin då skulle inte konservativa kvinnor gå i 4 B riktning lika mycket. Man skulle kunna bygga upp ett gillande mellan könen.

Här skriver en kvinna rätt ärligt hur det är.

" Om något har det blivit mer av en statussymbol att utropa sig som singel”, skriver hon. Sociala medier-spanaren Saskia Cort tror samtidigt att trenden är en del av en större jargong. I P1 Morgon säger hon att det på senare år har blivit mer okej, till och med lite inne, att ”dissa” sin pojkvän och se ner på killar i största allmänhet."

https://www.svd.se/kompakt/a/1MQPzJ/ar-det-cringe-att-ha-pojkvan

4B blir allt mer utbrett eftersom det krävs en viss grad av gillande för att det ska bli några relationer och barn.

Jag tror att det skulle vara en stor nackdel i Sverige om S .MP .V och C skulle få makten ,då skulle de öka hatet mot män ytterligare. Bäst vore om Tidö fick fortsätta 4 år till.

Jag tror vi skulle behöva ha en höger. I minst 12 år. Tidö är bara ett gäng förtäckta sossar.

Feministerna kan gå full 4b, ingen bryr sig eller kommer att sakna dem och det vore bäst om vi kan få dem ur genpoolen. Woke överlag behöver få komma ur genpoolen också.
De är generellt dumma, patologiskt veka, ohyggligt odiciplinerade och fruktansvärt osjälvständiga. Jag kan inte hitta några förlåtande generella drag.

12 år med en höger, ökat barnafödande som firas i kärleksfull glädje.
I.o.m. det kommer de dikotomiska idioterna ha som mål att inte skapa barn = flera flugor i samma smäll.
Citera
2026-01-08, 22:55
Medlem
4B rörelsen växer och blir allt mer omfattande.

https://www.youtube.com/watch?v=DD-TwMcIgYk

THE 4B MOVEMENT IS HITTING MEN
Citera
2026-01-08, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AborteraPojkfoster
4B-rörelsen började bland kvinnor i Sydkorea 2019. Sydkoreanska kvinnor insåg att det är meningslöst att lägga energi på män och väljer att undvika dem istället. 4B betyder fyra nej.

Nej till sex med män
Nej till att dejta män
Nej till äktenskap med män
Nej till barnafödande

Tankar om 4B?

Lysande rörelse! Framför allt behöver vi bli färre människor på jorden, så heja Sydkorea. Som man ställer jag upp helt på alla punkter och ansluter mig gärna till 4B:

Nej till sex med män – Check. Vem fan vill ha sex med män? (Förstår dock inte riktigt poängen med den punkten för kvinnor om de inte är flator...)

Nej till att dejta män – Check. Även det känns bögigt för oss penisbestyckade. Dejting är ändå till 90 % bara ett sätt att kåta upp tjejer för ett ligg, och en onödig kostnad för de flesta heteromän.

Nej till äktenskap med män – Gay marriage? Nej tack. Äktenskap är ändå bara en förlegad ritual som främst kvinnor går igång på för att visa upp att de "fångat" en snubbe.

Nej till barnafödande – Fantastiskt bra!
Citera
2026-01-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Lysande rörelse! Framför allt behöver vi bli färre människor på jorden, så heja Sydkorea. Som man ställer jag upp helt på alla punkter och ansluter mig gärna till 4B:

Nej till sex med män – Check. Vem fan vill ha sex med män? (Förstår dock inte riktigt poängen med den punkten för kvinnor om de inte är flator...)

Nej till att dejta män – Check. Även det känns bögigt för oss penisbestyckade. Dejting är ändå till 90 % bara ett sätt att kåta upp tjejer för ett ligg, och en onödig kostnad för de flesta heteromän.

Nej till äktenskap med män – Gay marriage? Nej tack. Äktenskap är ändå bara en förlegad ritual som främst kvinnor går igång på för att visa upp att de "fångat" en snubbe.

Nej till barnafödande – Fantastiskt bra!

Varför kan aldrig antifeminister komma på något eget?
Citera
2026-01-09, 00:21
Medlem
Inget sex med män: Fördelar med sex mellan män och kvinnor är att det blir mer kärlek ,Kärlek är beroende av närhet. Nackdelar skulle kunna vara att kvinnor blir med barn fast de inte vill det.

Inte dejta män. Det blir ingen början på något ,män och kvinnor blir inte nära varandra. Det blir som de lever på två olika planeter.

Nej till äktenskap. Äktenskap är alla fall ett försök att få en bra relation mellan män och kvinnor. Båda måste överkomma något för att kunna leva tillsammans ,det blir alltså mentalt utvecklande eftersom man måste få bättre egenskaper för att det ska lyckas.

Nej till barn. 4B rörelsen är stolt över att ha målen att utplåna länder. Syd-Korea upphör att existera p.g.a att kvinnor där går ihop och vägrar skaffa barn. Syftet är att straffa männen för allt ont de gjort.
Jag tror personligen detta är mentalt ofördelaktigt för kvinnor de blockerar sig själv. De har inbyggt i sig självt att de ska skapa barn och ha kärlek med dem ,de tar bort mycket som är deras sanna jag

Sedan är 4B hatiskt. De möter ett upplevt hat med mothat. Rent teoretiskt vad vi lärt oss av Kristendomen så accepterar vi att människor gjort fel och jag tror att många män förstår att kvinnor blivit skadade och att de inte gjort tillräckligt. Män behöver inte i sin tur möta 4B med hat utan mer att vi bara accepterar att det är som det är. Vi får satsa på de kvinnor som finns som vill skapa med oss relationer och barn.
Citera
2026-01-09, 09:16
Medlem
I Sverige vill inte 22% av kvinnorna ha barn och i Syd-Korea där 4B startade är det fler eftersom de har lägst antal barn per kvinna.

Orsaken är att 4B finns är att dessa kvinnor och män använder logik fel.

De tittar på vad män har gjort och bestämmer sig för att undvika män och inte ha barn.

Logiken är eftersom män har skadat kvinnor så måste vi skada män ,genom 4B.

Kvinnor som inte är 4B använder inte logik på samma sätt. En man var otrogen och elak. OK jag försöker hitta en bättre man. Jag kan lita på honom. Sedan måste par träna på att göra rätt ,så det blir färre 4B

Det är samma för män ,fler kvinnor är 4B och elaka mot män och slutsatsen för den mannen blir att alla kvinnor är elak.

Man kan inte använda logik så ,då uppstår aldrig någon kärlek mellan män och kvinnor.
Citera
2026-01-09, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Varför kan aldrig antifeminister komma på något eget?
Är 4B skapat av antifeminister? Vad är innovativt med att vara flata?
Citera
2026-01-09, 09:39
Medlem
Som man om du är gift måste du använda logik och icke-logik.

Målet är att få din partner bekväm med att vara kvinna:

1. Ni måste jobba på att hon ska känna sig vacker. Inte bara med presenter utan få henne vara ologisk i fråga hur vacker hon är ,hon behöver inte vara vacker men måste känna sig vacker. Hon är 70 år men känner sig fortfarande vacker. Hur kan du vara vacker ? Jo genom att känna mig vacker det finns inga fula områden på min kropp. Mannen måste också tycka hon är vacker.

Både Snövit och Askungen var vackra och snälla. Det blir ungefär samma sak med din fru om hon känner sig vacker är hon snäll och gillar dig.

2. Hon måste också känna att hon inte är mindre värd. Ett par är en enhet och försöker öka värdet på enheten. Mannen och kvinnan tränar varandra att tycka de är värdefulla.

3. Ha inte så mycket förutfattade meningar ,din fru kan vara ett geni ,håll henne inte tillbaka ,uppmuntra hennes kreativa sida.

4B kvinnor måste se att det finns något att vinna genom att vara gift och at det inte är ett sätt att förslava kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in