2025-11-07, 12:41
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
ruset sitter i länge på hero core 2ml. Det kryper på sakta men säkert man kan vara röd i ögonen hela dagen efter om man tar kanske 5-7 djupa stora bloss.
Starkare än THCA

Är ruset något att ha då?

Beställde nyss en Coconut Cake CORE 7% THCNM 2ml Vape från herovapes.se, återkommer efter jag testat pisset med sticka.

Offtopic:
Är sumpans godis och herovapes samma leverantör eller? Utbudet, sorter och priser är ju exakt samma vad gäller deras vapes.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-11-07 kl. 13:06.
Citera
2025-11-07, 12:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Helt rena prover efter jag rökt THC-NM vape från ACAN (HiMood).
Slutsatsen är alltså att den EJ innehåller någon THC variant, eftersom man ska ge utslag på alla THC varianter.

Helt cleant urinprov, så förmodligen så innehåller även detta märke ADB 4en PINACA som en labbrapport föreslog på ett annat märke (HERO)

Misstänkte det från början dock, eftersom denna molekyl finns inte. Det finns inte ens en kvävemolekyl där metyl-gruppen säger sig ha bundit till

Alltså hur kan folk fortsätta köpa hos en leverantör som ger en annan substans än den man betalt för?!

Fult gjort!

Tycker himood borde stå för vad deras produkter innehåller!
Hur ska man kunna lita på dom öht framöver?
Citera
2025-11-07, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Hur länge sitter ruset? Hur snabbt slår det på? Är det någon skön bodyload?
Jag tycker ruset sitter i länge, minns inte exakt nu men säkert 4 - 6 timmar i alla fall.

Alltså jag tycker nog att det är lite mer body load i denna jämfört med t.ex. Uforia-vapen. Sen upplever jag ruset som starkare. Känner faktiskt lite glädje/eufori av denna jämfört med THCA-vapen. En till skillnad är att man är "klar" i huvudet, man har inte den där dimman som man får med THC/THCA-A.

Edit: kan passa på att nämna att Hero THC-NM vapes går köpa i fysisk butik i samma lokal där Sumpans Godis tidigare var.
Senast redigerad av FlashbackBeer 2025-11-07 kl. 15:22.
Citera
2025-11-07, 15:46
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Jag tycker ruset sitter i länge, minns inte exakt nu men säkert 4 - 6 timmar i alla fall.

Alltså jag tycker nog att det är lite mer body load i denna jämfört med t.ex. Uforia-vapen. Sen upplever jag ruset som starkare. Känner faktiskt lite glädje/eufori av denna jämfört med THCA-vapen. En till skillnad är att man är "klar" i huvudet, man har inte den där dimman som man får med THC/THCA-A.

Edit: kan passa på att nämna att Hero THC-NM vapes går köpa i fysisk butik i samma lokal där Sumpans Godis tidigare var.

Från att ruset börjar dala eller är man nykter efter 4-5 timmar?

Uforia verkar skicka ut 2 olika sorters cannabinoider. Jag var negativ på deras hybrid och indica vape, men positiv av sativapennan helt random då jag haft flera sativapennor och vart negativ av dessa. Även positiv på deras sativa 510 cart. Fastän att allt ska vara "samma" enligt hemsidan (thc-a). Sen att produkterna är topnotch säger jag inget emot, båda varianterna, men man kan väl vara ärlig med vad det är man säljer? Dom man blir negativ innehåller inte thc-a som det påstås göra. Dom känns även starkare än varianterna man blev postiv av (thc-a?) Jag hade gärna velat veta vad det är för något som inte ger utslag på thc så jag kan köpa på mig (jag lämnar drogtester) lite därför jag provar den här vapen från hero

Jag hade gärna kört på uforias vapes en gång till då ruset är awesome men jag chansar inte en gång till.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-11-07 kl. 16:11.
Citera
2025-11-07, 16:05
Avslutad
Citat:

Uforia verkar skicka ut 2 olika sorters cannabinoider. Jag var negativ på deras hybrid och indica vape, men positiv av sativapennan. Även positiv på deras sativa 510 cart. Fastän att allt ska vara "samma" enligt hemsidan (thc-a). Sen att produkterna är topnotch säger jag inget emot, båda varianterna, men man kan väl vara ärlig med vad det är man säljer? Dom man blir negativ innehåller inte thc-a som det påstås göra. Jag hade gärna velat veta vad det är för något som inte ger utslag på thc så jag kan köpa på mig (jag lämnar drogtester) därför jag provar den här vapen från hero
Tycker verkligen inte man brukar känna sig helt nykter efter 4 - 5 timmar. Tvärtom tycker jag att man känner av effekt i kroppen länge även om det såklart känns mkt svagare efter några timmar.

Känns ut som man inte kan veta alls vad som är i de vapes man köper. Och de där labbtesterna går väl enkelt att fejka. Så man bör vara försiktig. Jag gillar i alla fall effekten av den här Hero vapen, passar mig bättre än THC-A, mkt pga jag inte riktigt uppskattade trögheten man kunde känna. Med denna THCNM-vape kan jag vara påverkad och fortfarande tänka klart. Man känner sig avkopplad och bra men kan samtidigt använda skallen. Du får återkomma sen med rapport om vad du tyckte om vejpen.
Citera
2025-11-07, 16:10
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Tycker verkligen inte man brukar känna sig helt nykter efter 4 - 5 timmar. Tvärtom tycker jag att man känner av effekt i kroppen länge även om det såklart känns mkt svagare efter några timmar.

Känns ut som man inte kan veta alls vad som är i de vapes man köper. Och de där labbtesterna går väl enkelt att fejka. Så man bör vara försiktig. Jag gillar i alla fall effekten av den här Hero vapen, passar mig bättre än THC-A, mkt pga jag inte riktigt uppskattade trögheten man kunde känna. Med denna THCNM-vape kan jag vara påverkad och fortfarande tänka klart. Man känner sig avkopplad och bra men kan samtidigt använda skallen. Du får återkomma sen med rapport om vad du tyckte om vejpen.

Absolut, det ska jag göra!
Citera
2025-11-07, 17:05
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Är ruset något att ha då?

Beställde nyss en Coconut Cake CORE 7% THCNM 2ml Vape från herovapes.se, återkommer efter jag testat pisset med sticka.

Offtopic:
Är sumpans godis och herovapes samma leverantör eller? Utbudet, sorter och priser är ju exakt samma vad gäller deras vapes.
Thcnm känns som thc men mycket starkare.
Citera
2025-11-07, 17:52
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Thcnm känns som thc men mycket starkare.

Låter lovande, nu hoppas vi på att det inte syns på piss också.
Citera
2025-11-12, 19:57
Medlem
oggethedoggs avatar
Nån som vet skillnaden på Thcnm high life vape eller thcnm Core Vape? Innehåller de 10-oh HHC fortfarande eller äre nån annan hhc analog i den, för core känns verkligen som det är nåt mer än thcnm i den
Citera
2025-11-16, 00:07
Medlem
Lifestealers avatar
aningen missnöjd bängan sitter i länge
Citera
2025-11-16, 07:42
Medlem
Citat:

Uforia verkar skicka ut 2 olika sorters cannabinoider. Jag var negativ på deras hybrid och indica vape, men positiv av sativapennan helt random då jag haft flera sativapennor och vart negativ av dessa. Även positiv på deras sativa 510 cart. Fastän att allt ska vara "samma" enligt hemsidan (thc-a). Sen att produkterna är topnotch säger jag inget emot, båda varianterna, men man kan väl vara ärlig med vad det är man säljer? Dom man blir negativ innehåller inte thc-a som det påstås göra. Dom känns även starkare än varianterna man blev postiv av (thc-a?) Jag hade gärna velat veta vad det är för något som inte ger utslag på thc så jag kan köpa på mig (jag lämnar drogtester) lite därför jag provar den här vapen från hero

Jag hade gärna kört på uforias vapes en gång till då ruset är awesome men jag chansar inte en gång till.

Vilka thcavapes är vi ens säkra på att det faktiskt är thca? Bekräftat.

Magic Farmers har populär vape som fortfarande säljs som thca fast det verkar bekräftat innehålla thco. Thco verkar också vara mer beroendeframkallande än thca/thc. Uforias ger negativt som du säger.
Citera
2025-11-24, 22:00
Medlem
Vad är bästa att köpa thcnm eller thca
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här