Citat:
Ursprungligen postat av
FlashbackBeer
Jag tycker ruset sitter i länge, minns inte exakt nu men säkert 4 - 6 timmar i alla fall.
Alltså jag tycker nog att det är lite mer body load i denna jämfört med t.ex. Uforia-vapen. Sen upplever jag ruset som starkare. Känner faktiskt lite glädje/eufori av denna jämfört med THCA-vapen. En till skillnad är att man är "klar" i huvudet, man har inte den där dimman som man får med THC/THCA-A.
Edit: kan passa på att nämna att Hero THC-NM vapes går köpa i fysisk butik i samma lokal där Sumpans Godis tidigare var.
Från att ruset börjar dala eller är man nykter efter 4-5 timmar?
Uforia verkar skicka ut 2 olika sorters cannabinoider. Jag var negativ på deras hybrid och indica vape, men positiv av sativapennan helt random då jag haft flera sativapennor och vart negativ av dessa. Även positiv på deras sativa 510 cart. Fastän att allt ska vara "samma" enligt hemsidan (thc-a). Sen att produkterna är topnotch säger jag inget emot, båda varianterna, men man kan väl vara ärlig med vad det är man säljer? Dom man blir negativ innehåller inte thc-a som det påstås göra. Dom känns även starkare än varianterna man blev postiv av (thc-a?) Jag hade gärna velat veta vad det är för något som inte ger utslag på thc så jag kan köpa på mig (jag lämnar drogtester) lite därför jag provar den här vapen från hero
Jag hade gärna kört på uforias vapes en gång till då ruset är awesome men jag chansar inte en gång till.