Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
IKO möter SSK hemma igen i kväll. Tycker spelschemat den här säsongen är så konstigt. Några lag har vi inte ens mött än, och vissa har vi redan hunnit möta två gånger. Södertälje, till exempel, har vi två hemmamatcher mot och senare två bortamatcher.
Förresten: vart har Dygdepladdrare tagit vägen? Kom tillbaka, dina inlägg är uppskattade! Det gör ingenting att Kringlorna underpresterar.
Tack! Ja rapparkalja är ju uppskattat i Oskarshamn. Jag har inte sett så mycket att skriva hem om i det deprimerande höstmörkret, just nu vill man ju bara att säsongen ska ta slut. All uppskattning till sekreteriatet igår som var så behjälpliga i den processen, det var ändå en ljusglimt. Som ett gravljus typ.
Nåja, än flämtar lågan och jag tycker mig också ana att en gnista har tänts i atlantångaren som skeppar spelare västerut. Gissningsvis blir tröja 67 ledig under uppehållet om någon skulle vara sugen på den. För en stund sedan blev William Eriksson klar. Det blir väl till att youtuba några highlights på honom i helgen för att få lite hopp. Hörde någon rekommendera ”Williams triumf” som motivationsfilm, vi får se vilken väg jag tar ur depressionen.