2025-11-06, 17:16
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag börjar seriöst tycka synd om Malin! Upplevde henne som så dryg i början, men hon försöker verkligen och får orimligt mycket skit från Jimmy! Dessutom framför han sin kritik som någon slags mellanchef till en anställd. Plågsamt att bevittna!

Ja Malin lyste upp, var glad och trevlig tillsammans med Tobias. Helt plötsligt var där en riktig pingla. Spännande att se hur personer ändras i olika sällskap.
Citera
2025-11-06, 18:05
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsracoon
Någon skrev vid något tillfälle att de tyckte att Hampus spelade - jag såg ingenting av det att tänkte att personen här analyserade för hårt - MEN DÖM AV MIN FÖRVÅNING när Tobias idag säger att han upplever ett eventuellt skåespelande från Hampus.

Kudos till dig/er som klockade det!

Jag skulle tippa på att Hampus är en deltagare som vill bli känd genom att synas i TV och leva på detta efter GVFÖ. Han såg nog programmet mer som en rolig grej.
Citera
2025-11-06, 18:41
Medlem
Ang Jimmy/Hanna. Jag tror som sagt han är livsfarlig för henne. När han väl börjar bossa och komma med synpunkter på än det ena än det andra, soppåsar, post, gafflar etc etc. Så är hon där igen.
Senast redigerad av Rottilia123 2025-11-06 kl. 18:45.
Citera
2025-11-06, 19:12
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Ang Jimmy/Hanna. Jag tror som sagt han är livsfarlig för henne. När han väl börjar bossa och komma med synpunkter på än det ena än det andra, soppåsar, post, gafflar etc etc. Så är hon där igen.

Såg på en story för någon/några veckor sedan på Hannas instagram att Jimmy var där och att de kollade på ett avsnitt tillsammans. Den puckelryggiga performative male/"feminist" mannen har nog redan varit där och doppat.
Citera
2025-11-06, 19:56
Medlem
Vilken outhärdligt tråkig säsong. Det är som att sitta och stirra på ett akvarium fullt med döda fiskar. Det är bara vattnet som får fiskarna att röra på sig. Dötråkigt.

Det hade varit så härligt om någon som Malin bara sa att "nä nu räcker det, här har du ringen, nu åker jag hem".
Citera
2025-11-06, 20:24
Medlem
Roligare att se färg torka
Citera
2025-11-06, 20:33
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Alltså snubben som är med Yuri, han har sådana där psykopatögon, jag har aldrig stött på någon med sådana ögon som inte haft rent mjöl i påsen!
Citera
2025-11-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Vilken outhärdligt tråkig säsong. Det är som att sitta och stirra på ett akvarium fullt med döda fiskar. Det är bara vattnet som får fiskarna att röra på sig. Dötråkigt.

Det hade varit så härligt om någon som Malin bara sa att "nä nu räcker det, här har du ringen, nu åker jag hem".

Förvånar det dig att tråkiga personer har svårt att finna en partner? Det är exakt sådana här deltagare programmet skall ha. Däremot måste coacherna få deltagarna att inse att de måste nöja sig.
Citera
2025-11-06, 20:55
Medlem
Jimmy tycker att produktionen har klippt in hans kommentarer om Hanna för att få det att se ut som att han är mer intresserad än han var:
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/jimmys-fortiga-ord-om-hanna-i-gift-vid-forsta-ogonkastet/

"För Expressen betonar Jimmy att han inte hade tankarna på något annat håll under sin resa med Malin. Och att han kan tycka positivt om Hanna ändå.
---
Tv-profilen menar även att orden om Hanna i torsdagens avsnitt är tagna från olika intervjutillfällen under säsongen. Han tycker dessutom att SVT ställde ledande frågor till honom om just Hanna.

– Det har de absolut gjort. Det får ju de göra om de vill. De får väl plantera idéer om de vill, säger han."
Citera
2025-11-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jimmy tycker att produktionen har klippt in hans kommentarer om Hanna för att få det att se ut som att han är mer intresserad än han var:
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/jimmys-fortiga-ord-om-hanna-i-gift-vid-forsta-ogonkastet/

"För Expressen betonar Jimmy att han inte hade tankarna på något annat håll under sin resa med Malin. Och att han kan tycka positivt om Hanna ändå.
---
Tv-profilen menar även att orden om Hanna i torsdagens avsnitt är tagna från olika intervjutillfällen under säsongen. Han tycker dessutom att SVT ställde ledande frågor till honom om just Hanna.

– Det har de absolut gjort. Det får ju de göra om de vill. De får väl plantera idéer om de vill, säger han."

Ja men eller hur - dra den om älgen som badade och blev ren.
Citera
2025-11-06, 21:21
Medlem
picapicans avatar
Dessa jävla parövningar suger!
Citera
2025-11-06, 21:30
Medlem
picapicans avatar
Malin måste fixa till sina hemska ögonbryn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in