2025-11-04, 18:54
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Din pollett måsta ha missat målet helt om du nu tror att antalet "Fans" är lika med antalet prenumeranter ...

Det finns väl inget sätt för en utomstående att se hur många prenumeranter som en kreatör har?

Jag tror inte ens hon har 94 prenumeranter längre 🤣
Citera
2025-11-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Jag tror inte ens hon har 94 prenumeranter längre 🤣
Du missade ju polletten helt eftersom du visade på att du har noll koll på det som du försöker att diskutera.
Vad du tror skitar jag fullständigt i ...
Återkom när du har fakta att presentera, sluta anta saker.
Eftersom det är du som påstår "Du har bevisbördan på dig, sopa"
Citera
2025-11-04, 19:42
Medlem
Citat:
Hennes fars inkomster är irrelevant. Du har bevisbördan på dig, sopa
---
Tror inte hennes pappa vill veta om henne eller. Egentligen är det tragiskt för hon påstår ju själv att hon är NEPO-BABY och har haft alla möjliga förutsättningar till att bli något.
Citera
2025-11-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menade
---
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH alltså läser du ens vad du själv skriver, säkert Paow själv som fått någon tjackpsykos. 76 miljoner om året för Paow

Citat:
Paow vacker att se på? Helt söndertatuerat och anorexismal, lång som en giraff också. Hon är 32 år gammal numera.

Citat:
Ursprungligen postat av braless
Lägenheten på Södermalm är en hyresrätt.
Då vet vi det men lägenheter i den stadsdelen av Stockholm är oerhört svåra att få. Vi talar om köer på 20-25 år, finns en uppsjö av artiklar om det och att de som får lägenheter oftast är de som betalat rejäla summor under bordet.

Ni övriga är så fulla av hat gentemot denna tjej att det blir omöjligt att föra en logisk diskussion med er. Råder er att söka terapi för ert uppenbara kvinnohat.

Ha det väl, alla!
Citera
2025-11-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Då vet vi det men lägenheter i den stadsdelen av Stockholm är oerhört svåra att få. Vi talar om köer på 20-25 år, finns en uppsjö av artiklar om det och att de som får lägenheter oftast är de som betalat rejäla summor under bordet.

Ni övriga är så fulla av hat gentemot denna tjej att det blir omöjligt att föra en logisk diskussion med er. Råder er att söka terapi för ert uppenbara kvinnohat.

Ha det väl, alla!
---
Fast om någon är kvinnohatare så är det väl Paow? Nu har hon också annonserat ut att hon söker modeller till Onlyfans
Citera
2025-11-05, 18:37
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brette

Ha det väl, alla!

Tur att hon har såna fans som dig. Ladyboy klippet var för jäkla hett ändå.
Citera
2025-11-05, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Tur att hon har såna fans som dig. Ladyboy klippet var för jäkla hett ändå.
---
Undrar när nästa LadyBoy klipp kommer ut! Vad tycker Paows rika pappa om det!
Citera
2025-11-05, 21:26
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
---
Undrar när nästa LadyBoy klipp kommer ut! Vad tycker Paows rika pappa om det!

Ska tydligen vara en Directors cut på gång med över en timme tidigare ej visat material. Pappan är förhoppningsvis stolt över vilken driftig dotter han avlat fram.
Citera
2025-11-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ska tydligen vara en Directors cut på gång med över en timme tidigare ej visat material. Pappan är förhoppningsvis stolt över vilken driftig dotter han avlat fram.
---
Material med transan? Precis som du säger så är pappsen otroligt stolt
Citera
2025-11-06, 08:23
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Du missade ju polletten helt eftersom du visade på att du har noll koll på det som du försöker att diskutera.
Vad du tror skitar jag fullständigt i ...
Återkom när du har fakta att presentera, sluta anta saker.
Eftersom det är du som påstår "Du har bevisbördan på dig, sopa"

Hur många prenumeranter har hon då?
Citera
2025-11-06, 08:50
Medlem
Citat:
Hur många prenumeranter har hon då?
Ja du, du ställer en fråga som jag inte har svaret på.
Vilket du borde veta med tanke på att du har svarat på mitt inlägg som lyder
Citat:
Din pollett måsta ha missat målet helt om du nu tror att antalet "Fans" är lika med antalet prenumeranter ...

Det finns väl inget sätt för en utomstående att se hur många prenumeranter som en kreatör har?
Citera
2025-11-07, 05:13
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ja du, du ställer en fråga som jag inte har svaret på.
Vilket du borde veta med tanke på att du har svarat på mitt inlägg som lyder

Jag ifrågasätter antalet prenumeranter kraftigt, med tanke på hennes miserabla leverne. Att hon skulle ha så många är orimligt. Fattar du nu? Jag har aldrig sagt att antalet fans = prenumeranter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in