Citat:
Ursprungligen postat av
Extra-Allt
Nä, det är det inte ...
Nu är ju inte "fans" lika med antal prenumeranter.
Fans är ju enbart de som har klickat följer (gratis) ...
De kan enbart se gratisinlägg samt få notiser.
Och där kom sanningen, ja. Tänkte väl att det inte gick ihop. Elaka tungor härinne som sagt, bestående av dagens bittra incels. Ingen kvinna får tjäna pengar och särskilt inte mer än dem och absolut inte på män för då j*klar! Mao typerna som har våtdrömmar om att gå in på en bordell och skjuta ihjäl damerna med ett automatgevär.
Att sitta i ett forum här och anmäla henne hit och dit ger ju Bianca Ingrossos stalkervibbar
Tjejen har fått 32.500 likes, hon har sagt hon har 30.500 prenumeranter så det går ihop, alltså tjänar hon över 6 miljoner i månaden på sina upptåg och det är alltså därför hon spelar in "tåget" med sin dåvarande pojkvän, för att någon förfrågat en sådan video. Att vara intim med sin pojkvän hade hon varit ändå, så då resonerar hon väl att hon likabra kan spela in det och tjäna denna enorma summa i månaden. Det blir ju faktiskt 78 miljoner årligen så inte undra på att hon har råd att åka världen runt och bo på lyxhotell. Killar betalar för att hon är vacker att se på.
Vad tjänar ni härinne? 350K årligen? ja då kan ju ni ta lån för en mindre lägenhet möjligen medan Paow kan köpa ett lyxhus eller flera.
Jag ser varför det svider.
Sedan säger jag inte att det är rätt, visst är det omoraliskt att tjäna pengar på "dekadens" men hon ligger inte runt utan är i relationer där om en tredje part skall träda in, måste det godkännas av dem båda. Hon har inte haft så många pojkvänner heller genom åren, vad kan det vara? 5-6? Högst 10? Hugo, Mattias, Gabriel, Graafs son och norsken, vad jag kan minnas. Säkert missat någon.
Ur ett kristet perspektiv dock, väcker hon mäns lust vilket kan få dem att falla från den rätta vägen så det kan jag förstå om man retar sig på men som en kristen, ber man då istället för henne att finna den rätta vägen och Jesus, inte klankar man ner och anmäler på ett forum.
Ni är bra märkliga härinne.