2025-11-05, 17:32
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det är inte lätt att hålla reda på vad alla heter och vem som är vem.

Nä måste alltid googla innan jag skriver
Citera
2025-11-05, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nä måste alltid googla innan jag skriver
Samma här. Jag vet inte ens vad bönderna heter så hur ska jag veta vad brevskrivaren heter
Citera
2025-11-05, 17:48
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Samma här. Jag vet inte ens vad bönderna heter så hur ska jag veta vad brevskrivaren heter

Samma här, googlade igår men redan glömt bort namnen, den enda jag kan namnet på är underbara Matilda.
Citera
2025-11-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Samma här, googlade igår men redan glömt bort namnen, den enda jag kan namnet på är underbara Matilda.
Det är den mörkhåriga va?
Citera
2025-11-05, 18:33
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Det är den mörkhåriga va?

Exakt, hon som är med och dejtar den äldre bonden.
Citera
2025-11-05, 20:11
Medlem
Crapmagics avatar
Frida börjar bli nästa stora hot mot Christians allsmäktiga maskulina yrkeskunnande, hon tjatar om pallkragar oxch olika sexställningar hela tiden, hem med henne bums! han är förnedrad och tillintetgjord med ett besvärat leende, ljuvligt
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 20:17.
Citera
2025-11-05, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Frida börjar bli nästa stora hot mot Christians allsmäktiga maskulina yrkeskunnande, hon tjatar om pallkragar hela tiden, hem med henne bums!

Jag såg att de bråkar i nästa avsnitt.

Lite krydda i henne.

Det är väl bra att han får lite kunnande?
Citera
2025-11-05, 20:24
Medlem
Crapmagics avatar
Inget svårt val för Flintkalle, du tar Sara på övernattningsdejt ihop med en packe pökpåsar, p-skum, pesar, spiralkål, och sväljer dagen förepillret för män, och sedan kan du känna dig 100 % trygg att dela sovsäck med henne
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-05 kl. 20:29.
Citera
2025-11-05, 20:24
Medlem
kulturstrategs avatar
Kan vi slippa vanföreställningarna i tråden om att Elin tänder på fula killar nu

Hon borrade verkligen ett nytt rövhål i rödskägg i synkarna under deras "dejt". Hon äcklas av honom

Påminn mig om jag har fel, men den typen av krystade tilltag(att spela upp "romantisk låt") har väl aldrig en snygg kille i BSF eller dejtingprogram överhuvudtaget använt sig av? Bara oattraktiva killar kan vara så pinsamma. Roligt att Elin inte höll igen med att hon tyckte det var lika pinsamt som oss tittare. Nu jävlar ska de fula killarna som haft fräckheten att söka till henne få't. Hon känner sig förnedrad och de ska straffas. Fasaden har släppt.

Även Rasmus gick hon hårt åt, fast där var hon inte ärlig utan förberedde svepskäl för att skicka hem honom genom att ifrågasätta varför han inte tar för sig.

-Jävlar vad snygg du var i kväll då! Säger Marcus - påhejad av fuling nr 2(Rasmus) som symboliskt passande sitter bredvid.

Elin tackar, och vänder huvudet så långt åt Lucas håll att de båda fulingarna försvinner ur hennes perifera synfält innan hon svarar:

- Ni också.

Citera
2025-11-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Inget svårt val för Flintkalle, du tar Sara på övernattningsdejt ihop med en packe pökpåsar, p-skum, pesar, spiralkål, och sväljer dagen förepillret för män, och sedan kan du känna dig 100 % trygg att dela sovsäck med henne

Tror inte han åker
Citera
2025-11-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag såg att de bråkar i nästa avsnitt.

Lite krydda i henne.

Det är väl bra att han får lite kunnande?

Hon blir det inte
Citera
2025-11-05, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Kan vi slippa vanföreställningarna i tråden om att Elin tänder på fula killar nu

Hon borrade verkligen ett nytt rövhål i rödskägg i synkarna under deras "dejt". Hon äcklas av honom

Påminn mig om jag har fel, men den typen av krystade tilltag(att spela upp "romantisk låt") har väl aldrig en snygg kille i BSF eller dejtingprogram överhuvudtaget använt sig av? Bara oattraktiva killar kan vara så pinsamma. Roligt att Elin inte höll igen med att hon tyckte det var lika pinsamt som oss tittare. Nu jävlar ska de fula killarna som haft fräckheten att söka till henne få't. Hon känner sig förnedrad och de ska straffas. Fasaden har släppt.

Även Rasmus gick hon hårt åt, fast där var hon inte ärlig utan förberedde svepskäl för att skicka hem honom genom att ifrågasätta varför han inte tar för sig.

-Jävlar vad snygg du var i kväll då! Säger Marcus - påhejad av fuling nr 2(Rasmus) som symboliskt passande sitter bredvid.

Elin tackar, och vänder huvudet så långt åt Lucas håll att de båda fulingarna försvinner ur hennes perifera synfält innan hon svarar:

- Ni också.

Jag tycker det är en överdrift att hon äcklas av honom.

Men det finns nog ingen kemi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in