2025-11-05, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Har du läst breven?
Det står typ "jag stod på gatan utanför, stirrade på den gula stenväggen, vinden blåste svalt och solen värmde mot min rygg, jag hörde ett bi surra i min närhet"
Tror du verkligen chrippa som gapar och säger saker som "förhudsundersök" skriver på det målade sättet som en författare gör?

Till och med jag hade kunnat skriva så. Att han gapar hela tiden betyder inte att han inte skulle kunna skriva seriösa brev i en sån situation.
Citera
2025-11-05, 14:16
Avslutad
Citat:
Har du läst breven?
Det står typ "jag stod på gatan utanför, stirrade på den gula stenväggen, vinden blåste svalt och solen värmde mot min rygg, jag hörde ett bi surra i min närhet"
Tror du verkligen chrippa som gapar och säger saker som "förhudsundersök" skriver på det målade sättet som en författare gör?

Varför skrek han som en galning " Det är mina papper " osv????
Citera
2025-11-05, 14:18
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Konstigt hur dom kan få historian att gå ihop till att det är lögner.

På utsidan sades det saker från flera håll.
Vilket Chrippa sen bekräftade i sin video hos Anjo.
Även texterna som skrevs bekräftade det som sades när han satt häktad.
Så utan att Chrippa visste vad andra sa, om dom ens sa nått på utsidan, så skriver han exakt samma på papper i en mörk cell helt ensam.
Chrippa kommer ut, tackar för allt dom sagt och gjort för allt stämde.

Så om man tar tillbaka eller ångrar det man sagt så är det överspelat.
Varför ältar dom det Jocke gjort då han ångrat det?

Spelar dom inte i samma match?
Chrippa hade gott om tid att se Anjos videos innan han satte sig i Anjos studio.
Chrippa skrev fler papper efter han släpptes ut häktet, så bara ca 50% är skrivna i häktet, resten kan vara skrivna efter att chrippa kollat på Anjos videos.
Chrippa bekräftar i detalj det Anjo säger, och berättar knappt något nytt förutom det Anjo sagt i sina videor. Vilket gör att chrippa inte är trovärdig i videon hos Anjo
Citera
2025-11-05, 14:21
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Till och med jag hade kunnat skriva så. Att han gapar hela tiden betyder inte att han inte skulle kunna skriva seriösa brev i en sån situation.
Chrippa skulle skriva dagbok, inte en drama fantasy bok. Han kan inte ens skriva vettigt på sina Instagram stories. Så att chrippa skulle skriva så där när han skulle skriva om vad han varit med om låter inte troligt.
Jag vet att chrippa påstår att han har "talets gåva", men jag tycker det är tydligt att han har fått hjälp att formulera sig i breven
Citera
2025-11-05, 14:22
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Kanske för att han visste att han ljugit i papperna?
Citera
2025-11-05, 14:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Så för att de två säger något som står i papperen, när han är häktad, har de läst dem innan?
Troligen är det så att det de säger är sant då, förutsatt att Chrippa inte har ljugit för dem.
Nej, hur kan det vara sant när det är sådant som endast Chrippa och Linnea kan veta?
Endera har de fått papperna - osannolikt - eller så har de kanske diktat ihop det som senare hamnar i luntan med Chrippas papper. Skrivet av honom eller någon annan.

"Breven" ser inte heller ut att vara skrivna av samma person,
Allt är inte heller skrivet i häktet vilket framgår - bl a har rättelse gjorts i efterhand.
Det är skrivet på olika sorters papper -- vilket rimmar dåligt med att allt är skrivet i häkte. Där har man en typ av papper -- inte olika sorter - som ges som skrivmaterial.
Citera
2025-11-05, 14:24
Medlem
Citat:

För när det passar är det hans papper men sen när vinden vänder då är det inte hans... Ungefär som att han inte brukat testo oj men det va länge sedan.. Jag pissar rent... Oj jag gjorde inte det ... trots allt så oavsett så är det jockes fel..

Tänk så hemsk han är som ville betala Kräftans skulder mot en avbetalning utan ränta.
Hjälpa Kräftan få ett bolag så han kan få lön
Ordna lägenhet så killen hade tak över huvudet
Telefon
bil

Vad jag förstår så satt han motkravet , deklarera , betala skatt , va inte med L när du är med din dotter eftersom hon enligt dig Kräftan har misshandlat henne. Ta ej droger av nåt slag i närheten av ditt barn. han skulle ordna upp ilvet till sin bror fy fan så elak han är.... Sen att han inte skulle vara med sin nuvarande fru handlar inte om att han är svartsjuk eller nåt utan det byggde rent och hållet på Kräftans egna ord och skrift att den kvinnan slog och misshandlade hans dotter både fysiskt och psykiskt. Så om det inte stämmer så är oavsett vad man säger Jocke brother of the year och kräftan som ljugit igen och anklagat sin egen fru för detta inför sin bror.
Citera
2025-11-05, 14:24
Avstängd
Citat:
Du missade poängen
"Vad har du för belägg för att han dopar sig nu?"

Att chrippa tagit skit innan är inget nytt, han har själv erkänt det och blivit dömd för det.

Men att det ligger gammalt skit i en väska i ett förråd bevisar inte att han tar det nu

Det var Micro som började älta om doping NU, för att fokusförflytta.
Som vanligt.

Men en annan fråga. Varför skriver Chrippa NU nåt om köpa "fishscale" inför en fest?
Vad är fishscale för nånting?
Citera
2025-11-05, 14:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hur kan det vara sant när det är sådant som endast Chrippa och Linnea kan veta?
Endera har de fått papperna - osannolikt - eller så har de kanske diktat ihop det som senare hamnar i luntan med Chrippas papper. Skrivet av honom eller någon annan.

Allt är inte heller skrivet i häktet vilket framgår - bl a har rättelse gjorts i efterhand.
Det är skrivet på olika sorters papper -- vilket rimmar dåligt med att allt är skrivet i häkte. Där har man en typ av papper -- inte olika sorter - som ges som skrivmaterial.

Varför ältar du om breven nu?
Har vi inte gått vidare i livet? Det där är ju två år sen snart, som din idol säger.
Släpp det och gå vidare.
Citera
2025-11-05, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Och? Chrippa har ju sagt att alla papper är hans oavsett så vad spelar det för roll?
Citera
2025-11-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
För när det passar är det hans papper men sen när vinden vänder då är det inte hans... Ungefär som att han inte brukat testo oj men det va länge sedan.. Jag pissar rent... Oj jag gjorde inte det ... trots allt så oavsett så är det jockes fel..

Tänk så hemsk han är som ville betala Kräftans skulder mot en avbetalning utan ränta.
Hjälpa Kräftan få ett bolag så han kan få lön
Ordna lägenhet så killen hade tak över huvudet
Telefon
bil

Vad jag förstår så satt han motkravet , deklarera , betala skatt , va inte med L när du är med din dotter eftersom hon enligt dig Kräftan har misshandlat henne. Ta ej droger av nåt slag i närheten av ditt barn. han skulle ordna upp ilvet till sin bror fy fan så elak han är.... Sen att han inte skulle vara med sin nuvarande fru handlar inte om att han är svartsjuk eller nåt utan det byggde rent och hållet på Kräftans egna ord och skrift att den kvinnan slog och misshandlade hans dotter både fysiskt och psykiskt. Så om det inte stämmer så är oavsett vad man säger Jocke brother of the year och kräftan som ljugit igen och anklagat sin egen fru för detta inför sin bror.

Exakt, men det kommer vissa här, aldrig se.
Vem vill ha en hjälpsam och omtänksam bror, liksom?
Citera
2025-11-05, 14:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Varför ältar du om breven nu?
Har vi inte gått vidare i livet? Det där är ju två år sen snart, som din idol säger.
Släpp det och gå vidare.
Det var inte jag som drog upp dem faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in