Citat:
Ursprungligen postat av
GregerAfGyllenstie
Varför skrek han som en galning " Det är mina papper " osv????
För när det passar är det hans papper men sen när vinden vänder då är det inte hans... Ungefär som att han inte brukat testo oj men det va länge sedan.. Jag pissar rent... Oj jag gjorde inte det ... trots allt så oavsett så är det jockes fel..
Tänk så hemsk han är som ville betala Kräftans skulder mot en avbetalning utan ränta.
Hjälpa Kräftan få ett bolag så han kan få lön
Ordna lägenhet så killen hade tak över huvudet
Telefon
bil
Vad jag förstår så satt han motkravet , deklarera , betala skatt , va inte med L när du är med din dotter eftersom hon enligt dig Kräftan har misshandlat henne. Ta ej droger av nåt slag i närheten av ditt barn. han skulle ordna upp ilvet till sin bror fy fan så elak han är.... Sen att han inte skulle vara med sin nuvarande fru handlar inte om att han är svartsjuk eller nåt utan det byggde rent och hållet på Kräftans egna ord och skrift att den kvinnan slog och misshandlade hans dotter både fysiskt och psykiskt. Så om det inte stämmer så är oavsett vad man säger Jocke brother of the year och kräftan som ljugit igen och anklagat sin egen fru för detta inför sin bror.