2025-10-20, 12:10
Medlem
Dishys avatar
Fast vad tror ni hon menar med "rumpan som aldrig kommer ha volym igen hur många squats jag än gör"? Varför skulle hon inte kunnat få volym på rumpan igen? Är ju bara att fetta på sig lite och/eller träna rumpövningar med få reps och med tung vikt. Hon skriver det i samma stycke som medicinska "defekter" hon fått, menar hon att hon rent fysiologiskt inte kan få mer rumpa av någon anledning?
Citera
2025-10-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Fast vad tror ni hon menar med "rumpan som aldrig kommer ha volym igen hur många squats jag än gör"? Varför skulle hon inte kunnat få volym på rumpan igen? Är ju bara att fetta på sig lite och/eller träna rumpövningar med få reps och med tung vikt. Hon skriver det i samma stycke som medicinska "defekter" hon fått, menar hon att hon rent fysiologiskt inte kan få mer rumpa av någon anledning?
Jag tänkte också att klart hon kan få volym på rumpan genom rätt träning och lite mer fett. Vet inte om någon defekt hon har som skulle hindra det. Möjligen ätstörning då.
Citera
2025-10-20, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Tycker dagens inlägg om kroppen var bra. Hon berör vikten med en mening bara, så först blev jag besviken (är nyfiken på hur hon tänker och känner kring att ha gått ned så mycket). Men tycker ändå att hon har rätt fokus i texten och att det är jag som är viktfixerad som har fel fokus.
Håller med om rätt fokus. Men samtidigt tänkte jag Tjosan att hennes kompis Alice lärt henne att hon duger fint som hon är. Därför hon alltid står på tå t ex? Och alltid försöker dra in magen/posera för att se smalare ut. Hon är ju både smal och snygg så allt detta trixande är så omoget.
Citera
2025-10-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Att dela med sig är en aktiv handling, det är inte att bara göra det man är skyldig att göra enligt lag.

Självklart finns det en motsättning mellan att säga sig vara vänster och samtidigt ha aktiebolag, skatteplanera, ägna sig åt superkommersiell verksamhet som bygger på samarbeten och reklam etc. Torde vara uppenbart för de flesta.
Att aktivt rösta på hög skattesats och sedan med glädje betala densamma, är väl något hon älskar, får man förmoda? Det ä r en aktiv handling och att de facto dela med sig.
Citera
2025-10-25, 10:03
Medlem
Det tråkigaste med Elsa är verkligen att hon aldrig verkar tänka eller känna efter vad hon vill eller tycker utan hon går rakt på vad andra redan gjort, de i sin tur har redan gått vidare till något nytt. När hon ska inreda huset kollar hon hur andra har det innan hon känner efter själv vad som skulle passa huset. Kläder kopierar hon ju hela outfits rakt av. Hon är verkligen helt besatt av dessa danskor ? Det kom väl med Sofia antar jag men Sofia kan ju iaf tänka själv och utanför boxen.
Citera
2025-10-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Det tråkigaste med Elsa är verkligen att hon aldrig verkar tänka eller känna efter vad hon vill eller tycker utan hon går rakt på vad andra redan gjort, de i sin tur har redan gått vidare till något nytt. När hon ska inreda huset kollar hon hur andra har det innan hon känner efter själv vad som skulle passa huset. Kläder kopierar hon ju hela outfits rakt av. Hon är verkligen helt besatt av dessa danskor ? Det kom väl med Sofia antar jag men Sofia kan ju iaf tänka själv och utanför boxen.
Jo,så är det.Hon är inte direkt nån trendsetter...Och detta danska! Vore kul om hon plötsligt reste till t.ex Island,Estland,Bulgarien och inspirerades av design därifrån som hon gjorde nått eget av.
Citera
2025-10-26, 01:07
Medlem
Det blir så uppenbart när hon köper saker som inte ens passar hennes kroppstyp eller deras hus alls.

Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Jo,så är det.Hon är inte direkt nån trendsetter...Och detta danska! Vore kul om hon plötsligt reste till t.ex Island,Estland,Bulgarien och inspirerades av design därifrån som hon gjorde nått eget av.
Citera
2025-10-26, 16:40
Medlem
Stackars Lynn önskar sig ett blått rum och Elsa köper grå färg som man kan låtsas har en svagt blå ton i sig.
Citera
2025-10-27, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-ames
Stackars Lynn önskar sig ett blått rum och Elsa köper grå färg som man kan låtsas har en svagt blå ton i sig.
Tänkte också på det...hon testar en färg som är mer blekgrå än blå! Ängsligt.Tur att grabben tycks ha några lekprylar som är färgglada,och att några tagenter på pianot är röda,men det är väl det enda färgklickarna i det beiga hemmet!
Citera
2025-10-27, 08:35
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Skulle se E och S live idag på Instagram när de skulle visa produkter från The mantle: var tvungen att stänga av. S var så bra och informativ men E bara tramsade, log tillgjort och flörtade. Så oseriöst!
Var tvungen att gå in och titta på detta utlovade spektakel från jobbets insta eftersom jag har egen instagrampaus…
Men eh, såg vi samma live? Har aldrig sett Elsa så nedtonad. Hon höjde och ”vippade” på ögonbrynen i slutet, det var väl allt. Absolut inget trams, tillgjordhet eller flams. Inte ett enda blinkande öga. Orättvis beskyllning.
Sen är deras mantleinlägg de absolut tråkigaste inläggen nånsin.

Lilla tråklistan, utan inbördes ordning:
Reklam för Mantle.
Gotland, där allt alltid är likadant.
Analoga bilder från senaste tiden - vilken tycker du bäst om?
Lördag och Djurgården runt.
Marie-Louise Sjögren. (Ej hon som person men Elsas bloggbeundrarbrev om henne.)
Sparat på Instagram.

(Tycker i övrigt att hon är en jättebra och seriös bloggerska.)
Citera
2025-11-01, 11:26
Medlem
Elsa är med i ett avsnitt av ”Så byggdes Sverige” på SVT. Det var det kanske det avsnittet som spelades in i somras när det ryktades om att hon skulle vara med i ”Husdrömmar”.
Citera
2025-11-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Elsa är med i ett avsnitt av ”Så byggdes Sverige” på SVT. Det var det kanske det avsnittet som spelades in i somras när det ryktades om att hon skulle vara med i ”Husdrömmar”.
Som vanligt otroligt fånigt poserande i reklamen för programmet på hennes insta. Sliden där hon är ensam i bild, att hon ens låter det släppas publikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in