2025-11-04, 06:41
Bannlyst
Hur tänker ni om alla dessa morsor som går omkring som övervuxna bimbos. Sprutar upp läppar och tydligt visar att de har silikonbröst. Vad utstrålar en sådan mamma till sin dotter? Hur kan en man välja en sådan mamma till sina framtida barn? Jag ser dessa dagligen. Är de bra förebilder till sina barn?

Jag pratar inte om dessa kvinnor som det inte ens syns att de har förstorat brösten, som t ex Bianca Ingrosso, utan där det är tydligt.
Citera
2025-11-04, 06:47
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOCCOBlueRaspberry
Hur tänker ni om alla dessa morsor som går omkring som övervuxna bimbos. Sprutar upp läppar och tydligt visar att de har silikonbröst. Vad utstrålar en sådan mamma till sin dotter? Hur kan en man välja en sådan mamma till sina framtida barn? Jag ser dessa dagligen. Är de bra förebilder till sina barn?

Jag pratar inte om dessa kvinnor som det inte ens syns att de har förstorat brösten, som t ex Bianca Ingrosso, utan där det är tydligt.

Jag tycker att det är beklämmande att se.
Ger tydliga signaler till barnen:
"Man duger inte som man är."

Dessutom ser vissa anknäbbsbrudar vulgära ut; som om operationerna har misslyckats.
Skämmigt för barnen på förskola / skola att ha en sån mamma.
Motsvarande masstatuerad pappa (hals, händer, ibland även ansikte).
Citera
2025-11-04, 06:54
Medlem
EastAreaPapists avatar
Det beror, precis som du säger, till syvende och sist på hur stora brösten är. Om man har en C-kupa kan man ändå vara en godtagbar förälder om man är en kärleksful och närvarande mamma som sätter sitt barn främst. Har man en D-kupa kan man fan dra åt helvete. Har man en B-kupa kan man i princip bara lämna ungen i rännstenen och ändå kamma hem ett godkänt.
Citera
2025-11-04, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis

Dessutom ser vissa anknäbbsbrudar vulgära ut; som om operationerna har misslyckats.
Mycket bra analys. Vad jag skulle skämmas om jag hade tatueringar. Bland det fjantigaste som finns.
Citera
2025-11-04, 07:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis

Det är vulgärt. Och anspelar på sex. Sådana mammor är övervuxna bimbos. Tar selfies med den där upprullade överläppen 🦆 eller halvöppna munnen som ska anspela på att se utmanande ut.

Pappan är alltid gaddad över hela armarna och ofta även i delar i ansiktet, så han ser farlig ut.

De bor väl i halvbra områden. Knappast så att de äger någon Tesla.

Tycker mamman att det är jätteskojigt med en dotter som hon kan börja sminka vid 10? Presentkort på fillers på 18-årsdsdagen? Eller säger hon till sin dotter att hon är fin och duger som hon är?
Citera
2025-11-04, 07:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Mycket bra analys. Vad jag skulle skämmas om jag hade tatueringar. Bland det fjantigaste som finns.
Man ser ju sällan vad det är. Var på den där stranden i Sollentuna och kunde konstatera att jag var absolut den enda vuxna där som saknade tatueringar. Många hade h la ryggtavlor med grönt blurr som i princip var oläsligt.

Vad min dotter heter vet jag ju själv, och talar om när folk frågar, så jag behöver absolut inte skriva det på min arm i kursiverad text. Men det noterade jag ju också var stanrard.
Citera
2025-11-04, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EastAreaPapist
Det beror, precis som du säger, till syvende och sist på hur stora brösten är. Om man har en C-kupa kan man ändå vara en godtagbar förälder om man är en kärleksful och närvarande mamma som sätter sitt barn främst. Har man en D-kupa kan man fan dra åt helvete. Har man en B-kupa kan man i princip bara lämna ungen i rännstenen och ändå kamma hem ett godkänt.
Jag snackar om de som har linne på sommaren där bollen liksom sticker ut armhålan. Så jävla synligt att hon vill flasha upp de där.

Nej nej, Det är större än D. Bianca ingrosso har E
Citera
2025-11-04, 07:10
Medlem
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOCCOBlueRaspberry
Jag snackar om de som har linne på sommaren där bollen liksom sticker ut armhålan. Så jävla synligt att hon vill flasha upp de där.

Nej nej, Det är större än D. Bianca ingrosso har E

Du har nog aldrig sett en E kupa. Ingrosso har C vid en snabb anblick på fanskapet.
Citera
2025-11-04, 07:11
Medlem
Galejans avatar
Det här ”duger som man är”-skitpratet är så fånigt. Klart ingen ”duger som man är”. Det är därför folk tränar och utbildar sig och lär sig än det ena och än det andra; för att öka sitt värde i för andra. Det är bara för mamma som du duger som du är. Alla andra har högre krav på dig än att du bara ska dyka upp och andas.

Män attraherar kvinnor med materiell status och trygghet och kvinnor attraherar män med skönhet och sexighet. Det är så världen fungerat sedan urminnes tider. Att lära sina barn att du duger som du är kommer att skapa en generation av low achievers som bor kvar i mammas källare och runkar sig till sömns om kvällarna istället för att göra något vettigt med sitt liv.
Citera
2025-11-04, 07:12
Medlem
Pinoputchins avatar
Så länge dom har schysst häck funkar det ju.
Citera
2025-11-04, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas

Du har nog aldrig sett en E kupa. Ingrosso har C vid en snabb anblick på fanskapet.
Nej E har hon sagt själv. Tror inte du kan det här med bh-storlekar. En A B C D kan nämligen vara lika stora. Men ankmammorna är väl oftast hyfsat smala, så vi kan säga 60 runt om för enkelhetens skull. Säg att de har 60H. Det är inte överdrivet stort
Citera
2025-11-04, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det här ”duger som man är”-skitpratet är så fånigt. Klart ingen ”duger som man är”. Det är därför folk tränar och utbildar sig och lär sig än det ena och än det andra; för att öka sitt värde i för andra. Det är bara för mamma som du duger som du är. Alla andra har högre krav på dig än att du bara ska dyka upp och andas.

Män attraherar kvinnor med materiell status och trygghet och kvinnor attraherar män med skönhet och sexighet. Det är så världen fungerat sedan urminnes tider. Att lära sina barn att du duger som du är kommer att skapa en generation av low achievers som bor kvar i mammas källare och runkar sig till sömns om kvällarna istället för att göra något vettigt med sitt liv.
Jaså, jag brukar aldrig sminka mig längre. Jag känner bara: this is who i am. Jag har fortfarande intresserade killar efter mig.
Obs har varken ankläppar eller plastbollar. En del män föredrar ju mer naturligt, och t ex tjejer med glasögon.

Sådana här personer har inte högskoleexamen. Vet inte var de jobbar faktiskt. Kicks kanske. Saneringsfirma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in