Citat:
Ursprungligen postat av
GormDenGamle
Jag bryr mig överhuvudtaget inte om han är skyldig eller inte. Jag trodde det framgick av vad jag har skrivit. I alla fall för en normal funtad människa.
Däremot ogillar jag starkt att man kommer med anklagelser utan att kunna backa det upp. Hade du själva gillat att bli falskt anklagad?
Otroligt, för mig, att man blir mer upprörd över att någon vill ha en källa till anklagelserna än att man kommer med anklagelser som man inte kan backa upp. Otroligt. Otroligt.
Du svarade inte på en enda av de frågor jag ställde. Självklart ska man inte sprida falsk information. Om det nu går ett rykte om att han knullar småtjejer , och du bestämt hävdar motsatsen, så vore det intressant att veta vad som gör ditt påstående mer sant än det påstående som säger att det är sant.
Men eftersom ingenting du gjort eller skrivit hävdar motsatsen, mer än att du gastar att det är fel, så börjar jag faktiskt tro att du är i maskopi med någon i hans närhet.
Varför brinner du för just den här personen ? Är du inne och kämpar för alla eventuella hebefiler i landet ?
Jag undrar . Finns det något du vet som vi andra inte vet ? Eftersom du så bestämt hävdade motsatsen ?