2025-11-01, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Kollar igenom gamla solsidan . Fy fan vad kass hon är som skådis.
Hur kan någon som helst jobba med henne

Ja. Och hon är så extremt gnatig och tjatig i alla roller hon spelar. Hon tror liksom att hon sätter folk på plats, men allt hon visar är hur jävla intolerant (och korkad) hon är gentemot andras åsikter och tankar. Inte ofta man ser någon på tv som man genuint anser förtjänar en smäll på käften från sina motspelare.

Hon är också så söndertatuerad att hon i Solsidan inte har kortärmat längre.
Citera
2025-11-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja dom passar nog bättre ihop. Verkar ha samma humor

Nu ikväll när jag såg Neswold trodde jag nästan det var Skäringer. Han har verkligen tagit efter henne på många saker
Citera
2025-11-02, 12:21
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
Ja. Och hon är så extremt gnatig och tjatig i alla roller hon spelar. Hon tror liksom att hon sätter folk på plats, men allt hon visar är hur jävla intolerant (och korkad) hon är gentemot andras åsikter och tankar. Inte ofta man ser någon på tv som man genuint anser förtjänar en smäll på käften från sina motspelare.

Hon är också så söndertatuerad att hon i Solsidan inte har kortärmat längre.

Ja har håller med helt och hållet . Det är inte ofta man ser en person man genuin ogillar . Min aversion grundar sig i att hon anser sig vara någon stor kulturskatt, när hon egentligen bara gjort sig känd för att se lite småfet ut och prata med konstig dialekt. Är övertygad om att ingen i solsidan gänget på riktigt tycker om henne
Citera
2025-11-02, 16:15
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukduken
Hon har så sjukt fula lår/ben.

Hon ser ut som en överviktig kvinna (fast hon är inte överviktig) som fortfarande har smala ben och därför får benen och låren ett märkligt utseende och typ tyngs ner samtidigt som de är seniga/spinkiga.

Är hon ff plattarslad?
Citera
2025-11-02, 19:34
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Jag tycker Skäringer är och har varit väldigt bra sedan Mia & Klara. Hon var klockren i Solsidan de första typ fem sex säsongerna, sedan har hennes karaktär mest gått på rutin och rent av blivit tråkig.

Jag tyckte hon var grym i Ack, Värmland, tríst att de inte blev fler säsonger.

Den där Tabita-serien var sisådär.

Serien om Ann-Marie tycker jag var mitt i prick. Klockren. Hoppas på fler säsonger och där karaktären även får utvecklas.

Att folk i tråden mest verkar ha fokus på hennes utseende, känns väldigt sinnesslött och väldigt mycket Flashback.
Citera
2025-11-03, 15:21
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Jag tycker Skäringer är och har varit väldigt bra sedan Mia & Klara. Hon var klockren i Solsidan de första typ fem sex säsongerna, sedan har hennes karaktär mest gått på rutin och rent av blivit tråkig.

Jag tyckte hon var grym i Ack, Värmland, tríst att de inte blev fler säsonger.

Den där Tabita-serien var sisådär.

Serien om Ann-Marie tycker jag var mitt i prick. Klockren. Hoppas på fler säsonger och där karaktären även får utvecklas.

Att folk i tråden mest verkar ha fokus på hennes utseende, känns väldigt sinnesslött och väldigt mycket Flashback.

Såg henne live för några år sen och då hade hon långa utläggningar om utseendefixering, feminism och att hon var stolt över sitt utseende. Blev därför mäkta förvånad när därefter dök upp uppenbart plastikopererad i ansiktet något år senare. Varför?
Citera
2025-11-03, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Såg henne live för några år sen och då hade hon långa utläggningar om utseendefixering, feminism och att hon var stolt över sitt utseende. Blev därför mäkta förvånad när därefter dök upp uppenbart plastikopererad i ansiktet något år senare. Varför?

Vad har hon fixat i ansiktet?
Citera
2025-11-03, 17:10
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Vad har hon fixat i ansiktet?

Hon såg väldigt "lyft ut" i hela ansiktet för några år sen nen nu syns det knappt längre.
Citera
2025-11-03, 17:31
Avstängd
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Hon såg väldigt "lyft ut" i hela ansiktet för några år sen nen nu syns det knappt längre.

Inte för att jag bryr mig om Skäringers fejs, men noterade för några år sedan att hon gått ner rejält i vikt. Och det kan ju bli extra tydligt i ansiktet för vissa personer? Om hon sedan gjort "ett litet lyft" i nyllet för sin självkänslas skull, vem fan bryr sig? Vi ska vara glada så länge hon är aktiv komiker/skådis.
Citera
2025-11-11, 09:50
Medlem
Var bor hon?
Citera
2025-11-19, 19:04
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulRonge
Var bor hon?

Tror hon bor väster om Erstaviken (söder om Sthlm)
Citera
2025-12-28, 00:51
Medlem
ChiCoLas avatar
Fy fan vad man stör sig på henne i nya solsidan. Hennes äckliga jävla dialekt och hennes ansikte och taniga ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in