• 1
  • 2
2025-11-03, 12:20
Medlem
halaltarzans avatar

Här har vi ett typiskt exempel på vad som kan hända om man är för snygg och har för mycket tillgängliga kvinnor. Då sitter man hellre och mal som någon jävla förtidspensionär i olika nonsenstrådar här på Flashen där man förolämpar andra än att göka ytterligare en sötnos.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-11-03 kl. 12:22.
2025-11-03, 12:22
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Här har vi ett typiskt exempel på vad som kan hända om man är för snygg och har för mycket tillgängliga kvinnor. Då sitter man hellre och mal i olika nonsenstrådar här på Flashen där man förolämpar andra än att göka ytterligare en sötnos.

Man måste ju ha rast oxå
2025-11-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Varför låter man dom hållas?

De spelar väl ingen roll vad dessa freaks gör? Låt dem hållas om de vill. Men var tydlig med hur obetydliga de och deras åsikter är.

Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Ytterligare ett försök att splittra befolkningen. Detta skall göra det svårare för folk att komma tillsammans och organisera sig mot den sittande makten som försvarar den verkliga makten.

Att sprida dessa föraktfulla idéer mot kärnfamilj och kärlek och ständigt istället premiera otrohet och svek, lögner... Ja, ni ser vilka program de visar på TV.. allt för att demoralisera söndra och splittra. Förvirrad befolkning är lättare att styra och har man fått order att kolla sina elpriser så fort telefonen plingar att ett nytt pris är infört, var 15 minut... så håller man fokuset långt borta från det som verkligen sker i "politiken"...

Det är hela grejen med feminism. Förstöra det västerländska samhället.

Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jasså du, killar har dåliga attityder och kvinnor inser via sociala medier att dom har gigantiskt utbud.

Nädu den lätta går jag inte på.

Det osar dålig attityd och manshat om ditt inlägg och det är därför du är ensam.

Testa att försöka se det bästa i folk och inte vara så girig.

Eloge för att du orkade läsa det där självcentrerade dravlet.

Hade jag fel som efter någon paragraf gav upp den själsdödande läsningen och antog att det var en ord-cocktail bestående av manshat och "main character syndrome"?
2025-11-03, 12:35
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
De spelar väl ingen roll vad dessa freaks gör? Låt dem hållas om de vill. Men var tydlig med hur obetydliga de och deras åsikter är.

Hade jag fel som efter någon paragraf gav upp den själsdödande läsningen och antog att det var en ord-cocktail bestående av manshat och "main character syndrome"?

Tack! Jag ger inte upp i första taget!
Åt det hållet, nåt om att sociala medier visat hur fantastiska kvinnor är och vilka hundar män är.

Modern folksjukdom bland kvinnor helt enkelt.

"Kolla vad mycket uppmärksamhet jag får online om jag fläker ut mig, måste betyda att jag kan få vem som helst och att män är skit".

Galna virrpannor helt enkelt. Hon verkar vara lite av ett avskräckande exempel på vad sådan attityd för med sig i slutändan. Sitter och funderar på den där karlen hon skrämde bort en gång i tiden.
2025-11-03, 12:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure

Tror inte att det är möjligt att vara tydligare än vad jag redan är om saken.
2025-11-03, 12:54
Moderator
pbos avatar
Tråd finns redan.

(FB) Otrendigt att ha pojkvän?

Denna låses.

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto