2025-11-02, 13:04
Medlem
Nu har dom pumpat ut tre stycken videon på en vecka där alla har under 100k visningar.
Förstår att dom lägger in reklam i klippen också, jag vet inte hur det ser ut för reklamen som man kan kasta in genom Yputubes ads, men kan tänka mig att det är smockat där också.

Från en kommentar på en video: - "4 minuter reklam mitt i en 18 minuter video, asså det är lite för mycke killar, tappa inte bollen nu"

Det är en ond cirkel för dom nu, videos som inte ger önskar antal visningar då jag har svårt att tänka mig att det skulle täcka alla utgifter som två personer samt redigeraren.
Samtidigt som folk verkar tröttna på all reklam men har dom något val nu?

Finns alltid en gäng hardcore fans men dom verkar inte vara tillräckligt många för att håla bollen i rullningen på bara visningar.
Citera
2025-11-03, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nu har dom pumpat ut tre stycken videon på en vecka där alla har under 100k visningar.
Förstår att dom lägger in reklam i klippen också, jag vet inte hur det ser ut för reklamen som man kan kasta in genom Yputubes ads, men kan tänka mig att det är smockat där också.

Från en kommentar på en video: - "4 minuter reklam mitt i en 18 minuter video, asså det är lite för mycke killar, tappa inte bollen nu"

Det är en ond cirkel för dom nu, videos som inte ger önskar antal visningar då jag har svårt att tänka mig att det skulle täcka alla utgifter som två personer samt redigeraren.
Samtidigt som folk verkar tröttna på all reklam men har dom något val nu?

Finns alltid en gäng hardcore fans men dom verkar inte vara tillräckligt många för att håla bollen i rullningen på bara visningar.
Nu har ju alla större YT-kanaler reklam i alla sina video som tex Mauri. Varför stör du dej på att Matkoma har det också???
Citera
2025-11-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Nu har ju alla större YT-kanaler reklam i alla sina video som tex Mauri. Varför stör du dej på att Matkoma har det också???

Jag stör mig inte, tvärtom, jag glädjer mig att det går utför för Matkoma.
Citera
2025-11-03, 13:13
Medlem
Citat:
Jag stör mig inte, tvärtom, jag glädjer mig att det går utför för Matkoma.
Haha 😂
Citera
2025-11-03, 19:36
Medlem
SmokeFrees avatar
Shit vad Skräp deras Kanal har blivit Från Heartattack Grill i Las Vegas till att äta Korvkiosk burgare fy fan Ge Upp Grabbar
Citera
2025-11-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Shit vad Skräp deras Kanal har blivit Från Heartattack Grill i Las Vegas till att äta Korvkiosk burgare fy fan Ge Upp Grabbar
Håller med. Saknar riktiga utmaningar!
Citera
2025-11-04, 16:58
Medlem
Ja denna kanal har gått ner sig totalt...
Citera
2025-11-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Varför kollar du ens då?
Citera
2025-11-05, 00:05
Medlem
Citat:
Varför kollar du ens då?

Vore mer intressant att höra dig tala om varför du är så angelägen att ta Reklamkoma i försvar?

Att du är någon fanboy som runkar till deras videos förstår man ju men utöver det undrar man ju vad som fortfarande är så bra med dom.
Citera
2025-11-05, 00:36
Medlem
Citat:
Vore mer intressant att höra dig tala om varför du är så angelägen att ta Reklamkoma i försvar?

Att du är någon fanboy som runkar till deras videos förstår man ju men utöver det undrar man ju vad som fortfarande är så bra med dom.
Nu har ju alla större YT-kanaler reklam i sina klipp. Jag lärde mej väldigt tidigt att man kan med "tidmarkören" se vad reklamen slutar och därför slippa se reklamen. Något du borde prova???'
Sitter du och gnäller på tex Mauris YT-kanal också att det alltid är reklam?

Något du kanske inte gör, så gillar jag se dom prova olika typer av mat.....
Citera
2025-11-05, 10:40
Medlem
Citat:

Citat:
Nu har ju alla större YT-kanaler reklam i sina klipp. Jag lärde mej väldigt tidigt att man kan med "tidmarkören" se vad reklamen slutar och därför slippa se reklamen. Något du borde prova???'
Sitter du och gnäller på tex Mauris YT-kanal också att det alltid är reklam?

Något du kanske inte gör, så gillar jag se dom prova olika typer av mat.....

Jag har förstått att Mauri är din ända referenspunkt och det gör fortfarande ingen skillnad, båda suger kuk och kollar inte på någon utav dom.

Att du med tidsmarkören drar i klippen är också efterblivet när Sponsorblock finns.

Men absolut, att du gillar att se dom testa olika typer av mat är inga konstigheter.
Citera
2025-11-07, 00:32
Medlem
Citat:
Jag har förstått att Mauri är din ända referenspunkt och det gör fortfarande ingen skillnad, båda suger kuk och kollar inte på någon utav dom.

Att du med tidsmarkören drar i klippen är också efterblivet när Sponsorblock finns.

Men absolut, att du gillar att se dom testa olika typer av mat är inga konstigheter.
"Sponsorblock"??? Vad är det? Jag hoppar helt enkelt över dom 3-4 minuterna av reklam. Ublock tar bort resten av reklamen på YT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in