24 år, östeuropeisk, talade svenska med brytning. Ganska trevlig, bra kropp. Bor i ett miljonprogram väldigt nära centrum, vilket gjorde mig lite nojig när jag väntade utanför porten. Allt gick bra iallafall. Hon sa att polisen aldrig varit ett problem. 7/10.
24 år, östeuropeisk, talade svenska med brytning. Ganska trevlig, bra kropp. Bor i ett miljonprogram väldigt nära centrum, vilket gjorde mig lite nojig när jag väntade utanför porten. Allt gick bra iallafall. Hon sa att polisen aldrig varit ett problem. 7/10.
Tänkte höra vad ni har för uppfattning om Solen på den färgade sidan.
Träffat henne själv många gånger (senast idag) och har bara gått att säga om henne.
Tänkte höra vad ni har för uppfattning om Solen på den färgade sidan.
Träffat henne själv många gånger (senast idag) och har bara gått att säga om henne.
Trevlig, Tillmötesgående och ger dig vad du begär utan större inlevelse. Perfekt för yngre killar som bara vill pumpa på.
Har varit på massage hos Klarasweet (annonserar på RS). Härlig upplevelse, trevlig och snygg tjej. Massagen var mer erotisk beröring och teasing än en traditionell massage, något som jag ändå föredrar. Varm olja, sköna händer, först rygg och ben, sedan vändning och skönt avslut. Det blir definitivt en påtår framöver.
Hej en fråga. Är det någon som har träffat rose scorpion från ST? Det ser ut som att jag känner henne men jag är inte helt säker på det! Står att hon väger 80 kilo men på bilderna verkar det som att hälften av det bara är hennes stora rumpa. Vart bor hon?