Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Det är omöjligt att bevisa en gud. Ge dig.
Copy pastear en sak jag skrev tidigare för du är för lat för att kolla upp själv:
"Det är tyget som jesus lindades in i efter han dött och blivit lagd i på sin viloplats. Eller det påstådda tyget i alla fall.
Tyget har 3d data i sig, har blivit vetenskapligt analyserat till att komma från 2000 år sen, har rätt pollen från regionen, har en intryckning av en bild av en man på sig med anatomiskt korrekta skador från en korsfärstning, allt stämmer exakt med jesus korsfästelse.
Blod från före och efter döden med rätt blodtyp som stämmer med ett annat huvudtyg med blod som sägs komma från jesus.
Hela världens samlade vetenskap och forskare kan inte återskapa hur intryckningen är gjord på tyget, de säger att det enda som hade kunnat skapa intryckningen hade varit ett ljusfenomen lika starkt som en atombomb i bara någon enstaka nanosekund vilket är omöjligt att göra med dagens tekonologi.
Tänk då hur omöjligt det hade varit för 2000 år sen och dessutom trycka in 3d data då när dom inte ens visste vad 3d data var.
Teorin är att när jesus återuppstod kom det ut ett ljus från honom som skapade intryckningen.
"
Det finns massor källor för det här. Orkar inte ta fram typ 10 länkar, snälla tvinga mig inte göra det spara mig energin.