Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Om det någon gång skulle komma ett riktigt bevis tycker jag vore jättekul - men jag har iofs aldrig haft något konto på metabunk…
Fast då skulle du behöva ompröva hela ditt ställningstagande gentemot personer du anklagat, evidens du avfärdat etc. Kanske smartare än att peka fingret på allt och alla, är ett genuint öppet sinne i frågan.
Inte låta sig övertygas åt något håll förrän man vet är viktigt. Varken skeptiskt eller något annat. Truth is still out there.
Sen vet jag inte vad gamle Jesse Marcel t.ex har gemensamt med Dan Farah , eller Astronaut Gordon Cooper osv. Samtliga är del av den större Bilden av Disclosure och vissa är kanske lömska och opålitliga, på gott eller ont. Det är ofrånkomligt det också när många har varit involverade. Men att dra allting över en kam är osmart och antyder en viss desperation.