2025-11-01, 19:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
vi får jobba mer för samma pengar

Fel! Nu får väl sexarbetarna jobba mer för mindre pengar?

"Digitala sexarbetaren Emm*: Mer jobb och mindre pengar efter förbud"

https://www.sverigesradio.se/artikel/digitala-sexarbetaren-om-forbudet-jobbar-mer-tjanar-mindre

Och allt detta pga den nya sexköpslagen, många sexköpare på distans har helt uppenbart försvunnit.

Tyvärr finns det konstiga människor som påstår att den nya sexköpslagen inte har haft stor påverkan på sexhandeln online 😁
Citera
2025-11-01, 20:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag har säkert 1000 filmer för jag säljer färdigt innehåll.

Jag säljer också CAM i mängder utan önskemål där vi onanerar, där köpet bara är CAM utan önskemål.

Men ändå så har du pratat om olika sätt att kringgå den nya sexköpslagen, hur kommer det sig? Varför ens nämna VPN, utländskt ID och andra plattformar om du visar respekt för den nya lagen?

Det känns som att du har målat in dig i ett hörn 😁
Citera
2025-11-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fel! Nu får väl sexarbetarna jobba mer för mindre pengar?

"Digitala sexarbetaren Emm*: Mer jobb och mindre pengar efter förbud"

https://www.sverigesradio.se/artikel/digitala-sexarbetaren-om-forbudet-jobbar-mer-tjanar-mindre

Och allt detta pga den nya sexköpslagen, många sexköpare på distans har helt uppenbart försvunnit.

Tyvärr finns det konstiga människor som påstår att den nya sexköpslagen inte har haft stor påverkan på sexhandeln online 😁

Haha okej , men jag vet iallafall att jag ser massa nya tjejer regga konton, tror allt detta bara ökar intresset för det.

Mina intäkter är samma man får jobba hårdare, dom som bara körde of fick byta. Jag har alltid kört många sidor. Jag fick dessutom fast jobb efter den nya lagen med fast summa.

Byter man inte så förlorar man intäkter. Only fans går bara att flytta kunder och sälja färdigt material nu .
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-01 kl. 20:11.
Citera
2025-11-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men ändå så har du pratat om olika sätt att kringgå den nya sexköpslagen, hur kommer det sig? Varför ens nämna VPN, utländskt ID och andra plattformar om du visar respekt för den nya lagen?

Det känns som att du har målat in dig i ett hörn 😁

Ja jag vill gärna streama på en sida och ta emot pengar. Men då måste jag ha utländskt id, det är också helt lagligt för mig att sälja så. Vpn gör så vi kan chatta det är dom funktioner som stängs ner.

Känns som du är så otroligt ointelligent.

Du lär ju iallafall inte vara ett kap på marknaden, trollet !
Citera
2025-11-01, 21:55
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Du bör nog sätta dig in i det som du försöker att diskutera.
Det är t.ex inte förbjudet att köpa en camshow så länge som du inte påverkar innehållet ...
Porr är en form av sexuell handling och det är inte förbjudet ...
På Onlyfans är det nu. Samma med Loyalfans, Manyvids osv
Citera
2025-11-01, 21:56
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Man får inte förmå någon. Man får köpa färdiga sexuella handlingar i alla former CAM, videos osv.

Om man ”tippar” (ger dricks eller skickar gåvor) till en person som streamar sexuellt innehåll, utan att be eller förmå personen att utföra någon specifik sexuell handling, så anses det inte vara ett köp av sexuell handling enligt lagen.

Samma typ av människa som utnyttjar incels. Nej. Digital prostitution är inte lagligt att köpa.
Citera
2025-11-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Samma typ av människa som utnyttjar incels. Nej. Digital prostitution är inte lagligt att köpa.

Digital prostitution är att någon blir förmådd inget annat. Alltså att sälja tex till utländska kunder som ber om önskemål är lagligt. Att sälja färdigt innehåll till svenskar är inte omfattad av den nya svenska taliban lagen.

Nej vi är inte prostituerade. Vi är sexiga tjejer som du önska att du kunde vara.

Mensverk gråt nu. Hade sprutat din man på 2 sekunder!
Citera
2025-11-01, 22:05
Medlem
Citat:
Som sagt, du bör nog sätta dig in i vad lagen innebär innan du kommenterar.
Det är t.ex inte förbjudet att köpa en camshow så länge som du inte påverkar innehållet ...
Porr är en form av sexuell handling och det är inte förbjudet ...
På OF kan du delta i camshower.

Vad är det som du inte förstår?
Citera
2025-11-01, 22:35
Medlem
Citat:

Hahah incels du måste verkligen hitta på vad som helst. Hahahahaha. Jag är helt säker på att de flesta av er som har denna typ av åsikter är dom som har värdelöst sex, och män som köper av oss. Det är nämligen era män som inte orkar med er.
Citera
2025-11-01, 22:38
Medlem
Citat:

Dom har tagit bort vissa funktioner. Märks att du inte vet någonting. Du får läsa om tråden, så kanske du förstår något.

Alla sidor har inte det och dom måste inte det heller.
Citera
2025-11-01, 23:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Precis som det låter. Men varför skall jag svara dig som förnedrar mig här i tråden fast jag inte bett om det?

Dessutom uterblir du på svar när du får motfrågor.

MVH/ prinsessan
Det låter inget vidare.
Det var därför jag undrade.
Usch vilken kall värld.
De prostituerade och kunderna är lika tragiska.
Jag tycker synd om er båda.
Senast redigerad av MeggieCleary 2025-11-01 kl. 23:21.
Citera
2025-11-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter inget vidare.
Det var därför jag undrade.
Usch vilken kall värld.
De prostituerade och kunderna är lika tragiska.
Jag tycker synd om er båda.

Å snälla. Finns människor som det verkligen är synd om, lägg din empati på dom som behöver den. Kom inte här och lek snäll nu.
Finns kvinnor i riktig kris som behöver hjälp men som blir nekade.

Kan du inte jobba med människor som faktiskt behöver hjälp då? Finns mängder som ber om hjälp, men inte får. Jag lever som en prinsessa, mina kunder lever också bra. Vi njuter av livet ?

Jag tycker synd om dig som inte tycker jag kan känna mig lycklig, eller alla andra tjejer som vill jobba med detta.

Du är ingen varm människa. Varma människor beter sig inte sådär, människor med äkta känslor kan känna sympati och lyhördhet på ett äkta sätt. Att känna in andras egna känslor eller uppfattningar. Du saknar det, och därför är du en kall falsk människa. Det är bara titta hur du skrivit i tråden här. Så förstår folk ! Att detta inte är äkta ord från dig.

Och att du tycker synd om höginkomsttagare och andra killar som lever livet , lever familjeliv och arbetar hårt, bevisar bara hur blind du är.

Vi är vuxna människor med fria val!

Så om företagande Pelle 50 år vill ha lite kul, låt Pelle få ha det!
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-02 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in