2025-10-31, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Därför du totalt övergav ämnet cucklord?

Be han att ta det lugnt med dig!

Jo att dom är äldre var själva poängen, alltså gifta långt innan 60-talets dekadens hade börjat.
Hur gamla är dina mor- och farföräldrar?
Citera
2025-10-31, 16:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur gamla är dina mor- och farföräldrar?

Dom är tyvärr döda men eftersom jag nämnde 60-talet så tycker jag inte det var så himla jävla svårt att förstå min andemening. Så nej är din farfar 56 behöver du inte fråga honom.
Citera
2025-10-31, 16:34
Medlem
Citat:
Dom är tyvärr döda men eftersom jag nämnde 60-talet så tycker jag inte det var så himla jävla svårt att förstå min andemening. Så nej är din farfar 56 behöver du inte fråga honom.
Nu tänker du nog fel. Var man ung i slutet på 60-talet var men nog född i slutet på 40-talet va?
Citera
2025-10-31, 16:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu tänker du nog fel. Var man ung i slutet på 60-talet var men nog född i slutet på 40-talet va?

Jag har ingen aning om vad du svamlar om längre. Jag pratade om människor gifta långt innan 60-talets misär. Är din farfar/morfar väldigt ung behöver du inte fråga, skall det behövas sägas verkligen?
Citera
2025-10-31, 17:07
Medlem
Citat:
Jag har ingen aning om vad du svamlar om längre. Jag pratade om människor gifta långt innan 60-talets misär. Är din farfar/morfar väldigt ung behöver du inte fråga, skall det behövas sägas verkligen?
Var man ung i slutet på 60-talet (född säg 1948, tjugo år 1968) är man ca 77 idag, vilket är en rätt normal mor- eller farförälderålder.
Citera
2025-10-31, 17:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Var man ung i slutet på 60-talet (född säg 1948, tjugo år 1968) är man ca 77 idag, vilket är en rätt normal mor- eller farförälderålder.

Ja? Hur gammal tror du att XY3000 är?
Citera
2025-10-31, 17:20
Medlem
Citat:
Ja? Hur gammal tror du att XY3000 är?
Har du tappat tråden helt?
Uttalandet gällde att våra mor- och farföräldrar minsann inte gifte sig med någon som knullat runt, och jag hävdar att det är rätt stor chans att de gjorde det om de var unga när p-pillren kom i slutet på 60-talet, vilket skulle göra dem till runt 77 nu. Vilket är en normal ålder för en mor- eller farförälder.

Hänger du med? Det är jobbigt att behöva upprepa sig.
Citera
2025-10-31, 17:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Har du tappat tråden helt?
Uttalandet gällde att våra mor- och farföräldrar minsann inte gifte sig med någon som knullat runt, och jag hävdar att det är rätt stor chans att de gjorde det om de var unga när p-pillren kom i slutet på 60-talet, vilket skulle göra dem till runt 77 nu. Vilket är en normal ålder för en mor- eller farförälder.

Hänger du med? Det är jobbigt att behöva upprepa sig.

Hahahahaa så projicera inte då din jävla fjortis min yngsta var född hmm kanske 22. Med resten av vad jag skrev om 60-talet så är det fruktansvärt jävla uppenbart att jag inte pratar om folk som var unga på 60-talet så sluta nu svamla.
Citera
2025-10-31, 17:42
Medlem
Citat:
Hahahahaa så projicera inte då din jävla fjortis min yngsta var född hmm kanske 22. Med resten av vad jag skrev om 60-talet så är det fruktansvärt jävla uppenbart att jag inte pratar om folk som var unga på 60-talet så sluta nu svamla.
Djävlar vad gammal du är. Ska försöka ha större överseende med dina kognitiva förmågor nu när jag vet det.
Citera
2025-10-31, 17:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Djävlar vad gammal du är. Ska försöka ha större överseende med dina kognitiva förmågor nu när jag vet det.

Smart, det kan inte vara så tex att min farmor var väldigt gammal när hon fick farsan? Hemskt vad du var bitchig idag, du som alltid är en sån liten solstråle.
Citera
2025-10-31, 17:49
Medlem
Citat:
Smart, det kan inte vara så tex att min farmor var väldigt gammal när hon fick farsan? Hemskt vad du var bitchig idag, du som alltid är en sån liten solstråle.
Sant. Jag ska jobba på solstrålarna!
Citera
2025-11-01, 01:25
Medlem
Citat:
Fanns tydligen ingen chans till utveckling iom ålder och erfarenhet i detta fall. Ibland är jag alldeles för hoppfull om människors förmåga.

Nåväl, kommer ändå aldrig ställa frågan om "bodycount".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in