2025-10-06, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miha55
Kom era paket nånsin fram? Jag beställde för 3 veckor sen och nu är deras hemsida nere dessutom.

Beställde också därifrån för 6 veckor sedan.
Hade mailkontakt med dem, och de sade att mitt paket gått iväg, men inget har kommit, och inte har det kommit någon lapp i lådan heller.
Så,...tipset är nog att de aldrig skickat något.
Citera
2025-10-07, 14:21
Medlem
CuckoosNests avatar
Tycker jag bara ser massa negativt om A-huset sen några månader tillbaka, så ni bör nog undvika iaf den shoppen.
Citera
2025-10-15, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miha55
Kom era paket nånsin fram? Jag beställde för 3 veckor sen och nu är deras hemsida nere dessutom.
Inte fått något än. Dom skrev att dom stängt hemsidan för ordrar tills dom kommit ikapp.
Citera
2025-10-19, 08:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hormonized
Det är lite konstigt med terminal razziorna tycker jag, då det inte medför några följder för varken säljaren eller köparen, lagmässigt.
Läser dagligen om nya paket som dom tar, men man får bara en lapp i brevlådan att dom tagit det, så vad är då nyttan med det?

Mvh

Polisen knackade på min dörr 8 månader efter att jag hade köpt lite benzo. Jag nekade dock allt och sa att någon måste ha beställt i mitt namn, och då leder det inte till något, så det har du rätt i.
Citera
2025-10-19, 14:07
Medlem
Warhearts avatar
Ha du barn och det är droger som är beslagtagna så kopplas soc in. Vet inte om det var så förut men nu är det så. När det gäller steroider så händer ingenting. Jag skulle dock inte söka till väktare/ordningsvakt/polis efter ett beslag.
Citat:
Ursprungligen postat av Virre992
Polisen knackade på min dörr 8 månader efter att jag hade köpt lite benzo. Jag nekade dock allt och sa att någon måste ha beställt i mitt namn, och då leder det inte till något, så det har du rätt i.
Citera
2025-10-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Tycker jag bara ser massa negativt om A-huset sen några månader tillbaka, så ni bör nog undvika iaf den shoppen.
13 veckor har jag väntat på paket nu...
Citera
2025-10-28, 00:34
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bertil
13 veckor har jag väntat på paket nu...

Fan vad illa, beklagar
Citera
2025-10-31, 00:19
Medlem
vasaduellers avatar
Någon som har koll på världsläget ifråga om brist på råvaror? Någon ljusning i sikte än?

Är det specifika preparat (primo, mast) som är mest drabbade eller är det råvarubrist (inte svensk polis) som ligger bakom den generella "torkan"?

Citera
2025-10-31, 00:43
Medlem
Tjena, detta blir mitt första inlägg. Ser att denna thread har mycket diskussion om nätshoppar och så.
Jag undrar kort, vad är det farligaste som kan hända om tullen får tag på paket med testo//annat//peptider från kina t.ex.? Förstår låg risk men, ifall? Spelar de nån roll om jag beställer SKIT mycket elr 2 vials av test t.ex.? Flera lite små frågor sorry!

Mvh
Citera
2025-10-31, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qwertytrue
Tjena, detta blir mitt första inlägg. Ser att denna thread har mycket diskussion om nätshoppar och så.
Jag undrar kort, vad är det farligaste som kan hända om tullen får tag på paket med testo//annat//peptider från kina t.ex.? Förstår låg risk men, ifall? Spelar de nån roll om jag beställer SKIT mycket elr 2 vials av test t.ex.? Flera lite små frågor sorry!

Mvh
Farligaste:
Du blir kallad på förhör hos tullverket, där nekar du allt och de låter dig gå. Skulle du se ut att träna så kommer de tipsa polisen som vid senare tillfälle kommer knacka på din dörr och dra en visa: "Vi har fått in anonymt tips gällande misstanke om dopingbrott" och då får du följa med till stationen och lämna urinprov.
Citera
2025-10-31, 06:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Någon som har koll på världsläget ifråga om brist på råvaror? Någon ljusning i sikte än?

Är det specifika preparat (primo, mast) som är mest drabbade eller är det råvarubrist (inte svensk polis) som ligger bakom den generella "torkan"?

Råvarubristen är på riktig då alla stora hajjar i Kina har blivit gripna samt kemisterna på fabrikerna. Det finns en intervju med Janoshik där han säger att antalet verkningslösa produkter som skickas in på analys har ökat lavinartat.
Citera
2025-10-31, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwertytrue

Mvh

Spelar självklart roll hur mycket olagligheter det är du försöker ta in i landet. Skalan går väl från att det är väldigt lite och i en laglig gråzon så tullen bara kastar skiten och inte ens orkar bry sig. Till andra änden av skalan vilket är om massor av tydligt olagliga saker vilket får tullen att iscensätta en kontrollerad leverans av det till dig, du hämtar ut det, och blir gripen för grovt smugglingsbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in