Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-10-29, 19:57
Medlem
Detta är en känslig fråga som verkligen delar folk och har en tendens att reta upp många. Själv tycker jag faktiskt svaret är självklart "Ja" i detta fallet även om jag lutar ganska mycket åt höger i vissa sammanhang.

Vad tycker ni?
Citera
2025-10-29, 19:59
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Jag bar burkar idag.
Jag bryr mig inte ifall det blir olagligt.
Jag kommer göra det igen.
Citera
2025-10-29, 20:00
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Ja hur ska man annars få hem burkarna från affären? Man kan ju släpa dem men då blir de lätt buckliga.
Citera
2025-10-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag bar burkar idag.
Jag bryr mig inte ifall det blir olagligt.
Jag kommer göra det igen.

Så du bär burkar offentligt? Får du inte tillmälen kastade efter dig eller är rädd att attackeras av en extremist?
Citera
2025-10-29, 20:01
Medlem
zombie-nations avatar
På sommaren bär jag nog olagliga burkar, dricker folköl ute. Men har aldrig riktigt fattat vad som är att man är i offentlig miljö.
Citera
2025-10-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Ja hur ska man annars få hem burkarna från affären? Man kan ju släpa dem men då blir de lätt buckliga.

Men det finns faktiskt inga religiösa föreskrifter att bära burkar. Det är en helt social sedvänja...

Men du känner dig trygg med att bära burkar? Inga problem när du sökt jobb?
Citera
2025-10-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
På sommaren bär jag nog olagliga burkar, dricker folköl ute. Men har aldrig riktigt fattat vad som är att man är i offentlig miljö.

Att bära en eller flera burkar offentligt. Ja du... I vissa fall kan det strula med farbror blå.
Citera
2025-10-29, 20:04
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Så du bär burkar offentligt? Får du inte tillmälen kastade efter dig eller är rädd att attackeras av en extremist?
Ja, det var en muslim som kastade elaka blickar på mig. Han sa att man inte ska äta fläsk.
Citera
2025-10-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ja, det var en muslim som kastade elaka blickar på mig. Ha sa att man inte ska äta fläsk.

Vad har det med att bära burkar att göra? Vi har trots allt ännu frihet att bära burkar...
Citera
2025-10-29, 20:07
Medlem
Att jag lutar åt höger... Kan det bero på om jag bär oproportionerligt många burkar på höger sida?
Citera
2025-10-29, 20:07
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Vad har det med att bära burkar att göra? Vi har trots allt ännu frihet att bära burkar...
Den jävla extremisten vill väl att jag ska äta vegetariskt ärtsoppa.
Citera
2025-10-29, 20:08
Medlem
Citat:
Den jävla extremisten vill väl att jag ska äta vegetariskt ärtsoppa.

Det kan jag faktiskt inte rekommendera. Har testat sådan men vanlig Felix med fläsk är godare...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in