• 1
  • 2
2025-10-27, 19:57
Medlem
two-norms avatar
Någon som tittat på HBOs nya kommediserie, The Chair Company. Den är skapad av Tim Robinson. De som sett hans tidigare verk såsom I think you should leave, kommer känna igen sig i humorn.

En trailer: https://www.youtube.com/watch?v=b0lDMHAGDnU&t
Citera
2025-10-27, 19:58
Medlem
two-norms avatar
Citera
2025-10-29, 11:35
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, den är ändå rätt sjuk men väldigt underhållande. Att man kan gå så bersäk för en kontorsstol.
Citera
2025-10-29, 11:35
Medlem
two-norms avatar
En teori jag har sett flyga runt på nätet är att Tecca inte alls ska vara något skummisföretag utan bara ha lite dålig kundservice. När man tänker på det, vad har egentligen Ron för bevis?
Det största är väl att någon anlitade en kille för att slå honom med ett järnrör men det behöver ju inte betyda något egentligen.
Citera
2025-10-29, 12:21
Medlem
two-norms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, den är ändå rätt sjuk men väldigt underhållande. Att man kan gå så bersäk för en kontorsstol.
Jag tycker den är grym! Har du sett I think you should leave? Den är gjord av samma kille och humorn känns ju igen.
Citera
2025-10-29, 19:01
Medlem
two-norms avatar
Något jag verkligen gillar är Mikes självförtroende. Han är uppenbarligen fysiskt underlägsen Ron men ändå har han försökt övermanna honom fysiskt två gånger.
Citera
2025-10-30, 17:53
Medlem
two-norms avatar
Trailern för avsnitt 4 är ute https://youtu.be/OxW8GoBnacM?si=cjx1_YifdTp-E6DY

Citera
2025-10-30, 20:27
Medlem
Gav den en chans, det är ju lite intressant med storyn, men vad den går på sparlåga hela tiden, på ett fattigt sätt..

Tror jag nöjer mig med att läsa handlingen när den gått klart, det är för plågsamt att fortsätta.
Citera
2025-10-31, 15:47
Medlem
two-norms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Gav den en chans, det är ju lite intressant med storyn, men vad den går på sparlåga hela tiden, på ett fattigt sätt..

Tror jag nöjer mig med att läsa handlingen när den gått klart, det är för plågsamt att fortsätta.
Intressant take. Är det humorn du inte gillar?
Citera
2025-11-01, 10:37
Medlem
two-norms avatar
Någon som har hört om den har blivit förlängd till fler säsonger?
Citera
2025-11-02, 19:25
Medlem
two-norms avatar
Serien är full av knasiga karaktärer men vem är egentligen den knasigaste?
Själv skulle jag nog säga att det är han kollegan som blåser bubblor
Citera
2025-11-03, 19:04
Medlem
two-norms avatar
Spoiler avsnitt 4

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto