2025-10-28, 00:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Så om jag åker till USA och startar en lokal grupp med ANTIFA i namnet så blir vi automatiskt terrorklassade? Är det olagligt att vara antifascist i USA?
Du får helt enkelt prova men tror du får svårt komma in i landet om du har något samröre med dem vartfall.

Du vet gårdagens facister kallar sig idag antifacister.

Jag är lite dålig på vad lagen säger i USA exakt men jag ej rekomenderat dig åka dit och försöka strata upp något under ANTIFA namn, och kommer du begå samma handlingar som dem gjort där om det är möjligt, kommer det nog sluta illa för dig.
Citera
2025-10-28, 00:09
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har hört flera gånger att han är i samröre med NMR. När jag ber folk belägga det så är det aldrig någon som gör det. Än så länge verkar det bara vara påhitt att han är kopplad till NMR.
Finns hur många källor som helst på att han varit aktiv i NMR. Använd google. Senast var Nick Alinia med i Kvartals podcast och bekräfta att Christian varit medlem i NMR med ursäkten "Han var typ 15 år då".
Citera
2025-10-28, 00:11
Medlem
JA och Hitler älskades av 10-tals miljoner!!! Skit ska skit ha, han är en terrorist.. PUNKT

Citat:
Han är tydligen väldigt uppskattad tränare av föräldrar o barn om man frågar kommunen. Det kanske är därför NMR-Christian vill hänga ut barnen omaskerade som någon slags sjuk hämnd. De vägrar fatta att tränaren är "AFA" trots att Christian kan se det som ingen annan ser.
Citera
2025-10-28, 00:11
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Du får helt enkelt prova men tror du får svårt komma in i landet om du har något samröre med dem vartfall.

Du vet gårdagens facister kallar sig idag antifacister.

Jag är lite dålig på vad lagen säger i USA exakt men jag ej rekomenderat dig åka dit och försöka strata upp något under ANTIFA namn, och kommer du begå samma handlingar som dem gjort där om det är möjligt, kommer det nog sluta illa för dig.
Samröre med vilka? ANTIFA? min ANTIFA grupp jag vill starta ska vara på demokratisk grund och bara skriva debattartiklar. Förstår inte varför vi ska bli terrorklassade. Om Trump vill förbjuda alla antifascister så tycker jag det låter ganska fascistiskt.
Citera
2025-10-28, 00:12
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Know.Nothing
JA och Hitler älskades av 10-tals miljoner!!! Skit ska skit ha, han är en terrorist.. PUNKT
Du påstår att han är terrorist, men kan du belägga det? Christian kan påstå vad som helst på sin blogg.
Citera
2025-10-28, 00:14
Avstängd
Citat:
Samröre med vilka? ANTIFA? min ANTIFA grupp jag vill starta ska vara på demokratisk grund och bara skriva debattartiklar. Förstår inte varför vi ska bli terrorklassade. Om Trump vill förbjuda alla antifascister så tycker jag det låter ganska fascistiskt.
du kan byta ut namnet till NMR med och ha samma syften som du skriver, jag vet inte vad som händer exakt då nej.

Men göra inskräkningar i yttrandefriheten det är för mig facism iaf och det gör vi ganska bra i sverige med fö.
Citera
2025-10-28, 00:18
Medlem
Att han er ANTIFA är ju tydligt om du bara hade orkat kolla fakta, ANTIFA är terrorister. PUNKT

Citat:
Du påstår att han är terrorist, men kan du belägga det? Christian kan påstå vad som helst på sin blogg.
Citera
2025-10-28, 00:18
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Finns hur många källor som helst på att han varit aktiv i NMR. Använd google. Senast var Nick Alinia med i Kvartals podcast och bekräfta att Christian varit medlem i NMR med ursäkten "Han var typ 15 år då".

Jag googlade och hittade inget. Fejk då alltså?

Var han medlem när han var 15 år? Var finns det bevis för det?

Vad en 15 årig unge gör är väl inte mycket att orda om? Bättre får det allt bli. Men om han var 15 år som medlem och inte är det idag så blir den intressanta frågan varför han inte är medlem idag.

Men som sagt. Mycket snack och lite uppbackning. på dessa ständiga påståendena.
Citera
2025-10-28, 00:19
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Att han er ANTIFA är ju tydligt om du bara hade orkat kolla fakta, ANTIFA är terrorister. PUNKT
Ok men då borde det vara lätt för dig att hänvisa till att han är "ANTIFA" ?
Senast redigerad av tobbeskinhead 2025-10-28 kl. 00:21.
Citera
2025-10-28, 00:23
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Inte mitt jobb eller intresse att lägga tid på att söka helt enkel info åt andra, skit i det o håll käft, eller så tar du reda på fakta, så kan vi ta det vidare!!
Ok så du kan inte belägga det. Du bara upprepar Christians lögner och hoppas att det ska räcka. Tack för att du är ärlig.
Citera
2025-10-28, 00:32
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Så om jag åker till USA och startar en lokal grupp med ANTIFA i namnet så blir vi automatiskt terrorklassade? Är det olagligt att vara antifascist i USA?

Den gruppen som han och hans fru kopplas till har hotat och misshandlat hur många oskyldiga som helst.

Det är en av de mest våldsamma lokala AFA-grupperna i hela Nordamerika.

Han förtjänar att bli jagad av Peterson. Jag skiter fullständigt i om ungen kommer med i bild.

https://uvell.se/2020/06/04/svensk-b...ntifa-gruppen/

Jävla tramstråd.
Citera
2025-10-28, 00:33
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Den gruppen som han och hans fru kopplas till har hotat och misshandlat hur många oskyldiga som helst.

Det är en av de mest våldsamma lokala AFA-grupperna i hela Nordamerika.

Han förtjänar att bli jagad av Peterson. Jag skiter fullständigt i om ungen kommer med i bild.

https://uvell.se/2020/06/04/svensk-b...ntifa-gruppen/

Jävla tramstråd.
Ännu en länk till en dålig blogg. Dessutom är inlägget låst bakom paywall.

Bra att du är ärlig med att du inte bryr dig om ungarna som hängs ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in