Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
NMR-kopplade Christian
Jag har hört flera gånger att han är i samröre med NMR. När jag ber folk belägga det så är det aldrig någon som gör det. Än så länge verkar det bara vara påhitt att han är kopplad till NMR.
Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
Det verkar inte gå att belägga för fem öre om man inte kollar på den obskyra högerextrema gruppen Project Veritas i USA som sysslar med väldigt vinklade och dåligt underbyggda "reportage".
Om han vore oskyldig så skulle han väl inte sprungit undan som en liten skyldig råtta?
Nu är frågan då alltså. Är han skyldig eller inte? Det borde klubbledningen och föräldrar kräva svar på via en utredning. Är han skyldig (som det verkar) så ska han verkligen inte vara i närheten av barn.
Det hoppas jag att du anser och jag hoppas att du anser att anklagelsen är så pass allvarlig att du också tycker att en utredning är ett måste.
Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
Christian väljer att hänga ut föräldrar och barn helt omaskerat i jakten på den här påstådda "Antifa"-ledaren.
Jag såg videon och jag tyckte mig kunna se att ungen var maskerad. Har han tagit bort den maskeringen? Eller menar du att han ska maskera personer utanför sammanhanget på en fotbollsplan en bra bit bort? Då blir det lite löjligt.
Med föräldrar antar jag att du menar den där galna kärringen som skulle störa honom och hindra honom i hans journalistiska arbete? Det är mycket illa när journalister hindras i sitt arbete. Det borde vara stränga straff på sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kundalini
Vilken total jävla idiot. Säger en hel del om Jessica Stegruds omdöme att hon hänger med en dylik rättshaverist. Hon får börja använda hjärnan där uppe i stället kanske.
När har hon hängt med honom? Eller hittar du på trams i vanlig ordning.
Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeskinhead
Om man ska hänga ut någon som "startade AFA i USA" så ska man ha bra belägg för det. Hela Christians reportage är dåligt underbyggt.
På vad sätt är hans belägg inte bra?